2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот petroffbg » Сря 16 ное 2011 20:57


Sharky GTI написа:... :да: знам аз се неможе немците да са збъркали... въпреки че още се чудя зашо го бяха събрали само с 2 аксиални,по една от ляво и една от дясно :Mr Green Fun
... а някой с идея защо са 6 черупки с канал и 4 гладки а не 5:5 и защо двоиката черупки с канали се слагат на 4та основна шийка...


Елементарно,помпата подава точно от там поток масло към маслената магистрала на ДВГ-то,за това и двете черупки са със канал,за да има постоянно налягане към всички възли без прекъсване,инак :bishop...




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Сря 16 ное 2011 23:44


...съгласен,но това май е конструктивно решение само при VW,виждал съм или поне до колко ми е направило впечатление при други мотори дето съм отварял черупките са си 5:5 :?
...вече трябва да ми пристигне и новата маслена помпа че си поръчах от Febi 240лв,скъпичко е но си заслужава инвестицията.Реших да сменя и широколентовата ламбдасонда с LSU 4.9 която казват че била по добра,че старата 4.2 я счупих като откъсна тампона на мотора преди 3 месеца барбар с меката връзка и сондата за ЕCU-то.Някой можели да изкаже мнение по въпроса LSU 4.9,в какво е по добра от LSU 4.2 ...бързината на самата сонда или точноста и на измерване,диапазона предполагам трябва да е еднакъв :?
Поздрави.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Vizor » Чет 17 ное 2011 3:02


Съжалявам просто не си играх да прочета цялата тема.. на какъв контролер ще я слагаш тая сонда или на каква електроника защото двете сонди които казваш са доста различни..


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот petroffbg » Пет 18 ное 2011 9:03


Sharky GTI написа:...съгласен,но това май е конструктивно решение само при VW,виждал съм или поне до колко ми е направило впечатление при други мотори дето съм отварял черупките са си 5:5 :?
...вече трябва да ми пристигне и новата маслена помпа че си поръчах от Febi 240лв,скъпичко е но си заслужава инвестицията.Реших да сменя и широколентовата ламбдасонда с LSU 4.9 която казват че била по добра,че старата 4.2 я счупих като откъсна тампона на мотора преди 3 месеца барбар с меката връзка и сондата за ЕCU-то.Някой можели да изкаже мнение по въпроса LSU 4.9,в какво е по добра от LSU 4.2 ...бързината на самата сонда или точноста и на измерване,диапазона предполагам трябва да е еднакъв :?
Поздрави.


Вариянтите са много,има и с гладки основни черупки само със отвори,като около лагера има издълбан канал във блока и петата за подаване на масло.


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот bodil4o » Пет 09 дек 2011 18:57


Малко раздвижване по темата http://bodil4o.snimka.bg/automobiles/sh ... 2.25799025


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Пет 09 дек 2011 20:25


...и още малко в карбон вече :wink:


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот GolfGtI115 » Вто 13 дек 2011 1:26


Уауу става много,много добре! :) :twisted: death


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Пет 20 яну 2012 21:39


...и още малко развитие по колата :wink: новата придобивка благодарение на колегата rokoboy с готиния FR
:да:
... и респект отново за neiki4a :beer
...и разбирасе нещата няма да спират до тук :mrgreen:


Потребителски аватар
kappo
Мнения: 425
Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот kappo » Нед 22 яну 2012 20:57


Дани,много добре и седи на тия джанти,а ти до Росен ли си идвал и не си звъннал:))


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 22 яну 2012 23:45


ами то нещата станаха малко неочаквано..просто звънах му и след работа направо на София,натоварих джантите и обратно за Враца... и още на другия ден сложих други гуми на джантите и веднага ги качих за проба и ... :horror: ама ще правя и фланци 15/20мм F/R та да станат точно както искам :wink: на снимката е без фланец.
Поздрави


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 23 яну 2012 14:39


Много добре седи! Много добър избор. Това филер ли е или цвета е мат ?


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Пон 23 яну 2012 19:01


...цвета е графитено черно като боята е правена докато стане точно желания ефект иначе е 2ръце база+3матов лак.Снимката е с гадно качество и светлината е кофти иначе на дневна светлина е уникален :wink: ...а вечер как изглежда ми е най-любим :) .
Като е готово всичко ще има снимки ам качествени :wink: че все още е на никакъв ред,събрал съм го колкото да го карам че да разработвам мотора...за напролет всичко ще е готово.
Поздрави


Потребителски аватар
joreto666
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:44
Автомобил: Vw Golf 5 plus
Двигател: BSE 2006
Местоположение: Банско

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот joreto666 » Чет 02 фев 2012 16:10


: vw fen


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 19 фев 2012 17:44


...колеги някой има ли спомен ключ датчика за маслото на главата на 2Ето кафяв ли трябва да е или син :? .Появи ми се пак шантавия проблем с премигането на лампата за маслото на топъл мотор(над 90' на маслото),взех че смених VDO датчика двоиния дето ми беше да неби да е от него,сложиш чисто нов FAE 14740 и пак същия дедув... Имам 2 сини датчика обикновенни от 1Z май съм го свалял и пробвах с тях...няма проблеми на топло не ми премигва лампата на тихи обороти като го оставя... на манометар си показва че е добре като го мерих с механичния...кво става вече таблото ли нещо се побръква незнам.
... задните фланци вече са на лице тая седмица ще барнеме и предните и ще сме готови като се оправи времето да стъпиме на 17ти номер джанти :mrgreen: ...предстои и смяна на предните спирачки с на 312мм и апарати 57ци та да се понапълни джантата,а и си требват спирачки ей :wink:
Поздрави.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Stenly » Нед 19 фев 2012 18:58


Има два типа ВДО които изглеждат еднакво но са различни ... такъв за главата (ниско налягане) и такъв за конзолата. Сложиш ли такъв за ниско налягане долу на конзолата ще мига те това е.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта