
Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Виктор Рейнц са много хубави гарнитури а за Елринг съм чувал доста оплаквания това си е мое мнение и не ангажирам никой с него ! Много добър избор за гарнитура на главата и Пайен - не знам как се пише на английски беше нещо от рода на Payen .
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
На гарнитурата която извадих от моя мотор пръстените се бяха стопили по същия начин, както на снимките на Stoi.
Гарнитурата ми беше "Astadur" или нещо от сорта със щампите на ФВ и всичко както си му е по реда. Причината поради която я свалих беше че сменях гумички и водачи и заради лек теч от маслената магистрала.
Лошото в моя случай е че незнам кога е станало стопяването, понеже очевидно колата е била доста добре прегравяна в миналото (имаше пукнат клапан), за което обвиних и стапянето на гарнитурата, понеже очевидно беше за оригинално вграждане (и изглеждаше качествена)... вградена някъде в Италия.
Гарнитурата ми беше "Astadur" или нещо от сорта със щампите на ФВ и всичко както си му е по реда. Причината поради която я свалих беше че сменях гумички и водачи и заради лек теч от маслената магистрала.
Лошото в моя случай е че незнам кога е станало стопяването, понеже очевидно колата е била доста добре прегравяна в миналото (имаше пукнат клапан), за което обвиних и стапянето на гарнитурата, понеже очевидно беше за оригинално вграждане (и изглеждаше качествена)... вградена някъде в Италия.

Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
фалшива гарнетура затова така е станало занеси главата да и пуснят една струшка на фреза няколко стотни ако е крива да се изправе нова гарнетура на VIKTOR REINC или GLASER само други не и слагай затагаш по реда както се затяга на определените килограми и трябва сичко да е ок
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
vanko_5 написа:фалшива гарнетура затова така е станало занеси главата да и пуснят една струшка на фреза няколко стотни ако е крива да се изправе нова гарнетура на VIKTOR REINC или GLASER само други не и слагай затагаш по реда както се затяга на определените килограми и трябва сичко да е ок




- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
На какво гориво е колата?
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
muns61 написа:На какво гориво е колата?
Бензин (кара се само с 98) + Газов инжекцион, но има и чип, вал и свалена с 0.4 глава и май зора и идва в повечко. Преди малко събрах мотора. За сега всичко е на 6. До ден-два по показанията на манометъра ще се разбере ще живее ли

Последна промяна от Stoi на Нед 11 дек 2011 21:35, променено общо 3 пъти.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
golfmk1 написа:Ако гарнитурата е тази която аз ти изпратих е ELRING.Проблема да не казвам на 100% мисля, че не е от нея.Няма как да сравняваш ELRING с REINZ, по простата причина, че първото е заводско вграждане
Да , същата е. Тя гарнитурата сигурно си е ОК , но може при моята конфигурация да не е издържала

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Това лято правих 2 голфа, карани с един и същи бензин от база на лук. Бяха изгорили гарнитурите по този начин и имаше детонации при пълна газ на топъл мотор. След смяна на горивото нещата се кротнаха.
Много интересен фракционен състав на бензина.
Много интересен фракционен състав на бензина.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
muns61 написа:Това лято правих 2 голфа, карани с един и същи бензин от база на лук. Бяха изгорили гарнитурите по този начин и имаше детонации при пълна газ на топъл мотор. След смяна на горивото нещата се кротнаха.
Много интересен фракционен състав на бензина.
Стига де...аз зареждам само на Лукойл и карам доста в червеното на оборотомера!!!!

- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
А докато чакам да видя ще живее ли или не мисля да си до настроя предварението за да сведа детонациите до минимум. При тези мотори това се прави по малко специфичен начин :
- минаваме в авариен режим (VAGCOM или с температурния датчик)
- гласим със стробоскоба белега на маховика който е за 6 градуса при 2250 оборота.
Питането ми е обаче като минава в авариен режим и компа почне да работи по аварийната таблица дали е коректно в този момент да съм с чипа ? Дали той не бърка цялата процедурата ? Понеже тази таблица евентуално е записана в него и е променена....пак евентуално ?!
Ps. Ден първи. Налягане в охладителна система - 0.8 bar
P.s2 Ден втори. Стресов тест с наказване на няколко БМВ-та . Налягане - 0.8 bar
- минаваме в авариен режим (VAGCOM или с температурния датчик)
- гласим със стробоскоба белега на маховика който е за 6 градуса при 2250 оборота.
Питането ми е обаче като минава в авариен режим и компа почне да работи по аварийната таблица дали е коректно в този момент да съм с чипа ? Дали той не бърка цялата процедурата ? Понеже тази таблица евентуално е записана в него и е променена....пак евентуално ?!
Ps. Ден първи. Налягане в охладителна система - 0.8 bar

P.s2 Ден втори. Стресов тест с наказване на няколко БМВ-та . Налягане - 0.8 bar

- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?Update-предварение с чип
6 градуса при 850 оборота че при 2250 не можеш да видиш белега
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?Update-предварение с чип
Вече почти месец налягането бе 0.8bar. Всичко беше перфектно с изключение на това, че вчера скъсах шпонка на ремъчното колело на коляновия вал и горе май всичко стана на салата
Много кекави тея 2Е-та 


- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?Update-предварение с чип
Stoi написа:Вече почти месец налягането бе 0.8bar. Всичко беше перфектно с изключение на това, че вчера скъсах шпонка на ремъчното колело на коляновия вал и горе май всичко стана на салатаМного кекави тея 2Е-та
Май твоето е кекаво, други нямат проблем .

-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго
Видях негативно мнение в темата относно горивата на Лукоил и напълно го подкрепям. Колкото пъти ми се е налагало да сипя там толкова пъти съм имала проблеми !
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго
Отвори ли двигателя, защото аз съм го правил същия номер с ангренажното колело на вала на 2Е и нямах никакви проблеми с клапаните и буталата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 36 госта