GOLF 5 2.0TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот legaltk » Вто 27 дек 2011 11:42


Чат-пат гори дюзи (, ако са пиезо, а не електромагнитни) - по 1, по 2, по 3. :idea:




ZanderBG
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 17 дек 2010 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот ZanderBG » Вто 27 дек 2011 12:36


2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф :), сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот kenwood » Вто 27 дек 2011 12:42


sa60_89 написа:С една дума главния проблем е главата.Друго по сериозно има ли?


С една дума при мен освен главата май и блока с вакуумите почва да сдава багажа, а и имам и съмнения за скоростната кутия, че издава странни звуци maikomila


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот Petrolhead » Вто 27 дек 2011 12:49


ZanderBG написа:2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф :), сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...


много списания четеш


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот dmode101 » Вто 27 дек 2011 15:06


ZanderBG написа:2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф :), сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...


Малко ти е тенденциозна информацията. Ако си чел статията трябва да си забелязал, че са имали проблем с всеизвестните пукната глава и с блока на вакумите.
Другите драми са били свързани с купето - ел. инсталация, спирачки...
Колегата тук пита за Голф.


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот kenwood » Вто 27 дек 2011 16:17


dmode101 написа:
ZanderBG написа:2.0ТДИ (помпа дюза) е несполучлив мотор - дори най-големият фен на ФВ и най-вече на Голф :), сп.- Автобилд го оплюва... Рекордът им за най-проблемен тестов автомобил за 100 000км е ФВ Туран с този мотор (140кс) - толкова дни престоял в сервиза, че не могли да му навъртят 100-те хиляди км...


Малко ти е тенденциозна информацията. Ако си чел статията трябва да си забелязал, че са имали проблем с всеизвестните пукната глава и с блока на вакумите.
Другите драми са били свързани с купето - ел. инсталация, спирачки...
Колегата тук пита за Голф.


2.0 тди помпа в голф е добър двигател, но проблемен с висок процент на дефектирали части...има много изписано в чуждите форуми... така че си е нерентабилен.


sa60_89
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот sa60_89 » Чет 29 дек 2011 0:02


Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот the_tupan » Чет 29 дек 2011 6:53


sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.

Най-лесния начин е чрез индикатор за изгорели газове в антифриза промерно, а най-сигурния като се свали главата.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот Stivi » Чет 29 дек 2011 12:00


sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.


Тези дето са си купили ще ти кажат и ти да си купиш,другите....четем много списания mhihi


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот Petrolhead » Чет 29 дек 2011 12:42


Stivi написа:
sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.


Тези дето са си купили ще ти кажат и ти да си купиш,другите....четем много списания mhihi


карам този дизел от 7 години, колата е произведена 2004 година, Туран 2.0 тди
до сега проблеми с мотора и механиката съм нямал, абсолютно нищо по нея освен консумативи не е сменяно.

да им вярвам ли на списанията?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот Andonov » Чет 29 дек 2011 14:26


the_tupan написа:
sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.

Най-лесния начин е чрез индикатор за изгорели газове в антифриза промерно, а най-сигурния като се свали главата.



Този метод при дизел не дава голяма надежност при теста, да не казвам никаква. А когато даде то всеки ще е разбрал за това.

При бензина е по-добре. Теста в повечето случай е на 100% верен.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот StS » Чет 29 дек 2011 15:09


Andonov написа:
the_tupan написа:
sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.

Най-лесния начин е чрез индикатор за изгорели газове в антифриза промерно, а най-сигурния като се свали главата.



Този метод при дизел не дава голяма надежност при теста, да не казвам никаква. А когато даде то всеки ще е разбрал за това.

При бензина е по-добре. Теста в повечето случай е на 100% верен.




При бензиновите мотори при Г5 няма проблеми от каквото и да е естество, да не говорим такъв масов дефект като при дизела.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот bnick » Чет 29 дек 2011 15:41


StS написа:При бензиновите мотори при Г5 няма проблеми от каквото и да е естество, да не говорим такъв масов дефект като при дизела.


Мда, никак няма. Има си доста проблеми. Включително във форума за ТСИ мотор, цвърченето на мотора, има клипове по нета. Тестове с хвърлени две турбини до 110к по спомен, нагара при ФСИ. Някои от тях са масови


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот kenwood » Чет 29 дек 2011 16:07


Stivi написа:
sa60_89 написа:Е добре какво ще ме посъветвате.Вие бихте ли си взели такъв,а и как е наи лесния начин да се разбере дали е пукната главата.


Тези дето са си купили ще ти кажат и ти да си купиш,другите....четем много списания mhihi


Дано не попаднеш в ситуация като мен, в която списанията се окажат прави и колата ти запуши бяло отзад на 35 градуса околна температура :( говорил съм с много хора има и много писано в нета за проблема с главите и не само на VW , но и ауди и шкода използват същия двигател. В чужбина има и случаи при които дилъра си поема разходите следгаранционно. И аз кат тебе когато колата беше на 80000км си мислех че тия пишат глупости и 40000км по-късно "пръцна".

Когато почне да пада нивото на антифриза примерно на седмица от мах. до мин. и НЯМА видими течове от съединения, първо се проверява охладителя на ЕГР-а за съмнения в него, След което остава да е главата, като за да сме убедени, че е тя колата се гаси хубаво загрята и на другия ден се сваля всмукателя и изпускателя да се види откъде тече. Лятото е най-лесно да се хване...при продължително каране и гасене и след 20мин палене почва да пуши първите няколко минути бял дим. Двигателя не дава никакви необичайни признаци и работи напълно нормално. При сваляне на главата "изчистените" цилиндри са тези, които са горили антифриз... ето и снимки съм качвал преди в тая тема:
[url]
viewtopic.php?f=24&t=281812[/url]

Цените са:
Глава: 1500лв- неоригинална
2400лв- оригинална, но с връщане на старата
над 3000лв- оригинална
Консумативи по главата: 900лв- оригинални включват лагери, болтове гарнитура глава,гарнитури, гумички, гумички инжектори и др.
Работа: кой как се спазари с майстора


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5 2.0TDI

Мнениеот Даскала™ » Чет 29 дек 2011 17:23


Вземи си 1.9 TDI 105 коня :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта