
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.
Euler написа:....Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв
....
Euler написа:доколкото знам и на БМВ на помпата са същите глави.....
Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
milmar написа:Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Напълно възможно , ако помпата се опразва, зависи от къде тече ...
Свещите какво се установи накрая , работят ли ?
pEsHkyY написа:Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Може, мойта когато не беше палена 1 ден беше голяма мъка. Ето ямойта тема по случая. Не е много изчерпателна, но се надявам да е от полза.
red.devilll написа:С мултицет ще ти е трудно сам-вземи едва пробна лампа закаци я към сващите и към маса и ако светне значи греят
Euler написа:И аз имам същия проблем. Само че, моят майстор каза, че след като отвори помпата, трябва да се центрова (със специализирана апаратура). Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта