milen_1975 написа:Проверих маркуча, след 1 ч в задръствания на 100 С. Значи, като спрех и пипнах долния маркуч, беше савсем леко затоплен изцяло. След около 5 мин работа на място при 100 С се включи и перката за 30 тина секунди. Пипнах маркуча. Беше вече доста загрят, но пак не колкото всички останали.
колега и при мене е същата работа,но аз не се притеснявам защото като взех колата смених датчика на тройника, с стария датчик ми включваше перката на 90 а с новия включва на 100 и стрелката не мърда оттам нито градско нито извънградско




Щом и тези от Порше пак са на 100 С, незнам какво да кажа! И в Юнитрейд в Дружба са по 70 лв, а преди година, две са били 53 лв ми каза колега, който си е купувал термостат от там! Страх ме е, че ще прежаля 70 лв и положението ще е същото , като при теб