


Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Колега имаш ли кора под двигателя?Аз имам и затова може би не изстива?
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
aliyatin.com написа:Колега имаш ли кора под двигателя?Аз имам и затова може би не изстива?
колега, нямам кора.нито тая под двигателя, нито тия отстрани на подкланиците


- kikson1979
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Audi A4 AJM,със същите симптоми,след смяна на термостат сега достигне ли 90 градуса и ги заковава и не изстива т.е. колега сменяй термостата и не му мисли!
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 29 яну 2011 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Сега карам само на ECON,плюс включено бутончето за обдухване на стъклата.Имам няколко въпроса за да съм по-наясно с климатроника.
1.Какво означава съкращението ECON?
2.Защо когато включа стрелката за въртене на въздуха само в колата(поправете ме ако не означава това),ECON се изключва(изчезва от дисплея),изключа ли въпросното бутонче ECON се появява пак?
Ако някъде има писано и обяснено подробно за работата на климатроника, кажете къде, за да се просвещавам
п.п. Намерих ето това-http://www.vwclub.bg/~dobrinb/VW%20Passat/%d7%e0%f1%f2%fc%203/ на руски е ,но горе -долу схванах нещата.
1.Какво означава съкращението ECON?
2.Защо когато включа стрелката за въртене на въздуха само в колата(поправете ме ако не означава това),ECON се изключва(изчезва от дисплея),изключа ли въпросното бутонче ECON се появява пак?
Ако някъде има писано и обяснено подробно за работата на климатроника, кажете къде, за да се просвещавам

п.п. Намерих ето това-http://www.vwclub.bg/~dobrinb/VW%20Passat/%d7%e0%f1%f2%fc%203/ на руски е ,но горе -долу схванах нещата.
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
mita6kiii написа:Сега карам само на ECON,плюс включено бутончето за обдухване на стъклата.Имам няколко въпроса за да съм по-наясно с климатроника.
1.Какво означава съкращението ECON?
2.Защо когато включа стрелката за въртене на въздуха само в колата(поправете ме ако не означава това),ECON се изключва(изчезва от дисплея),изключа ли въпросното бутонче ECON се появява пак?
Ако някъде има писано и обяснено подробно за работата на климатроника, кажете къде, за да се просвещавам
п.п. Намерих ето това-http://www.vwclub.bg/~dobrinb/VW%20Passat/%d7%e0%f1%f2%fc%203/ на руски е ,но горе -долу схванах нещата.
ECON идва от economy (икономия). Режим ECON изключва компресора и отвън постъпва въздух с температура на околната среда. Естествено е режимът на рециркулация на въздуха в купето и ECON да са взаимноизключващи се. От линка, който си дал става ясно, че използването на ECON под 5С няма особен смисъл, защото компресорът тогава просто не работи. Освен това става ясно и че режим AUTO подсушава въздуха в купето, което за мен е по-добър вариянт от ECON + обдухване на стъклата.
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
jollycatman написа:става ясно, че използването на ECON под 5С няма особен смисъл, защото компресорът тогава просто не работи. Освен това става ясно и че режим AUTO подсушава въздуха в купето, което за мен е по-добър вариянт от ECON + обдухване на стъклата.
А какъв е смисъла от използването на компресора под 5 градуса?
И защо AUTO "подсушава" въздуха,а а ECON не?
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Даскала™ написа:jollycatman написа:става ясно, че използването на ECON под 5С няма особен смисъл, защото компресорът тогава просто не работи. Освен това става ясно и че режим AUTO подсушава въздуха в купето, което за мен е по-добър вариянт от ECON + обдухване на стъклата.
А какъв е смисъла от използването на компресора под 5 градуса?
И защо AUTO "подсушава" въздуха,а а ECON не?
Ами под 5 градуса смисъл от компресора няма и точно затова не работи

- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
това за корите , може да има нещо вярно .. аз често слагам , махам кори напоследък. Но понеже моята горна много се ронеше и махнах ватата . Така че все едно няма горна кора . Останалите са си по местата.
- kikson1979
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Колега,ти не смени ли още термостата ами се чудиш?Слагай на Behr,20тина лева е и си си свиркай.
Беше ме питал за ТДА,слагай и него без страх и си погледни горивния филтър как е,защото аз след като го смених моя,има разлика,а беше на около 30хил. км.!

Беше ме питал за ТДА,слагай и него без страх и си погледни горивния филтър как е,защото аз след като го смених моя,има разлика,а беше на около 30хил. км.!

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Аз искам да попитам нещо във връзка с тази разлика на температурната стрелка. Казвате значи е нормално разликата по Ваг-Ком с тази на стрелката да е 10-15 градуса? Защото мен лично ме дразни, че не ми показва реалната температура и все си мисля, че е от датчика, който се намира на главата. Ако това е нормално кажете, че да не вляза във филма с тези датчици и да ги сменя всичките и ефекта да е 0
ПОЗДРАВИ !

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Таблото е такова...просто след 70 градуса директно кове на 90 и не мърда 

- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
pRo_4_LiFe написа:Аз искам да попитам нещо във връзка с тази разлика на температурната стрелка. Казвате значи е нормално разликата по Ваг-Ком с тази на стрелката да е 10-15 градуса? Защото мен лично ме дразни, че не ми показва реалната температура и все си мисля, че е от датчика, който се намира на главата. Ако това е нормално кажете, че да не вляза във филма с тези датчици и да ги сменя всичките и ефекта да е 0ПОЗДРАВИ !
Баш си е голям филм

Примерно 5-6 км-90 гр. и 10 км- пак 90 гр. по стрелка,ама парното е по-добро при втория случей.(лично наблюдение)
Това го казвам в потвърждение на думите на Даскала...Било нарочно за успокоение на водачите

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Успокоение за тези, които не гледат през Ваг-Ком
аз всеки път се дразня само при мисълта за това. Иначе да, един път закове ли 90 и не мърда, а по Ваг ми излиза 94,5 и ми отваря термостата, който е на BEHR. То най-добре ще е да си монтирам отделно температурен уред и да знам поне, че там не ме лъже
ПОЗДРАВИИ


Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Моята е 110 коня AHF трудно загрява на 90 изисква се поне 5км каране градско
вчера докато карах в града тъкмо стигна 90 включих парното и за 30 секунди на светофар падна на около 80 но след като почнах да карам се качи отново
но веднъж загрее ли маслото антифриза няма значение дали е на 70,80 или 90 градуса .
вчера докато карах в града тъкмо стигна 90 включих парното и за 30 секунди на светофар падна на около 80 но след като почнах да карам се качи отново
но веднъж загрее ли маслото антифриза няма значение дали е на 70,80 или 90 градуса .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта