Отварям темичката за да не се набутат колеги с тез скапани амортисьори. Поради мека задница и то след наскоро сложени такива боклуци реших ,че проблема е в пружините. Сега ги свалих... и шок топки! ..за нови амотисьори съм бил . Изкараха точно месец. Тук е момента да спомена че старите уж енте разбираш ли Монро Газови, на шега изкараха 80 000 км. Маааму стара и ментета... За да е пълно мнението добавам ,че са от Ауто+ ,да не каже някой "от кой гараж" ги взе.
А аз се чудя що с 1 човек отзад си влача резервоара по земята.То съм си карал на пружинки.Събираш го и той си стои вътре.
Никога повече Kayaba амортисьори.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
щом са изкарали месец значи имаш още доста време гаранция
само дето след като си ги демонтирал сам в А+ ще ти кажат да пиеш една вода
в евро07 кайаба-та е на по-добра цена от където и да съм питал - там казаха че и сам да ги монтирам гаранция има
вземай закс
само дето след като си ги демонтирал сам в А+ ще ти кажат да пиеш една вода
в евро07 кайаба-та е на по-добра цена от където и да съм питал - там казаха че и сам да ги монтирам гаранция има
вземай закс
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Symptom написа:...А аз се чудя що с 1 човек отзад си влача резервоара по земята.То съм си карал на пружинки.Събираш го и той си стои вътре.
Колега, според мен пружините ти са крайно уморени
Пружината именно "държи" купето, а амортисьора обира вибрациите.
В твоя случай спред мен се е получило обратното. И е нормално амортисьорите да "издържат" един месец.
На стария голф съм с Каяба отзад - вече 5-та година не са мръднали!
По-добре си провери пружините, че да не се окажат и следващите боклуци...
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Малко пояснение , пружините са чисто нови Понеже махнах спортното окачване и старите пружини останаха незнайно къде,та и пружини нови.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
явно в магазина са ти продали стари пребоядисани (рециклирани) амортисьори
това са стари номера стари амортисьори почистват се хубаво един пистолет и заприличват на нови
това са стари номера стари амортисьори почистват се хубаво един пистолет и заприличват на нови
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Каквото и да е не е стока. Колата на пънче до утре
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Защото ги взимате от Ауто + Вносителят на Каяба е Косер, дават най-добра цена за тях,както и 1 или 2 години пълна гаранция (12 месеца за маслените и 25 месеца за газовите по гаранционна карта).Монтирал съм такива на поне 15 автомобила, както и съм с такива на моята лична кола (Пасат B3 комби) вече 20 000км или година и половина (не се жалят никак по дупките).Също така колата на приятелката ми е с 4 такива вече 20 000км или 2 години и нищо не е мръднало,а ест. не се жалят по дупките .
Явно си попаднал на менте,което не ме учудва,предвид,че са от Ауто + и ако въобще имаш гаранция,можеш да си потърсиш правата.Те 99% ще се направят на идиоти и няма да ти я признаят,заради което аз отдавна не работя с тях (продадоха ми една перка за Ауди А3 за 250лв уж Сименс с 1 година гаранция,после перката се скапа след 2 седмици,защото и се изкривиха витлата и взе да бие,като я занесох за рекламация ми казаха "ами то само ел. част има гаранция, съжаляваме,няма как да Ви я сменим" ,аз ги нахраних и си тръгнах,като купих на човека друга перка за моя сметка...).С Косер обаче никога не съм имал такъв проблем с други гаранции за разни неща, пък за Kayaba никога не ми се е налагало да си търся правата гаранционно,а работя с тях вече над 3 години и ги монтирам на какво ли не (Поне 3-4 Пасат В3-ки,освен моят, по няколко Пасат В5 и В5.5,Голф 3 3-4 броя,Голф 4,няколко броя).Ако не ставаха за нищо,поне някой щеше да се върне и да изреве,че има някакъв проблем.
Само да добавя - ако си си взел маслени,е нормално като го свиеш,да си остане свит Масления има само шок действието т.е. ако го натиснеш рязко надолу,трябва да не мръдне никак или съвсем мъничко,но като го буташ плавно надолу,ще си слезе до долу и няма да се разгъне повече поне не веднага (както прави газовия).Също така ако е свит донякъде и пробваш рязко да го разпънеш,не трябва да се разпъне рязко,а да не мръдне или да мръдне съвсем малко (плавно можеш да го разпънеш до горе).Точно затова газовия идва стиснат с пластмасова скобичка и като я резнеш,се разгъва сам до горе,а масления идва просто свит без никаква скобичка
Обикновено амортисьора,когато е заминал окончателно,като свалиш тампона отгоре и пръта сам си пада в стеблото
Иначе амортисьора няма влияние на свиването на пружината,когато товариш колата.Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте.
Явно си попаднал на менте,което не ме учудва,предвид,че са от Ауто + и ако въобще имаш гаранция,можеш да си потърсиш правата.Те 99% ще се направят на идиоти и няма да ти я признаят,заради което аз отдавна не работя с тях (продадоха ми една перка за Ауди А3 за 250лв уж Сименс с 1 година гаранция,после перката се скапа след 2 седмици,защото и се изкривиха витлата и взе да бие,като я занесох за рекламация ми казаха "ами то само ел. част има гаранция, съжаляваме,няма как да Ви я сменим" ,аз ги нахраних и си тръгнах,като купих на човека друга перка за моя сметка...).С Косер обаче никога не съм имал такъв проблем с други гаранции за разни неща, пък за Kayaba никога не ми се е налагало да си търся правата гаранционно,а работя с тях вече над 3 години и ги монтирам на какво ли не (Поне 3-4 Пасат В3-ки,освен моят, по няколко Пасат В5 и В5.5,Голф 3 3-4 броя,Голф 4,няколко броя).Ако не ставаха за нищо,поне някой щеше да се върне и да изреве,че има някакъв проблем.
Само да добавя - ако си си взел маслени,е нормално като го свиеш,да си остане свит Масления има само шок действието т.е. ако го натиснеш рязко надолу,трябва да не мръдне никак или съвсем мъничко,но като го буташ плавно надолу,ще си слезе до долу и няма да се разгъне повече поне не веднага (както прави газовия).Също така ако е свит донякъде и пробваш рязко да го разпънеш,не трябва да се разпъне рязко,а да не мръдне или да мръдне съвсем малко (плавно можеш да го разпънеш до горе).Точно затова газовия идва стиснат с пластмасова скобичка и като я резнеш,се разгъва сам до горе,а масления идва просто свит без никаква скобичка
Обикновено амортисьора,когато е заминал окончателно,като свалиш тампона отгоре и пръта сам си пада в стеблото
Иначе амортисьора няма влияние на свиването на пружината,когато товариш колата.Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте.
- stamantonov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 17:33
- Автомобил: golf III 1.8 + honda cr-v 1 gen.
- Двигател: ABS + JHL
- Местоположение: Шумен
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
zfa159 написа:Само да добавя - ако си си взел маслени,е нормално като го свиеш,да си остане свит Масления има само шок действието т.е. ако го натиснеш рязко надолу,трябва да не мръдне никак или съвсем мъничко,но като го буташ плавно надолу,ще си слезе до долу и няма да се разгъне повече поне не веднага (както прави газовия).Също така ако е свит донякъде и пробваш рязко да го разпънеш,не трябва да се разпъне рязко,а да не мръдне или да мръдне съвсем малко (плавно можеш да го разпънеш до горе).Точно затова газовия идва стиснат с пластмасова скобичка и като я резнеш,се разгъва сам до горе,а масления идва просто свит без никаква скобичка
Обикновено амортисьора,когато е заминал окончателно,като свалиш тампона отгоре и пръта сам си пада в стеблото
Иначе амортисьора няма влияние на свиването на пружината,когато товариш колата.Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте.
абсолютно
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Каябата са доста добри амортесьори, дали са ти някакви дефектни/рециклирани вероятно
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
zfa159 написа:...Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте.
Ето че не само аз подозирам пружините за главен виновник...
Ако наистина пружините са нови - според мен или те са боклуци, или не са за тази кола...
Не може колата стои като смачкана отзад от теглото на 1 човек... Явно са слабички пружините или са по-къси от оригиналните...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Ключовата дума е НОВИ пружини. Аман от боклуци.
Газовите амортисьори имат леко повдигаща функция, ама малко. За да ти кляка Голфа, пружините ти са навивани от арматурно желязо.
Газовите амортисьори имат леко повдигаща функция, ама малко. За да ти кляка Голфа, пружините ти са навивани от арматурно желязо.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Така е,наистина газовите имат повдигаща функция,когато са здрави,но нямат смъкваща функция и то от теглото на един човек, когато са заминали
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Чекайте ся, първо пружините са нови и за модела,второ проблема се явява като има натоварване , тоест 1 или 2 ма души отзад с 3 ма не съм пробвал ..поне щеше да има нова тема "търся си резервоар" .
Трето вече взех пружини от GTi от един колега, на вид са едно към едно .Даже новите са по високи с 1 см.. въпреки това ще сложа утре секънд ханд-ките. Поради щото нямам много време ще се въздържа да експериментирам, със старите аморитсьори.
Досега не съм ползвал маслени амортисьори ,но какъв смисъл има от аморт. който стои сгънат (събран) . Минавам на газ пък ще видим.
Трето вече взех пружини от GTi от един колега, на вид са едно към едно .Даже новите са по високи с 1 см.. въпреки това ще сложа утре секънд ханд-ките. Поради щото нямам много време ще се въздържа да експериментирам, със старите аморитсьори.
Досега не съм ползвал маслени амортисьори ,но какъв смисъл има от аморт. който стои сгънат (събран) . Минавам на газ пък ще видим.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Никога повече Kayaba амортисьори.
Symptom написа::) Чекайте ся, първо пружините са нови и за модела,второ проблема се явява като има натоварване , тоест 1 или 2 ма души отзад с 3 ма не съм пробвал ..поне щеше да има нова тема "търся си резервоар" .
Трето вече взех пружини от GTi от един колега, на вид са едно към едно .Даже новите са по високи с 1 см.. въпреки това ще сложа утре секънд ханд-ките. Поради щото нямам много време ще се въздържа да експериментирам, със старите аморитсьори.
Досега не съм ползвал маслени амортисьори ,но какъв смисъл има от аморт. който стои сгънат (събран) . Минавам на газ пък ще видим.
Колега ,само плюеш марката без да знаеш каква е функцията на дадена част .И без амортисьори да си отзад колата не трябва да ляга ,но ако я караш така по дупките ще подскача като лодка.Първо се научи кое за какво е и след това плюйте мо дадени продукти.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта