:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот Milanski » Нед 11 дек 2011 17:01


Виктор Рейнц са много хубави гарнитури а за Елринг съм чувал доста оплаквания това си е мое мнение и не ангажирам никой с него ! Много добър избор за гарнитура на главата и Пайен - не знам как се пише на английски беше нещо от рода на Payen .




Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот Mapoka » Нед 11 дек 2011 20:07


На гарнитурата която извадих от моя мотор пръстените се бяха стопили по същия начин, както на снимките на Stoi.
Гарнитурата ми беше "Astadur" или нещо от сорта със щампите на ФВ и всичко както си му е по реда. Причината поради която я свалих беше че сменях гумички и водачи и заради лек теч от маслената магистрала.
Лошото в моя случай е че незнам кога е станало стопяването, понеже очевидно колата е била доста добре прегравяна в миналото (имаше пукнат клапан), за което обвиних и стапянето на гарнитурата, понеже очевидно беше за оригинално вграждане (и изглеждаше качествена)... вградена някъде в Италия. mhihi


Потребителски аватар
vanko_5
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот vanko_5 » Нед 11 дек 2011 20:22


фалшива гарнетура затова така е станало занеси главата да и пуснят една струшка на фреза няколко стотни ако е крива да се изправе нова гарнетура на VIKTOR REINC или GLASER само други не и слагай затагаш по реда както се затяга на определените килограми и трябва сичко да е ок


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот golfmk1 » Нед 11 дек 2011 20:24


vanko_5 написа:фалшива гарнетура затова така е станало занеси главата да и пуснят една струшка на фреза няколко стотни ако е крива да се изправе нова гарнетура на VIKTOR REINC или GLASER само други не и слагай затагаш по реда както се затяга на определените килограми и трябва сичко да е ок

:screwy :kissy: facepalm :lool


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот muns61 » Нед 11 дек 2011 20:32


На какво гориво е колата?


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот Stoi » Нед 11 дек 2011 21:30


muns61 написа:На какво гориво е колата?


Бензин (кара се само с 98) + Газов инжекцион, но има и чип, вал и свалена с 0.4 глава и май зора и идва в повечко. Преди малко събрах мотора. За сега всичко е на 6. До ден-два по показанията на манометъра ще се разбере ще живее ли :D

Последна промяна от Stoi на Нед 11 дек 2011 21:35, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот Stoi » Нед 11 дек 2011 21:31


golfmk1 написа:Ако гарнитурата е тази която аз ти изпратих е ELRING.Проблема да не казвам на 100% мисля, че не е от нея.Няма как да сравняваш ELRING с REINZ, по простата причина, че първото е заводско вграждане :!:


Да , същата е. Тя гарнитурата сигурно си е ОК , но може при моята конфигурация да не е издържала :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот muns61 » Нед 11 дек 2011 21:39


Това лято правих 2 голфа, карани с един и същи бензин от база на лук. Бяха изгорили гарнитурите по този начин и имаше детонации при пълна газ на топъл мотор. След смяна на горивото нещата се кротнаха.
Много интересен фракционен състав на бензина.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот Stoi » Нед 11 дек 2011 21:44


muns61 написа:Това лято правих 2 голфа, карани с един и същи бензин от база на лук. Бяха изгорили гарнитурите по този начин и имаше детонации при пълна газ на топъл мотор. След смяна на горивото нещата се кротнаха.
Много интересен фракционен състав на бензина.


Стига де...аз зареждам само на Лукойл и карам доста в червеното на оборотомера!!!! scare


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?

Мнениеот Stoi » Пон 12 дек 2011 11:31


А докато чакам да видя ще живее ли или не мисля да си до настроя предварението за да сведа детонациите до минимум. При тези мотори това се прави по малко специфичен начин :

- минаваме в авариен режим (VAGCOM или с температурния датчик)
- гласим със стробоскоба белега на маховика който е за 6 градуса при 2250 оборота.

Питането ми е обаче като минава в авариен режим и компа почне да работи по аварийната таблица дали е коректно в този момент да съм с чипа ? Дали той не бърка цялата процедурата ? Понеже тази таблица евентуално е записана в него и е променена....пак евентуално ?!

Ps. Ден първи. Налягане в охладителна система - 0.8 bar :banana
P.s2 Ден втори. Стресов тест с наказване на няколко БМВ-та . Налягане - 0.8 bar :P


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?Update-предварение с чип

Мнениеот Ventci_abf » Сря 14 дек 2011 1:15


6 градуса при 850 оборота че при 2250 не можеш да видиш белега


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?Update-предварение с чип

Мнениеот Stoi » Пон 09 яну 2012 10:57


Вече почти месец налягането бе 0.8bar. Всичко беше перфектно с изключение на това, че вчера скъсах шпонка на ремъчното колело на коляновия вал и горе май всичко стана на салата :) Много кекави тея 2Е-та :(


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?Update-предварение с чип

Мнениеот peshoxx » Пон 09 яну 2012 15:11


Stoi написа:Вече почти месец налягането бе 0.8bar. Всичко беше перфектно с изключение на това, че вчера скъсах шпонка на ремъчното колело на коляновия вал и горе май всичко стана на салата :) Много кекави тея 2Е-та :(

Май твоето е кекаво, други нямат проблем . :?


harlova
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго

Мнениеот harlova » Пон 09 яну 2012 15:41


Видях негативно мнение в темата относно горивата на Лукоил и напълно го подкрепям. Колкото пъти ми се е налагало да сипя там толкова пъти съм имала проблеми !


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго

Мнениеот pedalchobaba » Пон 09 яну 2012 21:06


Отвори ли двигателя, защото аз съм го правил същия номер с ангренажното колело на вала на 2Е и нямах никакви проблеми с клапаните и буталата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта