
GOLF 5 2.0TDI
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: GOLF 5 2.0TDI
Чат-пат гори дюзи (, ако са пиезо, а не електромагнитни) - по 1, по 2, по 3. 

-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 5 2.0TDI
2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф
, сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...

Re: GOLF 5 2.0TDI
sa60_89 написа:С една дума главния проблем е главата.Друго по сериозно има ли?
С една дума при мен освен главата май и блока с вакуумите почва да сдава багажа, а и имам и съмнения за скоростната кутия, че издава странни звуци

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 5 2.0TDI
ZanderBG написа:2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф, сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...
много списания четеш
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: GOLF 5 2.0TDI
ZanderBG написа:2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф, сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...
Малко ти е тенденциозна информацията. Ако си чел статията трябва да си забелязал, че са имали проблем с всеизвестните пукната глава и с блока на вакумите.
Другите драми са били свързани с купето - ел. инсталация, спирачки...
Колегата тук пита за Голф.
Re: GOLF 5 2.0TDI
dmode101 написа:ZanderBG написа:2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф, сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...
Малко ти е тенденциозна информацията. Ако си чел статията трябва да си забелязал, че са имали проблем с всеизвестните пукната глава и с блока на вакумите.
Другите драми са били свързани с купето - ел. инсталация, спирачки...
Колегата тук пита за Голф.
2.0 тди помпа в голф е добър двигател, но проблемен с висок процент на дефектирали части...има много изписано в чуждите форуми... така че си е нерентабилен.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: GOLF 5 2.0TDI
Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Re: GOLF 5 2.0TDI
sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Най-лесния начин е чрез индикатор за изгорели газове в антифриза промерно, а най-сигурния като се свали главата.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: GOLF 5 2.0TDI
sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Тези дето са си купили ще ти кажат и ти да си купиш,другите....четем много списания

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 5 2.0TDI
Stivi написа:sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Тези дето са си купили ще ти кажат и ти да си купиш,другите....четем много списания
карам този дизел от 7 години, колата е произведена 2004 година, Туран 2.0 тди
до сега проблеми с мотора и механиката съм нямал, абсолютно нищо по нея освен консумативи не е сменяно.
да им вярвам ли на списанията?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: GOLF 5 2.0TDI
the_tupan написа:sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Най-лесния начин е чрез индикатор за изгорели газове в антифриза промерно, а най-сигурния като се свали главата.
Този метод при дизел не дава голяма надежност при теста, да не казвам никаква. А когато даде то всеки ще е разбрал за това.
При бензина е по-добре. Теста в повечето случай е на 100% верен.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 5 2.0TDI
Andonov написа:the_tupan написа:sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Най-лесния начин е чрез индикатор за изгорели газове в антифриза промерно, а най-сигурния като се свали главата.
Този метод при дизел не дава голяма надежност при теста, да не казвам никаква. А когато даде то всеки ще е разбрал за това.
При бензина е по-добре. Теста в повечето случай е на 100% верен.
При бензиновите мотори при Г5 няма проблеми от каквото и да е естество, да не говорим такъв масов дефект като при дизела.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: GOLF 5 2.0TDI
StS написа:При бензиновите мотори при Г5 няма проблеми от каквото и да е естество, да не говорим такъв масов дефект като при дизела.
Мда, никак няма. Има си доста проблеми. Включително във форума за ТСИ мотор, цвърченето на мотора, има клипове по нета. Тестове с хвърлени две турбини до 110к по спомен, нагара при ФСИ. Някои от тях са масови
Re: GOLF 5 2.0TDI
Stivi написа:sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.
Тези дето са си купили ще ти кажат и ти да си купиш,другите....четем много списания
Дано не попаднеш в ситуация като мен, в която списанията се окажат прави и колата ти запуши бяло отзад на 35 градуса околна температура

Когато почне да пада нивото на антифриза примерно на седмица от мах. до мин. и НЯМА видими течове от съединения, първо се проверява охладителя на ЕГР-а за съмнения в него, След което остава да е главата, като за да сме убедени, че е тя колата се гаси хубаво загрята и на другия ден се сваля всмукателя и изпускателя да се види откъде тече. Лятото е най-лесно да се хване...при продължително каране и гасене и след 20мин палене почва да пуши първите няколко минути бял дим. Двигателя не дава никакви необичайни признаци и работи напълно нормално. При сваляне на главата "изчистените" цилиндри са тези, които са горили антифриз... ето и снимки съм качвал преди в тая тема:
[url]
viewtopic.php?f=24&t=281812[/url]
Цените са:
Глава: 1500лв- неоригинална
2400лв- оригинална, но с връщане на старата
над 3000лв- оригинална
Консумативи по главата: 900лв- оригинални включват лагери, болтове гарнитура глава,гарнитури, гумички, гумички инжектори и др.
Работа: кой как се спазари с майстора
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта