Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Карам дизел, ако карах бензиново турбо щях да му помогна. Той така и не разбра кво да гледа и да прави.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Ся ново 20
.Колата си работи нормално,прословутата грешка я няма вече,обаче и налягането не 0.8,а 0.6...ама бая си е бая нервна де
.Правих 3 яки теста след всеки един тест язакачах,обаче грешката не се появи
.През главата ми минава само 1 мисъл:компа на колата е от 150-ка или просто има нещо объркано по картите(ако е възможно де).Тва е общо взето.Пусках се с А3(150hp)и го минах(общо 3 рън-а),след това пак с А3 само че с чип(около 190-195 предпоагам)и ме би с много малко(малко повече от 1 кола разлика),като се има напредвид,че карам със сликове на мокър и студен асфалт.Дерзае ме 1 въпрос:има ли вероятност заводкото налягане на AUQ мотора да е 0.6(в сайтовете пише 0.8
)и големия проблем досега да е бил в задкормилното устройство?




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
R32Dream написа:През главата ми минава само 1 мисъл:компа на колата е от 150-ка или просто има нещо объркано по картите(ако е възможно де).
Ееее разгеле ша се сетиш


- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
И двете бяха със жило,а относно "чипаджийницата"
ще е най-вероятно покрай VW феста при някой от клубните майстори 


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Ако биеш убедително стоково AGU и си що годе близо до чипнато AGU нещата за мен трябва да с ОК.
Лошото е че на мойта не съм замервал налягането докато беше сток и не мога да помогна по този параграф...
Лошото е че на мойта не съм замервал налягането докато беше сток и не мога да помогна по този параграф...
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Интересно е че навсякаде из нета пише работно налягане на AUQ "0.8bar of boost".На манометъра показва 0.6 холд обаче върви много добре
.Честно казано вече въобще незнам за кво стаа въпрос
.Сега се сетих че преди съм следял налягането в движение на 3-та и е 1610mbar-а(като махнем 1бар атмосверно налягане и горе долу стаа същото) 



- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Е тоя уред ако е от някакъв от 50 лв не може да си сигурен как показва, логнете я с вагком, за да си сигурен за налягането..
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
MK4 написа:Ако биеш убедително стоково AGU и си що годе близо до чипнато AGU нещата за мен трябва да с ОК.
Не са.Тва се опитах да кажа по-горе ама стана неразбираемо.150 коня без жило на дросела отнася 150 коня с жило и пада със съвсем малко от 150 коня с жило и чип.Ако мотора е 180 коня без жило на дросела трябва да отвее с малко чипнат със жило. Просто мотор с жило и биз при едни и същи коне писани от производителя тоя без жило на дросела изкарва поне 10 коня повече на колелата.Абе щом изтичането е отстранено/не е лошо пак да пуснеш един лог/ като се смени софта всичко си идва на място и колата литва

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Няма как стокова 180ка да бие AGU мотор с чип!
Имах преди няколко години Golf с AGU карах го стоков, след това с чип, а сега имам 180ка, която също я карах стокова известно време и сега е с чип та върху тия 1.8Т-та имам добри наблюдения.
В момента мойта 180ка с чип върви точно колкото стокова S3-ка 209 коня. (че по едно време и S3 имах за няколко месеца, та съм притежавал почти всички разновидности на тоя мотор
)
П.С.
Затова че стоков AUM (150 к.с. с дросел без жило) бие стоково AGU (150 к.с. дросел с жило) съм съгласен. AUM (150 к.с.) се чипва колкото AUQ (180 к.с.) и двете след чипа вадят по 210-215 к.с.
Но AGU с чип си върви доста прилично и е нормално да бие с малко стоково AUQ.
Имах преди няколко години Golf с AGU карах го стоков, след това с чип, а сега имам 180ка, която също я карах стокова известно време и сега е с чип та върху тия 1.8Т-та имам добри наблюдения.
В момента мойта 180ка с чип върви точно колкото стокова S3-ка 209 коня. (че по едно време и S3 имах за няколко месеца, та съм притежавал почти всички разновидности на тоя мотор

П.С.
Затова че стоков AUM (150 к.с. с дросел без жило) бие стоково AGU (150 к.с. дросел с жило) съм съгласен. AUM (150 к.с.) се чипва колкото AUQ (180 к.с.) и двете след чипа вадят по 210-215 к.с.
Но AGU с чип си върви доста прилично и е нормално да бие с малко стоково AUQ.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Ще си дойдем на думата 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
MK4 чети внимателно кое с жило на дросела и кое без,а не гледай заводските обозначения 150 и 180 коня!Твоита е новия мотор без жило и е съвсем нормално да се опира на S3-ка.AGU-то обаче ако щеш и да му разпориш турбината не можеш да изкараш повече от 190-195 коня на мотора максимална мощност/заради малкото турбо и дюзи/,прибави "слепия" контрол на турбото в ниски обороти + загубите от шпера/при новите го няма заради АСР-а/ и ще разбереш защо новите навървяват значително повече независимо ,че производителя пише че са с еднаква мощност.Освен това разликата във версиите 150 и 180 коня е само софтуерна и разбира се 6 степенната кутия.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Аз няма какво да чета внимателно защото 1.8Т ги познавам достатъчно добре и знам кой мотор е с жило, кой е DBW, кой е с К03S и т.н.
Още преди 3 години имах AGU с чип и ти казвам че върви повече от стоков AUQ.
При всичките тези коли които коментираме няма шпер, не знам къде си го прочел.
Прочети по внимателно горното ми мнение за да добиеш представа кой мотор колко върви.
И за да не ги бъркаш ще го напиша пак.
AGU - 150 к.с. с жило на дросела
АUM - 150 к.с. с Drive by Wire
AUQ - 180 к.с. с Drive by Wire (така или иначе 180ка няма с жило)
Още преди 3 години имах AGU с чип и ти казвам че върви повече от стоков AUQ.
При всичките тези коли които коментираме няма шпер, не знам къде си го прочел.
Прочети по внимателно горното ми мнение за да добиеш представа кой мотор колко върви.
И за да не ги бъркаш ще го напиша пак.
AGU - 150 к.с. с жило на дросела
АUM - 150 к.с. с Drive by Wire
AUQ - 180 к.с. с Drive by Wire (така или иначе 180ка няма с жило)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
MK4 написа:При всичките тези коли които коментираме няма шпер, не знам къде си го прочел.
Не съм го чел.Не знам дали "шпер" е точното наименование ,но когато боксувам се завъртат двете предни гуми /кода на кутията е ENJ/.
Не съм го чел.Не знам дали "шпер" е точното наименование ,но когато боксувам се завъртат двете предни гуми /кода на кутията е ENJ/.С AUQ не съм се дърпал ,но няколко пъти съм се пускал с AGU и AUM и от там имам наблюдения ,но и без тях разликата в турбината,дюзите и управлението няма как да се навакса от малоумните такива на AGU /освен ако AUM-а не е в ред което е доста често явление/.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Колкото турбината на AGU е малоумна, толкова е и на AUM и AUQ, само дето вяди 20 коня повече.
Така или иначе тия заводски турбини са пълна тъпория и не виждам защо ги коментираме.
Иначе това което имаш на диф е т.н. EDS, тоест когато колелото с по-малко сцепление пробуксува, ABS-а му действа индивидуално със спирачка за да го задържи и така отворения диф да си помисли че другото колело е с по-малко сцепление и да му прехвърли на него въртящ момент, с две думи някакъв опит за "електронен блокаж" който за съжаление няма и 5% от ефекта на истински шпер.
Всеки който си мисли че му помага просто има така наречения "плацебо" синдром
Няма как да ти се завъртят двете предни колела едновременно колкото и да ти се иска
Така или иначе тия заводски турбини са пълна тъпория и не виждам защо ги коментираме.
Иначе това което имаш на диф е т.н. EDS, тоест когато колелото с по-малко сцепление пробуксува, ABS-а му действа индивидуално със спирачка за да го задържи и така отворения диф да си помисли че другото колело е с по-малко сцепление и да му прехвърли на него въртящ момент, с две думи някакъв опит за "електронен блокаж" който за съжаление няма и 5% от ефекта на истински шпер.
Всеки който си мисли че му помага просто има така наречения "плацебо" синдром

Няма как да ти се завъртят двете предни колела едновременно колкото и да ти се иска

- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
MK4 написа:Колкото турбината на AGU е малоумна, толкова е и на AUM и AUQ, само дето вяди 20 коня повече.
Така или иначе тия заводски турбини са пълна тъпория и не виждам защо ги коментираме.
Иначе това което имаш на диф е т.н. EDS, тоест когато колелото с по-малко сцепление пробуксува, ABS-а му действа индивидуално със спирачка за да го задържи и така отворения диф да си помисли че другото колело е с по-малко сцепление и да му прехвърли на него въртящ момент, с две думи някакъв опит за "електронен блокаж" който за съжаление няма и 5% от ефекта на истински шпер.
Всеки който си мисли че му помага просто има така наречения "плацебо" синдром
Няма как да ти се завъртят двете предни колела едновременно колкото и да ти се иска
Съжалявам но ще съм малко


Лятото бях спрял колата на плажа ( едната гума беше на асвалта а другата пропадна в пясъка....Зад мен по същия начин спря един приятел с Голф 3 ! Направихме си плажа и се качихме по колите...Дадох малко газ и EDS-а се влючи веднага (чу се тракането като от ABS ) и колата излезна без проблем.Колегата с 3-ката не можа да помръдне и пропадна още повече. EDS/EDL - е една много полезна система !
Поне при мен помага изключително много ( особенно сега през зимата )

Ето едно клипче с моята кола
