Колеги, Вече започвам да се съмнявам в здравината на този модел пассат.
Като цяло колата е запазена, взех я от познат човек, под 200 000, салона е като плюшена кукла, педалите не са изтрити, всичко, което сменям(като части) е оригинално, но не спира да се поврежда.
Толкова неща оправих, а сега не пали на бензин, на газ едвам мърда, сервото вие, задните амортесьори изтекоха, хвърля масло през капака на клапаните, скоростите не включват добре и други неща.
С една дума: НЕБЛАГОДАРНА
На тези, които ще кажат 'стара е' искам да им отговоря, че съм имал и други стари коли, но като това не се е случвало.
Искам да Ви питам:
Доволни ли сте от вашите коли?
Имате ли струпване на много ремонти по тях?
Има ли смисъл да я правя?
Ако продължа да я оправям ще дойде ли ден, в който да се отблагодари и да се чупи на по-големи интервали от време, а не така всичко наведнъж?
Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
желязна е! въпросът е там,че когато едно нещо се обади и ти тамън го оправиш..ще се обади друго.
общо взето проблемите,които имаш са от тъй наречените "детски болести" на този пасат.
например за капака на клапаните си намери такъв от Г60 ,който е алуминиев и няма да ти протича гарнитурата.
амортисьорите отзад ако сменяваш смени ги с пружини,защото аз смених само амортисьорите ,но меката пружина предава повече натоварване на амортисьора и стана туш всичко
за виенето можеш да минеш със смяна на масло и обтягане на ремъка на първо време,но гледай ако е обтегнат да не го пренатягаш само и само да "млъкне" хидравликата,защото ще започнеш да упражняваш голямо напрежение върху оста на водната помпа и е много възможен фала със същата
ако пишеш ключовите думи в търсачката ще имаш доста резултати и материал да четеш
Успех и не се ядосвай.
общо взето проблемите,които имаш са от тъй наречените "детски болести" на този пасат.

например за капака на клапаните си намери такъв от Г60 ,който е алуминиев и няма да ти протича гарнитурата.
амортисьорите отзад ако сменяваш смени ги с пружини,защото аз смених само амортисьорите ,но меката пружина предава повече натоварване на амортисьора и стана туш всичко

за виенето можеш да минеш със смяна на масло и обтягане на ремъка на първо време,но гледай ако е обтегнат да не го пренатягаш само и само да "млъкне" хидравликата,защото ще започнеш да упражняваш голямо напрежение върху оста на водната помпа и е много възможен фала със същата

ако пишеш ключовите думи в търсачката ще имаш доста резултати и материал да четеш

Успех и не се ядосвай.

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
така както те "слушам" за теб този Пасат вече не е нещо по-вече от таратайка и вечемай си я отписал като кола.
Ти си ми първия който е отчаян от Пасат.
Все пак е машина нормално е нещо да даде авария някаде.За колко хиледи са възникнали тези проблеми?
Ти си ми първия който е отчаян от Пасат.
Все пак е машина нормално е нещо да даде авария някаде.За колко хиледи са възникнали тези проблеми?
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
vladaeca написа:взех я от познат човек, под 200 000,
та те в България коли над 200 000 не се внасят

B3 и В4 наистина са здрави коли , такива коли вече не се произвеждат никъде по света.
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Всичко се свежда до поддръжка, начин на експлоатация, и естествено малко късмет. Все пак е стара кола, и имайки предвид качеството на частите които се продават тук в БГ, и пътното състояние, ми се вижда нормално да се обажда по нещо.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
не е била в читав стопанин затова е така като се постегне ще спре да те ядосва .Като правило ще те посъветвам :обади ли се нещо прави на време, щото пвредени и износени части и елементи повличат след себеси други и като се съберат повечко хем в магазина боли ,хем майстора го вкарва без смазка(не става дума за частите)
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
.....
Последна промяна от nepreklonniq на Пет 23 дек 2011 18:28, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Hristo Dimov написа:...при студено време замръзване на вратите...
Да наблюдаваш как собственик на S500 припка по анцуг с чайника гореща вода за да полива вратите, щото щерка му закъснява за училище - безценно!
А на 30м след това да срещнеш и кака с къса поличка, високи ботуши и яка от норка как крещи по телефона си с инкрустации на някой да дойде да направи нещо, защото не може да си влезне в Infiniti-то -> блаженство!

Всичко това миналата зима, в Пловдив, до ресторант Хитър Петър
Да не забравя да уточня, че аз и бях в древния Пассатор, на който, обаче, бях напръскал вратите и уплътненията със силиконов спрей
@vladaeca И при мен на 2 или 3 пъти се случи да изпадна в период на пълен и тотален разпад, но срещу 3-400лв, много нерви и малко труд нещата се оправят... до следващия път!

Говоря за случаи, когато нещата се трошат сами, не когато аз съм ги причинил (че при мен второто често се случва!

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Hristo Dimov написа: Имах и имам проблеми със задния мост, предното окачване, висок разход и муден мотор,при студено време замръзване на вратите...Като изключим всичко това...то май не останаха положителни неща, освен возията на голямата и тежка кола...
заден мост тип каруца- какви проблеми може да имаш- два тампона с които се захваща към купето и толкова. Моста е една дебелостенна тръба

максимално просто предно окачване- няма част, която да върви в комплект с друга, всичко е отделно- шарнир и тампони от носача. Един железен носач.
Замръзване на вратите- що караш с вода във вратите, а не с антифриз

Даже и с положителните неща си се объркал- за размера си колата е много лека, то и като кг въобще е много лека. Един обикновен б3/б4 е около 1200кг, на кг на една голф3-ка с повече екстри. И взоията му е гола вода за такъв тип кола.
Това първа кола ли ти е и имаш ли наблюдения върху други марки и модели?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Добре де, махай го и си вземи Мареа или Брава, пълно е с тях, на символични цени!
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
....
Последна промяна от nepreklonniq на Пет 23 дек 2011 18:28, променено общо 1 път.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
vladaeca написа:...
Искам да Ви питам:
Доволни ли сте от вашите коли?
Имате ли струпване на много ремонти по тях?
Има ли смисъл да я правя?
Ако продължа да я оправям ще дойде ли ден, в който да се отблагодари и да се чупи на по-големи интервали от време, а не така всичко наведнъж?
1. Да, доволен съм. Движи се без да ми бърка в джоба и без да създава проблеми често. Удоволствието от Б3 (с изключение на някои по-сериозни модификации) е от непретенциозността на колата и от това, че върши работа. Иначе нито е супер луксозна, нито супер удобна, нито носи някаква кой знае каква наслада. Просто плюсовете и са повече от минусите.
2. По-често правя "ремонти", защото искам да си подобря нещо, да си почовъркам. Останалите ремонти са рядкост - веднъж-два пъти годишно по някоя дреболия и за дребни суми.
3. Само ти можеш да прецениш дали има смисъл.
4. Може никога повече да не се счупи, може и днес да се предаде. Как да се отговори за кола, която ти познаваш?
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Колеги, Вече започвам да се съмнявам в здравината на този модел пассат.

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Радо уби ме накривоradotom написа:Hristo Dimov написа:...при студено време замръзване на вратите...
Да наблюдаваш как собственик на S500 припка по анцуг с чайника гореща вода за да полива вратите, щото щерка му закъснява за училище - безценно!
А на 30м след това да срещнеш и кака с къса поличка, високи ботуши и яка от норка как крещи по телефона си с инкрустации на някой да дойде да направи нещо, защото не може да си влезне в Infiniti-то -> блаженство!![]()
Всичко това миналата зима, в Пловдив, до ресторант Хитър Петър
Да не забравя да уточня, че аз и бях в древния Пассатор, на който, обаче, бях напръскал вратите и уплътненията със силиконов спрей
@vladaeca И при мен на 2 или 3 пъти се случи да изпадна в период на пълен и тотален разпад, но срещу 3-400лв, много нерви и малко труд нещата се оправят... до следващия път!![]()
Говоря за случаи, когато нещата се трошат сами, не когато аз съм ги причинил (че при мен второто често се случва!)




- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
vladaeca В такъв случай колата на двора и повредените работи едно по едно се правят,правиш всичко по колата ,което се съмняваш и почваш да караш . Кола купена 2ра ръка не се надявай всичко да е здраво.. педалите може и да не са изтъркани но собственика да не обръщал внимание на други възли по колата...
Пасат Б3 и Голф 2 са мислени да издържат.
Пасат Б3 и Голф 2 са мислени да издържат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 45 госта