


Охлаждане?
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
След това прегряване и направих ебаси ремонта - нови: радиатор, датчик на радиатора, антифриз, маркучи, тройници, гарнитура на главата, радиаторчето в таблото и т.н. сега максимум в най-големите жеги ми вдигна около 92гр изчислени на око / много малко над 90/ и то в яки задръствания или по яки баири. Може би само термостат и водна помпа не съм сменял ама ако ми се наложи части ще си купя от Юнитрейд да знам поне че са читави.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Като сте я "зачекнали" тая тема да споделя и аз.
По принцип дори и в задръстванията лятото не ми е вдигала над 100-105, на това лято в най-големите жеги около 38 градуса беше, се връщах от Търново и на Витиня където имаше отклонение и изкачване по един страничен път /карам с включен климатик/ по едно време гледам в участък от около 200м - четири различни коли спрели и си отворили предните капаци. Не можах да схвана в първия момент какъв им е проблема на всички щото в купето студ /все пак съм с климатик а не климатроник и може и да настина някой път/ но като хвърлих поглед на таблото - 115 градуса, но си казах какво пък гледам има още едно делене на указателя, а и на 110 градуса някъде би трябвало да се включи 3-тата степен на вентилатора.
Така, че след този случаи съм горд, че карам фолксваген и хич не ме безпокои, че някога може да вдигне и 110 градуса.
По принцип дори и в задръстванията лятото не ми е вдигала над 100-105, на това лято в най-големите жеги около 38 градуса беше, се връщах от Търново и на Витиня където имаше отклонение и изкачване по един страничен път /карам с включен климатик/ по едно време гледам в участък от около 200м - четири различни коли спрели и си отворили предните капаци. Не можах да схвана в първия момент какъв им е проблема на всички щото в купето студ /все пак съм с климатик а не климатроник и може и да настина някой път/ но като хвърлих поглед на таблото - 115 градуса, но си казах какво пък гледам има още едно делене на указателя, а и на 110 градуса някъде би трябвало да се включи 3-тата степен на вентилатора.
Така, че след този случаи съм горд, че карам фолксваген и хич не ме безпокои, че някога може да вдигне и 110 градуса.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 26 мар 2006 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Здравейте, от дълго време съм посетител на този форум, но за първи път пиша. Та по темата. Колата ми е Golf III 1.4 ABD двигател. В жегите и на мен ми прави впечатление, че вдига температурата до към 110 C/но рядко я задържа за повече от 10-на мин. в най-лошия случй/. Това ми случи за 1 път по пътя към Шипка на завоите. Т.е. със скорост 50-60 км. За щастие повече не вдигна
. В града в задръствания стига до към 100. И аз си се шашках като гледах температурата, но мненията ви ме поуспокоиха. Замерих съпротивлението на термодатчика на двигателя, беше в нормите. Проверих и 2-те степение на вентилатора - работят. В пиковите температури август месец имах път към София, та и аз видях бая спряли коли с вдигнати капаци, че и 1 рейс. Тогава температурата ми беше около 100C, на на баира я задържа към 110.
Та продължавама да се чудя, да барам ли нещо или да си я карам така, че то сега и зима идва?
Друго което ми направи впечатление, преди месец забелязах, че леко ми осмаслява гарнитурата на главата, точно на ъгъла до ангренажния ремък. Майстора ми вика или е тя или е нещо си друго
киче някакво, ама за да разберем требе да сваляме ремъка и какво ли още не. Маслото видимо не ми е мръднало вече почти 8000 км. Ако имате идея споделяйте


Та продължавама да се чудя, да барам ли нещо или да си я карам така, че то сега и зима идва?
Друго което ми направи впечатление, преди месец забелязах, че леко ми осмаслява гарнитурата на главата, точно на ъгъла до ангренажния ремък. Майстора ми вика или е тя или е нещо си друго



vaskoto1 написа:Lawyer написа:Температура до 110 градуса е нормална за този мотор. Нагоре вече не би трябвало да вдига.![]()
милен е прав-той пати с неговия и сега е доволно запознат с температурите...![]()
майтапа настрана-прав е!
Мда,лятото по жегите с вкл. климатик,
градско до 110 гр.,върти втората степен на перката
- по шумна е от ДВГ

спокойно,никакви грижи,нормално е

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тази тема е доста стара
Темата е стара но аз съм писал тук и затова ще напиша какво стана при мен. Не са заблуждавайте, че температурата на таблото не показва вярно всичко на колите ни е от годините. Смених радиатора отпред (преди това стабилна промивка) радиатора на парното и сложих чисто нов термостат, мога да ви кажа че стрелката на дълъг път не преминава 90 С никога. Вече термостата ми работи нормално и си отваря когато трябва. Това е истината. Преден радиатор 85лв. 30 лв. За парно и проблема със загряването и охлаждането е решен
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
А при мен ето каква беше причината http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=61004
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново

