Здравейте,
Не намирам локви под колата, но факта, че всяка седмица трябва да доливам антифриз ме навежда на мисълта, че тече доста сериозно отнякъде. Чувал съм, че при течащи радиатори се изсипва някакъв прах, който запушва пукнатините. Тук може ли да се приложи нещо подобно? Какво ще ме посъветвате да направя?



Антифриза тече... Какво да го правя? Б3
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Антифриза тече... Какво да го правя?
Първо огледай хубаво откъде е теча, ако няма такъв замери дали не е заминала гарнитурата 

Re: Антифриза тече... Какво да го правя?
огледай дали на пода имаш влага нещо да не ти тече от радиаторчето на парното.. или някакъв пукнат маркуч ако си с Агу огледай маркучите по-точно барай от долу скобите дали са влажни... за сега това се сещам
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Антифриза тече... Какво да го правя?
ако е радиаторчето на парното ще цапа предното стъкло от вътре и ще има слабо парно
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Антифриза тече... Какво да го правя?
barakuda28 написа:Здравейте,
Не намирам локви под колата, но факта, че всяка седмица трябва да доливам антифриз ме навежда на мисълта, че тече доста сериозно отнякъде. Чувал съм, че при течащи радиатори се изсипва някакъв прах, който запушва пукнатините.
Първо, не си казал какъв е Пасата.
Второ, съвсем не винаги течът е от радиатора, а само тогава се използва въпросният прах, червен пипер или разни "пюрета", които се продават за целта.
Като начало, при загряла кола, без да гасиш мотора, отвори капака и гледай за пара или течове. Обикновено, при малки течове, те се появяват, когато системата е под налягане.
При мен беше това:

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Антифриза тече... Какво да го правя?
Парното наистина не грее хубаво, а също така и двигателя с 300 зора минава 70 градуса, но това може би е защото отдавна не съм доливал антифриз и най-вероятно вече е изтекъл всичкия. Пасатът е Б3. Предното стъкло не съм забелязал да се зацапва. Ще загрея колата (доколкото е възможно), ще огледам двигателя и пак ще пиша.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Антифриза тече... Какво да го правя? Б3
по-добре кажи коя година е , че с тия двойки тройки няма да стане
пп има вероятност да губи антифриз само по високите обороти и затова да не виждаш течове под колата

пп има вероятност да губи антифриз само по високите обороти и затова да не виждаш течове под колата

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Антифриза тече... Какво да го правя? Б3
На главата имаш една пластмасария, на която са сложени датчици за температура и маркуча към радиатора. Раклати я на топъл работещ мотор, най-вероятно е от там.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Антифриза тече... Какво да го правя? Б3
1990 e произведена колата.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Антифриза тече... Какво да го правя? Б3
демек говорим за б3 

-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Антифриза тече... Какво да го правя? Б3
трябва да го стоплиш наистина до 90 градуса и да го угасиш.Може да чуеш съскане,може и да не чуеш.Загледай се в маркуча който минава зад моното,опипай го докато е топла колата за влага.От там може да хвърля на колектора и да не виждаш теча.После опипай под парното за влага.Ако и там няма провери си ауспуха,да не го хвърля през двигатела...Аз лично залагам на първото,най евтино е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: m1retza и 60 госта