Охлаждане?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пон 18 сеп 2006 15:34


При мен веднъж ми прегря и на 110 градуса ми светна лампата.




Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 18 сеп 2006 15:39


alien1 написа:При мен веднъж ми прегря и на 110 градуса ми светна лампата.

и пир мен точно на 110 започна да мига лампата и да бипка на интервали... спрях веднага без да гася двигателя, темп. се нормализира и за щастие нямаше никакви последствия


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пон 18 сеп 2006 16:03


След това прегряване и направих ебаси ремонта - нови: радиатор, датчик на радиатора, антифриз, маркучи, тройници, гарнитура на главата, радиаторчето в таблото и т.н. сега максимум в най-големите жеги ми вдигна около 92гр изчислени на око / много малко над 90/ и то в яки задръствания или по яки баири. Може би само термостат и водна помпа не съм сменял ама ако ми се наложи части ще си купя от Юнитрейд да знам поне че са читави.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пон 18 сеп 2006 21:16


Като сте я "зачекнали" тая тема да споделя и аз.
По принцип дори и в задръстванията лятото не ми е вдигала над 100-105, на това лято в най-големите жеги около 38 градуса беше, се връщах от Търново и на Витиня където имаше отклонение и изкачване по един страничен път /карам с включен климатик/ по едно време гледам в участък от около 200м - четири различни коли спрели и си отворили предните капаци. Не можах да схвана в първия момент какъв им е проблема на всички щото в купето студ /все пак съм с климатик а не климатроник и може и да настина някой път/ но като хвърлих поглед на таблото - 115 градуса, но си казах какво пък гледам има още едно делене на указателя, а и на 110 градуса някъде би трябвало да се включи 3-тата степен на вентилатора.
Така, че след този случаи съм горд, че карам фолксваген и хич не ме безпокои, че някога може да вдигне и 110 градуса.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 19 сеп 2006 8:07


Аз също ! И в тази връзка в технически сайт открих OPENING термостат 85-105 градуса което ме успокоява.


b_stantchev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 26 мар 2006 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот b_stantchev » Нед 24 сеп 2006 17:01


Здравейте, от дълго време съм посетител на този форум, но за първи път пиша. Та по темата. Колата ми е Golf III 1.4 ABD двигател. В жегите и на мен ми прави впечатление, че вдига температурата до към 110 C/но рядко я задържа за повече от 10-на мин. в най-лошия случй/. Това ми случи за 1 път по пътя към Шипка на завоите. Т.е. със скорост 50-60 км. За щастие повече не вдигна :). В града в задръствания стига до към 100. И аз си се шашках като гледах температурата, но мненията ви ме поуспокоиха. Замерих съпротивлението на термодатчика на двигателя, беше в нормите. Проверих и 2-те степение на вентилатора - работят. В пиковите температури август месец имах път към София, та и аз видях бая спряли коли с вдигнати капаци, че и 1 рейс. Тогава температурата ми беше около 100C, на на баира я задържа към 110.
Та продължавама да се чудя, да барам ли нещо или да си я карам така, че то сега и зима идва?
Друго което ми направи впечатление, преди месец забелязах, че леко ми осмаслява гарнитурата на главата, точно на ъгъла до ангренажния ремък. Майстора ми вика или е тя или е нещо си друго :) киче някакво, ама за да разберем требе да сваляме ремъка и какво ли още не. Маслото видимо не ми е мръднало вече почти 8000 км. Ако имате идея споделяйте :) :idea:


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Нед 24 сеп 2006 18:34


vaskoto1 написа:
Lawyer написа:Температура до 110 градуса е нормална за този мотор. Нагоре вече не би трябвало да вдига.
:idea:
милен е прав-той пати с неговия и сега е доволно запознат с температурите...mhihi mhihi
майтапа настрана-прав е!


Мда,лятото по жегите с вкл. климатик,
градско до 110 гр.,върти втората степен на перката
- по шумна е от ДВГ mhihi
спокойно,никакви грижи,нормално е :!:


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тази тема е доста стара

Мнениеот skk » Пет 06 юни 2008 11:57


Темата е стара но аз съм писал тук и затова ще напиша какво стана при мен. Не са заблуждавайте, че температурата на таблото не показва вярно всичко на колите ни е от годините. Смених радиатора отпред (преди това стабилна промивка) радиатора на парното и сложих чисто нов термостат, мога да ви кажа че стрелката на дълъг път не преминава 90 С никога. Вече термостата ми работи нормално и си отваря когато трябва. Това е истината. Преден радиатор 85лв. 30 лв. За парно и проблема със загряването и охлаждането е решен


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 06 юни 2008 12:08


А при мен ето каква беше причината http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=61004


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 06 юни 2008 12:36


:lol: Когато всичко по системата е ОК, няма пречка да не показва нормалната температура. Затова проблема със загряването е проблем за всеки който има в системата си нещо нередно. Така че не може да се даде еднозначен отговор за загряването до 100-110 градуса. Като причина може да се сподели че всеки двигател, начин на каране, външни атмосферни условия и др. също са обект на внимание от наша страна. В края на краищата и това е машина, която има износване, повреждане и идва време за подмяна. Жалкото е, че когато си купим тия коли си мислим че всичко по нея е ОК и няма да хвърляме пари за ремонти. Но истината е, че хората отатък затова ги продават, защото започва времето за подмяна на основни възли и детайли от автомобила. Такава е нашата орисия дорде забогатеем и караме нови коли и след 3-5 год. пак нова и т.н. :drive


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Пет 06 юни 2008 16:09


абсолютно си прав kibo_tom_8440 а защо е така всеки знае заради шибаните политици изаради нашето малоумно търпение виждате ко правят "хората от капиталистическия пагер"


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Пет 06 юни 2008 19:21


чета и се чудя за моята градско извънградско изнанагорно изнанадолно не мърда стелката от 90градуса



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 27 госта