Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Пет 09 сеп 2011 0:48


PACH написа:Водната помпичка е много полезно нещо.Както знаете ТД е доста натоварен температурно, особенно на бусове Т3 и поради тази причина се монтира тази помпичка.След като изгасите двигателя, продължава още около 5 мин. да върти водата в блока и главата, за да продължи охлаждането на "нежната" глава и да не се пука.Немския инженерен гений през 80-те беше много силен и не подценявайте такива "благинки" :applause:


В грешка си...тази допълнителна помпа охлажда самото турбо,не мотора.Когато мотора е натоварван интензивно и то дълго време,турбината развива сериозни градуси и по-специално топлата част,която несъмнено загрява сериозно и студената и самия корпус на остта,та точно там при остта има една водна магистралка,служеща за охлаждане при изгасване на мотора след горепосочения режим.Ситуацията е следната:турбото се е нажежило сериозно,мотора се изгасва и съответно маслената магистрала спира да отвежда масло през турбото,а маслото което остава там се изпича от високата температура,което довежда до чезнене на масло и ускорено износване на втулките на остта,което пък респективно води до луфт или счупване.




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот PACH » Пет 09 сеп 2011 4:31


emiltd написа:
PACH написа:Водната помпичка е много полезно нещо.Както знаете ТД е доста натоварен температурно, особенно на бусове Т3 и поради тази причина се монтира тази помпичка.След като изгасите двигателя, продължава още около 5 мин. да върти водата в блока и главата, за да продължи охлаждането на "нежната" глава и да не се пука.Немския инженерен гений през 80-те беше много силен и не подценявайте такива "благинки" :applause:


В грешка си...тази допълнителна помпа охлажда самото турбо,не мотора.Когато мотора е натоварван интензивно и то дълго време,турбината развива сериозни градуси и по-специално топлата част,която несъмнено загрява сериозно и студената и самия корпус на остта,та точно там при остта има една водна магистралка,служеща за охлаждане при изгасване на мотора след горепосочения режим.Ситуацията е следната:турбото се е нажежило сериозно,мотора се изгасва и съответно маслената магистрала спира да отвежда масло през турбото,а маслото което остава там се изпича от високата температура,което довежда до чезнене на масло и ускорено износване на втулките на остта,което пък респективно води до луфт или счупване.


То няма лошо да съм в грешка ама на синхро буса няма водно охлаждане на турбото, само масло минава през него.Помпичката помага на антифриза да продължава да циркулира, за да не се получава "гореща" тапа в главата.Още не съм погледнал на голфа ми как са въразни маркучетата, даже не знам дали работи помпичката :)


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот vw__fen » Пет 09 сеп 2011 5:26


евала МАНЯЦИ :да: бат Емо е много луд фен аз си мислех че трябва да е луд че да ми обяснява в 4 сутринта как да докарам ЕZ до 100+ коне пък виж ги ти кво правят по тъмно ... ГОЛЯМО евала момчета :bowdown


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Пет 09 сеп 2011 10:26


PACH написа:
emiltd написа:
PACH написа:Водната помпичка е много полезно нещо.Както знаете ТД е доста натоварен температурно, особенно на бусове Т3 и поради тази причина се монтира тази помпичка.След като изгасите двигателя, продължава още около 5 мин. да върти водата в блока и главата, за да продължи охлаждането на "нежната" глава и да не се пука.Немския инженерен гений през 80-те беше много силен и не подценявайте такива "благинки" :applause:


В грешка си...тази допълнителна помпа охлажда самото турбо,не мотора.Когато мотора е натоварван интензивно и то дълго време,турбината развива сериозни градуси и по-специално топлата част,която несъмнено загрява сериозно и студената и самия корпус на остта,та точно там при остта има една водна магистралка,служеща за охлаждане при изгасване на мотора след горепосочения режим.Ситуацията е следната:турбото се е нажежило сериозно,мотора се изгасва и съответно маслената магистрала спира да отвежда масло през турбото,а маслото което остава там се изпича от високата температура,което довежда до чезнене на масло и ускорено износване на втулките на остта,което пък респективно води до луфт или счупване.


То няма лошо да съм в грешка ама на синхро буса няма водно охлаждане на турбото, само масло минава през него.Помпичката помага на антифриза да продължава да циркулира, за да не се получава "гореща" тапа в главата.Още не съм погледнал на голфа ми как са въразни маркучетата, даже не знам дали работи помпичката :)


Въпросното охлаждане е серийна опция при СБ и РА моторите,ДЖР и 1В примерно са без водно охлаждане на турбо.На Транспортера вече нямам наблюдения как е :roll:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пет 23 дек 2011 17:29


най-накрая стигнах и до смяна на генерацията,откога се канех.То старото трудно може да бъде наречено генерация,имаше някакви заварени тръби на по 35-40 мм:
Изображение
Изображение
Изображение
Ето това му боднахме-55 мм без никакви заварки,огъвана е със специален уред(свалихме я директно от АБФ двойката на Free Soul :wink: ):
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
В резултат колата е малко по-шумна във високите,като звук няма голяма разлика но я чувствам как е по отпушена и върви повечко.Това е за тази година,напролет по-големи спирачки,окачване и к24.Весели празници на всички тунери :D :beer


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот daywalker » Пет 23 дек 2011 19:38


ДА,не спите вие зимен сън,братлета...Като каза к24 и окачване се сещам ,че и аз на пролет ги подхващам...Тоше,зверче е,давай смело...


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пет 23 дек 2011 19:44


айде живи здрави януари съм по софия може да ги сборим двете мечки :D


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот daywalker » Пет 23 дек 2011 20:15


по-скоро да подрифтим ако е заледено! :beer


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Weezy » Пет 23 дек 2011 23:53


Май редовно минаваш покрай даскало (строителния). Хубаво е голфчето :beer


Потребителски аватар
GAZARA
Мнения: 414
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 18:35
Автомобил: VW GOLF-2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: PESHTERA

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот GAZARA » Пон 26 дек 2011 20:26


хеи Тоше мирен не седиш.....за спира4ките небарзаи-или моите или нещо друго ако изпадне...весели празници.. :beer


tiktak372
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 04 авг 2009 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот tiktak372 » Чет 29 дек 2011 16:21


Еи хора даваите да се съберем че и аз съм от клуба на напонпаните печки(Golf 2 JR)и по точно един от големите Фенове на бат ЕМО манияка .Живи и здрави и весело искарване на новата година !!! :да: :да: :да: :да: : vw fen love.vw love.vw


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот daywalker » Чет 29 дек 2011 17:14


tiktak372 написа:Еи хора даваите да се съберем че и аз съм от клуба на напонпаните печки(Golf 2 JR)и по точно един от големите Фенове на бат ЕМО манияка .Живи и здрави и весело искарване на новата година !!! :да: :да: :да: :да: : vw fen love.vw love.vw

аз съм ЗА ..ставаме все повече..Бат Емо си е мастъра!!!! :beer Весело изкарване и от мен!


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Чет 29 дек 2011 17:52


аз викам ако има промоция Дино Дей след празниците да отиваме да ги замерим саждите и след тва ще :drunk


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот chochov_w » Пон 02 яну 2012 23:40


здравейте колеги може ли малко инфо ,доста теми разгледах и минах от 1.8гти на 1.6 турбо дизел с малката турбина ,ще има ли разлика ако сложа интерколер от тд или тди малко да го подсиля и дали ще държи мотора


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Пон 02 яну 2012 23:52


Въпросите ти са многократно обяснени,както в тази,така и в доста други подобни теми,ма нещо май на повечето не ви се чете и труди,иначе поздравления за избора на мотор :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта