Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 9:51


bobocamaro написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=72496 :beer


Не знам дали преди съм имал такова нещо,но в момента там има тройници и от там ми тръгват двата маркуча за изпарителя на газовата уретба.




ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 9:53


mupk0 написа:При 4 фара не знам как стоят нещата.Принципно съм забелязал,че на по-дълги преходи и температура от по -5 гр доста повлиява на нашите стари коли.Всичко ми е изрядно и мога да гарантирам поне за мене си.А без това капаче там е ужасно.


Пробвал съм да слагам картон отпред и има подобрение определено,но все пак не мисля че трябва да си слагаме картони по колите :D


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivkata » Вто 27 дек 2011 10:03


Колега мисля че проблема ти е във свързването на изпарителя към охладителната система :idea: ,брал съм същите ядове!Имаш ли възможност да направиш снимки на тройниците с които изпарителя е свързан към системата.Имам лошото предчувствие че двата маркуча за парното са ти прекъснати с тройници за изпарителя,ако е така топлото ти бяга към изпарителя (заради по малкото съпротивление)вместо към радиаторчето на парното!
За да поправиш грешката е необходимо само да махнеш тройниците,входа към радиаторчето да си го свържеш директно(можеш да ползваш и водопроводна тръба половин цол),а на изхода от радиаторчето ще сложиш две колена с които да свържеш изпарителя.Ако направиш тези неща мисля че топлото ще дойде при теб! :да:
Така направено водата трябва да върти първо през радиаторчето и едва след това през изпарителя! :wink:


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 10:20


ivkata написа:Колега мисля че проблема ти е във свързването на изпарителя към охладителната система :idea: ,брал съм същите ядове!Имаш ли възможност да направиш снимки на тройниците с които изпарителя е свързан към системата.Имам лошото предчувствие че двата маркуча за парното са ти прекъснати с тройници за изпарителя,ако е така топлото ти бяга към изпарителя (заради по малкото съпротивление)вместо към радиаторчето на парното!
За да поправиш грешката е необходимо само да махнеш тройниците,входа към радиаторчето да си го свържеш директно(можеш да ползваш и водопроводна тръба половин цол),а на изхода от радиаторчето ще сложиш две колена с които да свържеш изпарителя.Ако направиш тези неща мисля че топлото ще дойде при теб! :да:
Така направено водата трябва да върти първо през радиаторчето и едва след това през изпарителя! :wink:


Маркучите ми към газовата са дълги отколо 1 метър и двата.И още един въпрос:десния маркуч ли е входа на радиаторчето?


Потребителски аватар
Super Sprint
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
Двигател: EZ
Местоположение: Севлиево

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот Super Sprint » Вто 27 дек 2011 10:43


а колко по лесно е да се върже изпарителя към подгрева на колектора,а парното да си остане непокътнато...... :wink:


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 10:50


Super Sprint написа:а колко по лесно е да се върже изпарителя към подгрева на колектора,а парното да си остане непокътнато...... :wink:


Не знам как е най-добре колега.Този който ми слага газовата първо го беше вързал за автоматичния смукач с едни тънки маркучи много проблеми имах изпарителя постоянно замръзваше и само проблеми.Отидох при друг газаджия човека каза че е свързано много грешно и аматьорски и ми сложи по-дебели маркучи за да на замръзват и ми го направи преди радиаторчето за парното и го свърза паралелно каза,че така се прави по принцип и наистина от тогава никога не ми е замръзвал изпарителя и съм нямал никакви проблеми с газовата през зимата,беше много съвестен и много се стара човека,вече не знам колко това влияе на парното.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот agent_kowalski » Вто 27 дек 2011 11:00


На смукача на тия тънки маркучи като се върже то нищо топло няма да достигне до изпарителя.Връзва се точно така с тройници за парното.И при мен е така и нямам ядове нито с парно нито с изпарителя.При минусови температури като запаля на бензин и чистя снега за 3 минути точно,вдигам капака пипам маркучите на изпарителя и вече са топлички и си превключвам на газ и не съм имал ядове.


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 11:31


agent_kowalski написа:На смукача на тия тънки маркучи като се върже то нищо топло няма да достигне до изпарителя.Връзва се точно така с тройници за парното.И при мен е така и нямам ядове нито с парно нито с изпарителя.При минусови температури като запаля на бензин и чистя снега за 3 минути точно,вдигам капака пипам маркучите на изпарителя и вече са топлички и си превключвам на газ и не съм имал ядове.


И при мен загрява много бързо изпарителя и нямам никакви ядове с газта.Явно наистина ще е радиаторчето,защото със старото нямах проблеми и си имах парно.Поне да ми препоръчате някой модел радиаторче което е хубаво или от някоя могра ако мога оригинално да си намеря,ако все пак реша да го сменям да знам какво да търся.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivkata » Вто 27 дек 2011 12:46


Преди да се нахвърляш да сменяваш или купуваш каквото и да е защо не ме послушаш ,и да пресвържеш изпарителя! :arrow:
Да десният маркуч е входа за парното,работата по пресвързването няма да ти отнеме повече от половин час ,пък ако не си доволен после можеш да купуваш каквото ти душа иска! :wink:
Това че така свързват системата и в сервизите,не значи че е правилният начин! :idea:
Казвам го от лично наблюдение,и аз съм си плащал да ми свържат по-същия начин изпарителя,и след това съм мръзнал! :evil: А колата беше нов внос от Германия,така че радиаторчето не е било проблем,след манипулация от моя страна всичко си дойде на мястото! :да:


Потребителски аватар
Super Sprint
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
Двигател: EZ
Местоположение: Севлиево

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот Super Sprint » Вто 27 дек 2011 19:28


agent_kowalski написа:На смукача на тия тънки маркучи като се върже то нищо топло няма да достигне до изпарителя.....


не искам да изпадам в спорове,но аз си го вързах след колектора и ампулата и стопля след 2-3 мин от запалването ,както и маркучите на парното ,няма разлика.
Никога не ми е замръзвал изпарителя,паля на газ и тръгвам ,явно при мен нещо е проблем ,а ваще коли са наред :?
няма логика да е проблем такова връзване и дебита е предостатъчен за изпарител и не се намесваш на системата с някакви тройници,дето точно паралелно вързан на парното с тройници няма как да не повлияе на парното :wink:
а,и ето едно горе долу добре работещо парно на голф2
колата е загряла,на вън е 0 градуса....
Прикачени файлове
DSC01323.JPG


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ktamen » Вто 27 дек 2011 19:30


Проблема ти 95% е от скапано радиаторче менте. Лесно можеш да затапиш и двата маркуча на изпарителя и ако парното се оправи да търсиш друг вариант за свързване на изпарителя, но не мисля, че ще почувстваш съществена разлика дори и без изпарител.
И на двата ми голфа изпарителите бяха вързани към смукача и проблеми не съм имал.
Иначе за посоката - от главата на двигателя антифриза влиза в радиаторчето после като излиза през другия маркуч влиза в една много крива тръбичка и отива във водната помпа и оттам в блока и отново в главата.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот mupk0 » Вто 27 дек 2011 19:41


Моят изпарител и той е вързан така на парното......проблеми съм нямал.Така че няма логика ;)


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 20:08


ktamen написа:Проблема ти 95% е от скапано радиаторче менте. Лесно можеш да затапиш и двата маркуча на изпарителя и ако парното се оправи да търсиш друг вариант за свързване на изпарителя, но не мисля, че ще почувстваш съществена разлика дори и без изпарител.
И на двата ми голфа изпарителите бяха вързани към смукача и проблеми не съм имал.
Иначе за посоката - от главата на двигателя антифриза влиза в радиаторчето после като излиза през другия маркуч влиза в една много крива тръбичка и отива във водната помпа и оттам в блока и отново в главата.


Утре ще запуша и двата маркуча и ще мина на бензин да видим дали ще има разлика,ако и тогава няма не остава нищо друго освен радиаторчето.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот agent_kowalski » Вто 27 дек 2011 21:04


Super Sprint аз не съм казал че не трябва да се връзва на тънките маркучи,просто смисъл няма.Според мен няма смисъл да се връзва изпарителя на по-малък дебит,човек да си играе там със снадки и да рискува да потроши нещо по карба,защото там тия термоампули в пластмасови корпуси и други глупости се трошат супер лесно ако се работи по-грубо покрай тях,а се намират много трудно вече.
Изпарител вързан за парното стопля също за 2-3 минути след запалване.
До колегата пуснал темата.
Ако затапиш изпарителя и загрееш на бензин както ти казват(което е добра идея) има шанс парното да тръгне заради по-големия дебит,това не означава че нямаш проблем с радиаторчето или че изпарителя ти е кофти вързан.Ако радиатрочето е нещо по-тясно или има някаква шупла и върти бавно водата като му пренасочиш всичката вода може и да тръгне.Иначе през изпарителя си върти по-голямата част от водата.Тя си минава където и е най-лесно.Дори и да тръгне парното като затапиш изпарителя това не означава че не е вързан правилно и че парното ти е наред. :beer


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Вто 27 дек 2011 21:43


agent_kowalski написа:Super Sprint аз не съм казал че не трябва да се връзва на тънките маркучи,просто смисъл няма.Според мен няма смисъл да се връзва изпарителя на по-малък дебит,човек да си играе там със снадки и да рискува да потроши нещо по карба,защото там тия термоампули в пластмасови корпуси и други глупости се трошат супер лесно ако се работи по-грубо покрай тях,а се намират много трудно вече.
Изпарител вързан за парното стопля също за 2-3 минути след запалване.
До колегата пуснал темата.
Ако затапиш изпарителя и загрееш на бензин както ти казват(което е добра идея) има шанс парното да тръгне заради по-големия дебит,това не означава че нямаш проблем с радиаторчето или че изпарителя ти е кофти вързан.Ако радиатрочето е нещо по-тясно или има някаква шупла и върти бавно водата като му пренасочиш всичката вода може и да тръгне.Иначе през изпарителя си върти по-голямата част от водата.Тя си минава където и е най-лесно.Дори и да тръгне парното като затапиш изпарителя това не означава че не е вързан правилно и че парното ти е наред. :beer


Прав си колега аз просто искам да разбера къде е наистина проблема и да сменя това което трябва,че хич не ми се иска да разглобя всичко да сменя радиаторчето и да се окаже,че не е от него.Ще пробвам без изпарител как е ако има прано както трябва после ще свържа изпарителя на изхода на радиаторчето така както каза колегата по-горе и ще видя и тогава какъв е резултата и тогава ако пак няма значи съм за ново радиаторче.Да ми кажете някоя читава марка радиаторчета или да търся по моргите оригинални ако има.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта