vw polo 2F GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот mladen201 » Пон 05 дек 2011 21:25


И сега ще ни кажеш че, колата ти на празен ход работи на 2000 оборота, така ли? mhihi mhihi Колега, явно си страшно много в филма :063:




Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот vankoGTI » Вто 06 дек 2011 8:52


В талъсъми не вярвам :063: :063: :063:


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Vidol Nikolov » Вто 06 дек 2011 10:02


Празния ход наистина е малко по-жив на звук.Предполагам това се дължи на гърнето от мотора и живичката генерация,но няма как да е 2к оборота.
Аз не видях да удря дори и 5,да не кажа едвам 4000 и връща от кюнците,както и моята на 6к :lol: .
Отделно,ако наистина оборотите се смятат спрямо показанията х2,то тогава този мотор се развърта адски бързо,и на 9000 има въртящ момент на каруца mhihi
Според мен реално може да достигнеш 8-8.2 на газ без да счупиш мотора.Нагоре е Фантазия.
Много ми е интересно как максималната ти скорост е 170км/ч?С коя кутия и кой диф си 5.88 :screwy ,ама честно?
Ети ти един клип на ония дръпнатите + Спуун за ентусиазъм
http://www.youtube.com/watch?v=0K2xTf7q6Ss


ubahob-0102
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот ubahob-0102 » Вто 06 дек 2011 10:13


Как изобщо се постигат тези 11000 +/- от клипа ?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот enigma79 » Вто 06 дек 2011 10:32


ubahob-0102 написа:Как изобщо се постигат тези 11000 +/- от клипа ?

С една дума май с много пари mhihi
Май тази тема ще отиде към небетието,аз ще препоръчам на колегата да сложи оригинален оборотомер до 8000 оборота и поне по него да снима клипчето :да:


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Vidol Nikolov » Вто 06 дек 2011 10:38


Power: 185 PS (136 kW)180 HP @ 8200 rpm & 118 lb·ft (160 N·m) @ 7500 rpm
Redline: 8400 rpm
Rev-limit: 8900 rpm
Transmission:S4C With Helical LSD (4.4 final drive, dual-synchromesh on 2nd, 3rd and 4th gears)

VTEC engagement @ 6200 rpm
STOCK B16B 1.6 185BHP


Потребителски аватар
PaSSaT_DieseL
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 06 окт 2011 14:45
Автомобил: Vw Sharan
Двигател: 1.9tdi AHU
Местоположение: В к0лаТа с ЖенаТа

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот PaSSaT_DieseL » Сря 14 дек 2011 10:05


и в крайна сметка някой отидили да го види това чудо ?


Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот AE86 » Сря 14 дек 2011 10:28


Е какво чудо? Вдига си 5000 оборота и това е.Явно му се иска на колегата да е такъв изтребител ама с тоя суап няма как да му се получи.Мисля,че темата приключи.Освен ако няма Отговор от г-н 10 000 RPM


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Persefona » Сря 14 дек 2011 15:36


Дали върти до 10 000 оборота или не, човека се е постарал да си направи колата. И мисля, че щом е пуснал тема тук, би трябвало да сподели детайли за хора, които искат да се научат от неговия опит. :)
Вера Павлова написа:Колега мисля,че грешиш малко с този раэпределителен вал можеш да завъртиш 10000 само на място,или по голямо надолнище. Също така ме интересува как си успял да обтегнеш ангренажа след рязането на блока,
эащото с лек маховик в момента,който пуснеш гаэта при10000 ще прехвърлиш эъби.Клапаните пружини при този дигател също не могат да работят при тези обороти,както и хидравличните чаши. Личното ми мнение е, че проекта е добър,но трябва да се дообмисли ощ малко .Може би трябва да се обработят буталата със эона приближаваща главата на 0.75 мм. .Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера и само эа информация ,буталото на двигател Ф1 се движи със скорост 24 метра в секунда,а при тебе скороста на буталото при 10000 е 26 метра в секунда, при тази скорост буталата започват да се стапят,а сегментите се счупват.

Та и аз да питам :D за ангренажния ремък и за повдигачите ми е интересно ако може да споделиш някаква информация. Прдполагам си с механични. И за портовете на главата, не видях да си писал как сте преодоляли проблема с болтовете и размер на портовете.
След като сте свалили буталата с 2 мм преправяхте ли горивната камера? Знаеш ли горе-долу на каква степен на сгъстяване е мотора в момента?
Променял ли си нещо по предницата? Стандартно 2F предницата (независимо с какви амортисьори) няма как да издържи на такава сила без да се опитва да напусне обекта като подадеш повече газ :Mr Green Fun Работили ли сте по камбър, кастър и ако да - как?
Въобще, дай малко снимки от процеса ако може :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта