пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Euler
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
Местоположение: София

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот Euler » Пон 12 дек 2011 13:11


И аз имам същия проблем. Само че, моят майстор каза, че след като отвори помпата, трябва да се центрова (със специализирана апаратура). Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв :)
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот milmar » Пон 12 дек 2011 13:55


Euler написа:....Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв :)
....


Струват , не защото са кой знае каква изработка , ами защото не са разпространени и ги няма . Аз поне , "триъгълен" :) болт съм виждал на ГНП-то и на една печка "духалка" mhihi , никъде другаде .


Потребителски аватар
Euler
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
Местоположение: София

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот Euler » Пон 12 дек 2011 13:58


доколкото знам и на БМВ на помпата са същите глави.
А ги правят такива, за да не пипа всеки там. Вероятно има защо :)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот milmar » Пон 12 дек 2011 14:30


Euler написа:доколкото знам и на БМВ на помпата са същите глави.....

Имах предвид , че не се ползват масово :idea: .
НЕма начин и не мо'Еш ме спрЕ , когато искам да пипам mhihi .


Потребителски аватар
Euler
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
Местоположение: София

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот Euler » Вто 20 дек 2011 10:42


Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха :)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот milmar » Вто 20 дек 2011 11:52


Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха :)


Напълно възможно , ако помпата се опразва :) , зависи от къде тече ...
Свещите какво се установи накрая , работят ли ?


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот pEsHkyY » Вто 20 дек 2011 15:06


Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха :)


Може, мойта когато не беше палена 1 ден беше голяма мъка. Ето ямойта тема по случая. Не е много изчерпателна, но се надявам да е от полза. :)

Последна промяна от pEsHkyY на Вто 20 дек 2011 15:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Euler
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
Местоположение: София

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот Euler » Сря 21 дек 2011 1:22


milmar написа:
Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха :)


Напълно възможно , ако помпата се опразва :) , зависи от къде тече ...
Свещите какво се установи накрая , работят ли ?

свещите са сменени, би трябвало да работят....Дали релето ги пуска вече не знам. Мисля утре сутрин да пробвам да измеря дали се подава ток към свещите :( Само че ще съм сам и трябва така да сложа мултицета, че да го виждам, като дам на контакт. А ГНП мисля че тече от гарнитурата на капака, защото само капака остава сух
pEsHkyY написа:
Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха :)


Може, мойта когато не беше палена 1 ден беше голяма мъка. Ето ямойта тема по случая. Не е много изчерпателна, но се надявам да е от полза. :)

чел съм я, благодаря :)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот red.devilll » Сря 21 дек 2011 8:46


С мултицет ще ти е трудно сам-вземи едва пробна лампа закачи я към сващите и към маса и ако светне значи греят :beer

Последна промяна от red.devilll на Сря 21 дек 2011 11:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Euler
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
Местоположение: София

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот Euler » Сря 21 дек 2011 9:58


red.devilll написа:С мултицет ще ти е трудно сам-вземи едва пробна лампа закаци я към сващите и към маса и ако светне значи греят :beer

блестяща идея :applause:


tromba
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот tromba » Чет 29 дек 2011 20:14


Euler написа:И аз имам същия проблем. Само че, моят майстор каза, че след като отвори помпата, трябва да се центрова (със специализирана апаратура). Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв :)
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.

Съжалявам колега,че не направих снимки да видиш "специалния" ключ скойто развих толкова "специалния" болт.Те ина мен майсторите ми казаха,че е мноооого сложно,ама не е,специални инсрументи,ала-бала :screwy,лъжат за да вземат парите.Центровка при отваряне на горния капак не е необходима,гаранция,тя неоходима при свалянето на следващата част но и това не е сложно.


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот na4o4o » Чет 05 яну 2012 21:36


чух за един майстор от перник викат му "кюстендилеца" ако някой знае номера му ще съм му много благодарен


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот zidbotev » Съб 21 яну 2012 15:57


На мен ми тече от към тръбите и ми казаха, че са уплътнения. Моля който е сменял да пише дали се налага да се разглобява като за ангренаж или може от към тръбите да се сменят тези уплътнения. Понеже не ми е време още за смяна на ангренаж и ми се вижда абсурдно да се разглоби половината кола за едни гумички, както ме съветва майстора.


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот na4o4o » Чет 02 фев 2012 17:28


Днес докато се прибирах от софия ми направи впечатление че по бързо ми пада стрелката на горивото, прибрах се оставих запалена колата и махнах пластмасовата кора над мотора и какво да вида от ГНП-то си сълзи по капка на 2 секунди, веднага се сетих за майстора от перник "Кюстендилеца"- Георги, човека ми каза че имало два варианта със сваляне на помпата плюс сваляне на предницата и втория вариант по евтиния без сваляне на помпата (дано да е този вариант), човека беше доста отзивчив и се разбрахме за понеделник да му я карам, след това ще пиша какво е направил и дали съм останал доволен от него.


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то

Мнениеот zidbotev » Пет 03 фев 2012 19:41


Има да, на мен първо ми я разглобиха както за ангренаж, но не я бяха направили както трябва помпата и после ми я разглобиха отгоре само като се махне панела на ангренажа, без да се сваля предницата. Просто във втория вариант е малко по пипкаво и после настройката на мотора там с белязванията е по сложен да се направи, но ако човека си разбира от работата не трябва да е проблем за него.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта