
ТДИ проблем с подгревни свещи
- Shakez
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Мойте ги сменяха на топъл/направо загрял двигател. 4 от 4 изгорели. И при мен паленето беше сложно при по-ниските температури от 0 надолу. В допълнение може и Castrol TDA да "ливнеш" в резервоара. 

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Подгревни свещи.
с тези искри малко не ми харесва.Аз ги проверявам така:крушка от фар 55 или 100ватова,единия край на крушката на + на акумулатора и другия край на крушката на свещта.Крушката трябва да светне силно но малко по-слабо отколкото директно на клемите на акумулатора,ако изобщо не светне свещта е заминала на кино.
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Сменяй смело колега. Аз миналата зима се видях в чудо. Едвам от третия път палеше и пушеше и тресеше здраво. Бяха изгорели и четирите свещи. Сега ги смених и О чудо! пали от раз без проблеми в студ. Пък и не са чак толкова скъпи.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Няма по правилен начин за мерене на подгревни свещи от най-елементарния - с жица от плюсовата клема на акумулатора
. Допираш до свеща и "прецъкваш"
, ако искри задържаш жицата 5-10сек върху свеща и пак проверяваш дали искри . Ако да - свеща е ОК !
Само внимаваш да не забравиш жицата "забодена" на плюсовата клема и така да подкараш колата
.
За паленето , TDI си пали на отрицателни температури , аз изкарах предната зима на една свещ , поне пролетта като се стопли и реших да се занимавам с тая работа , имах една здрава . Смених обаче и четирите !


Само внимаваш да не забравиш жицата "забодена" на плюсовата клема и така да подкараш колата

За паленето , TDI си пали на отрицателни температури , аз изкарах предната зима на една свещ , поне пролетта като се стопли и реших да се занимавам с тая работа , имах една здрава . Смених обаче и четирите !
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Проблем с Подгревни свещи.
milmar написа:Няма по правилен начин за мерене на подгревни свещи от най-елементарния - с жица от плюсовата клема на акумулатора. Допираш до свеща и "прецъкваш"
, ако искри задържаш жицата 5-10сек върху свеща и пак проверяваш дали искри . Ако да - свеща е ОК !
Само внимаваш да не забравиш жицата "забодена" на плюсовата клема и така да подкараш колата.
За паленето , TDI си пали на отрицателни температури , аз изкарах предната зима на една свещ , поне пролетта като се стопли и реших да се занимавам с тая работа , имах една здрава . Смених обаче и четирите !


- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
малко да поспамя
В събота и аз смених свещите. 3 от 4 не работеха, 3 нови Бош излязоха 48лв. Обаче ми прави впечатление, че колата пак не пали веднага, а сега дори не е студено
Пали от първи път, ама си върти няколко секунди. Това което ме притеснява, че лампичката за подгрева изгасва веднага, т.е. доколкото разбирам свещите напрактиа не подгряват. Норамлно ли е това ? И при вас ли е така ?

В събота и аз смених свещите. 3 от 4 не работеха, 3 нови Бош излязоха 48лв. Обаче ми прави впечатление, че колата пак не пали веднага, а сега дори не е студено

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
чува ли се да цъка релето ? пробвай след като изгасне лампата(свещите продължават да греят)изчакай 10 сек и тогава пали
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Нормално е при хладно време да се изисква малко повече време при палене , не е като през лятото , най-малкото заради по-трудното и по-бавно развъртане на двигателя . Ако все пак наистина колата ти пали трудно , има проблем , но при температури около и над нулата , едва ли е заради свещите .
Дали наистина подгряват се вижда най-лесно нощно време
, на отворена шофьорска врата сядаш и се заглеждаш в плафона
. Даваш на контакт без да палиш и изчакваш достатъчно дълго време да "цъкне" релето за подгрева . Ако плафона видимо светне по-силно след това , приемаш , че всичко е ОК
. Е , има разбира се и далеч "по-техно" методи да диагностика
.
Дали наистина подгряват се вижда най-лесно нощно време




- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
ще се пробвам довечера да чуя дали цъка това реле. Трябва ли да вдигна капака или може отвътре да се чуе ?
Аз си мислех, че щом не свети лампата на таблото за подгрев, значи и свещите не подгряват. Явно не е така. Макар сега да е 7градуса. Те при колко би трябвало да се включват ? Четох някъде за под +9 градуса, друг ми каза при под +4 градуса...
Аз си мислех, че щом не свети лампата на таблото за подгрев, значи и свещите не подгряват. Явно не е така. Макар сега да е 7градуса. Те при колко би трябвало да се включват ? Четох някъде за под +9 градуса, друг ми каза при под +4 градуса...
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с Подгревни свещи.
На моята пък колица....ми е направило впечатление, че при отрицателни температури пали по-добре отколкото при положителните
От ония дни като беше по студено...примерно -7 само като и подам ключа и пали веднага....а сега като е +2,+3...нещо като че ли се замисля пущината 


- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Тема от две страници дотук, много съвети и предположения, но така и не разбрах за каква кола пита авторът. Все пак има разлика при подгряването и паленето на предкамерен дизел и TDI.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Ljubon написа:Тема от две страници дотук, много съвети и предположения, но така и не разбрах за каква кола пита авторът. Все пак има разлика при подгряването и паленето на предкамерен дизел и TDI.
Ако беше цъкнал на профила му щеше да раззбереш...

На колегата колата е пасат тди 1.9 110 к.с. Б4....ето му темата:
viewtopic.php?t=257624
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Здравейте колеги,извинявам се че използвам темата но от днес започна да ми мига лампичката(спиралката).Означава ли това че е изгоряла свещ,реле или каквото и да е там,иначе колата си пали няма затруднение.При палене си светва, угасва си след 2-3 секунди но при потегляне започва да мига постоянно.Колата е пасат 1.9 тди АФН.Какво трябва да направя,как да реагирам ясно е че е за майстор но какъв майстор да търся?Благодаря ви предварително.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Вероятно имаш някой дефектирал важен елемент или датчик. Така като мига, значи, че има сериозна грешка, отчетена от компютъра.
Задължително проверка каква е грешката.
Задължително проверка каква е грешката.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
krasi_68rz написа:Здравейте колеги,извинявам се че използвам темата но от днес започна да ми мига лампичката(спиралката).Означава ли това че е изгоряла свещ,реле или каквото и да е там,иначе колата си пали няма затруднение.При палене си светва, угасва си след 2-3 секунди но при потегляне започва да мига постоянно.Колата е пасат 1.9 тди АФН.Какво трябва да направя,как да реагирам ясно е че е за майстор но какъв майстор да търся?Благодаря ви предварително.
Я си провери дали ти светят стоповете


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта