
После минах на Кастрол Магнатек 10В40 полусинтетика. Много доволен съм от това масло. Количката за 10 000 км. изгоря едва 500гр. Карам предимно извън градско ако това има някакво значение. Но чукането на повдигачите си остана дори и лятото. Това масло го дават специално за студен старт, намаляло триенето и пр. Това което бях забелязал лятото, че при продължително каране с около 140 км/ч при почти мах товар температурата на маслото е 110-115 градуса, че дори и повече на моменти.
Сега съм с Лики Моли с молибден 10В40. Едва съм изминал към 1000км. Това което съм забелязал за сега е доста по-ниската работна температура. Пак с мах товар скорост от 190 км/ч за около 5 мин., после постоянна 140 към 15 мин. не вдигна повече от 105 гр. Пак си чука на студен двигател и това е

Не разбирам кой знае колко от масла, но мое мнение е че в никой от специализираните сервизи са смяна на масла не могат да ти дадат компетентно мнение. Питаш кое е по-добро в случая, а те ти отговарят: "Което и да сложиш все едно. Цената идва от марката, и завоюваното име!"