Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.
пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
И аз имам същия проблем. Само че, моят майстор каза, че след като отвори помпата, трябва да се центрова (със специализирана апаратура). Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв 
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Euler написа:....Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв
....
Струват , не защото са кой знае каква изработка , ами защото не са разпространени и ги няма . Аз поне , "триъгълен"
, никъде другаде .- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
доколкото знам и на БМВ на помпата са същите глави.
А ги правят такива, за да не пипа всеки там. Вероятно има защо
А ги правят такива, за да не пипа всеки там. Вероятно има защо
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Euler написа:доколкото знам и на БМВ на помпата са същите глави.....
Имах предвид , че не се ползват масово
НЕма начин и не мо'Еш ме спрЕ , когато искам да пипам
.- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха 
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Напълно възможно , ако помпата се опразва
Свещите какво се установи накрая , работят ли ?
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Може, мойта когато не беше палена 1 ден беше голяма мъка. Ето ямойта тема по случая. Не е много изчерпателна, но се надявам да е от полза.
Последна промяна от pEsHkyY на Вто 20 дек 2011 15:08, променено общо 1 път.
- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
milmar написа:Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Напълно възможно , ако помпата се опразва, зависи от къде тече ...
Свещите какво се установи накрая , работят ли ?
свещите са сменени, би трябвало да работят....Дали релето ги пуска вече не знам. Мисля утре сутрин да пробвам да измеря дали се подава ток към свещите
pEsHkyY написа:Euler написа:Може ли от сълзящата ГНП, да пали трудно сутрин ? Гледах като въртя да запаля, изобщо не излиза пушек от ауспуха
Може, мойта когато не беше палена 1 ден беше голяма мъка. Ето ямойта тема по случая. Не е много изчерпателна, но се надявам да е от полза.
чел съм я, благодаря
-
red.devilll
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
С мултицет ще ти е трудно сам-вземи едва пробна лампа закачи я към сващите и към маса и ако светне значи греят 

Последна промяна от red.devilll на Сря 21 дек 2011 11:08, променено общо 1 път.
- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
red.devilll написа:С мултицет ще ти е трудно сам-вземи едва пробна лампа закаци я към сващите и към маса и ако светне значи греят
блестяща идея

Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Euler написа:И аз имам същия проблем. Само че, моят майстор каза, че след като отвори помпата, трябва да се центрова (със специализирана апаратура). Инструментите за отвиване на въпросните болтове, доколкото разбрах, струват към 200лв
Така че tromba, не съм сигурен дали си постъпил съвсем правилно.
Съжалявам колега,че не направих снимки да видиш "специалния" ключ скойто развих толкова "специалния" болт.Те ина мен майсторите ми казаха,че е мноооого сложно,ама не е,специални инсрументи,ала-бала
,лъжат за да вземат парите.Центровка при отваряне на горния капак не е необходима,гаранция,тя неоходима при свалянето на следващата част но и това не е сложно.- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
чух за един майстор от перник викат му "кюстендилеца" ако някой знае номера му ще съм му много благодарен
-
zidbotev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
На мен ми тече от към тръбите и ми казаха, че са уплътнения. Моля който е сменял да пише дали се налага да се разглобява като за ангренаж или може от към тръбите да се сменят тези уплътнения. Понеже не ми е време още за смяна на ангренаж и ми се вижда абсурдно да се разглоби половината кола за едни гумички, както ме съветва майстора.
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Днес докато се прибирах от софия ми направи впечатление че по бързо ми пада стрелката на горивото, прибрах се оставих запалена колата и махнах пластмасовата кора над мотора и какво да вида от ГНП-то си сълзи по капка на 2 секунди, веднага се сетих за майстора от перник "Кюстендилеца"- Георги, човека ми каза че имало два варианта със сваляне на помпата плюс сваляне на предницата и втория вариант по евтиния без сваляне на помпата (дано да е този вариант), човека беше доста отзивчив и се разбрахме за понеделник да му я карам, след това ще пиша какво е направил и дали съм останал доволен от него.
-
zidbotev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Има да, на мен първо ми я разглобиха както за ангренаж, но не я бяха направили както трябва помпата и после ми я разглобиха отгоре само като се махне панела на ангренажа, без да се сваля предницата. Просто във втория вариант е малко по пипкаво и после настройката на мотора там с белязванията е по сложен да се направи, но ако човека си разбира от работата не трябва да е проблем за него.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта