Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот aliyatin.com » Пон 02 яну 2012 8:39


Колега имаш ли кора под двигателя?Аз имам и затова може би не изстива?




Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Vask0 » Пон 02 яну 2012 9:57


aliyatin.com написа:Колега имаш ли кора под двигателя?Аз имам и затова може би не изстива?

колега, нямам кора.нито тая под двигателя, нито тия отстрани на подкланиците :) :beer


Потребителски аватар
kikson1979
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот kikson1979 » Пон 02 яну 2012 19:24


Audi A4 AJM,със същите симптоми,след смяна на термостат сега достигне ли 90 градуса и ги заковава и не изстива т.е. колега сменяй термостата и не му мисли!


mita6kiii
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот mita6kiii » Пон 02 яну 2012 21:24


Сега карам само на ECON,плюс включено бутончето за обдухване на стъклата.Имам няколко въпроса за да съм по-наясно с климатроника.
1.Какво означава съкращението ECON?
2.Защо когато включа стрелката за въртене на въздуха само в колата(поправете ме ако не означава това),ECON се изключва(изчезва от дисплея),изключа ли въпросното бутонче ECON се появява пак?
Ако някъде има писано и обяснено подробно за работата на климатроника, кажете къде, за да се просвещавам :bowdown
п.п. Намерих ето това-http://www.vwclub.bg/~dobrinb/VW%20Passat/%d7%e0%f1%f2%fc%203/ на руски е ,но горе -долу схванах нещата.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот jollycatman » Пон 02 яну 2012 23:29


mita6kiii написа:Сега карам само на ECON,плюс включено бутончето за обдухване на стъклата.Имам няколко въпроса за да съм по-наясно с климатроника.
1.Какво означава съкращението ECON?
2.Защо когато включа стрелката за въртене на въздуха само в колата(поправете ме ако не означава това),ECON се изключва(изчезва от дисплея),изключа ли въпросното бутонче ECON се появява пак?
Ако някъде има писано и обяснено подробно за работата на климатроника, кажете къде, за да се просвещавам :bowdown
п.п. Намерих ето това-http://www.vwclub.bg/~dobrinb/VW%20Passat/%d7%e0%f1%f2%fc%203/ на руски е ,но горе -долу схванах нещата.

ECON идва от economy (икономия). Режим ECON изключва компресора и отвън постъпва въздух с температура на околната среда. Естествено е режимът на рециркулация на въздуха в купето и ECON да са взаимноизключващи се. От линка, който си дал става ясно, че използването на ECON под 5С няма особен смисъл, защото компресорът тогава просто не работи. Освен това става ясно и че режим AUTO подсушава въздуха в купето, което за мен е по-добър вариянт от ECON + обдухване на стъклата.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Даскала™ » Вто 03 яну 2012 9:13


jollycatman написа:става ясно, че използването на ECON под 5С няма особен смисъл, защото компресорът тогава просто не работи. Освен това става ясно и че режим AUTO подсушава въздуха в купето, което за мен е по-добър вариянт от ECON + обдухване на стъклата.

А какъв е смисъла от използването на компресора под 5 градуса?
И защо AUTO "подсушава" въздуха,а а ECON не?


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот jollycatman » Вто 03 яну 2012 20:59


Даскала™ написа:
jollycatman написа:става ясно, че използването на ECON под 5С няма особен смисъл, защото компресорът тогава просто не работи. Освен това става ясно и че режим AUTO подсушава въздуха в купето, което за мен е по-добър вариянт от ECON + обдухване на стъклата.

А какъв е смисъла от използването на компресора под 5 градуса?
И защо AUTO "подсушава" въздуха,а а ECON не?

Ами под 5 градуса смисъл от компресора няма и точно затова не работи :Mr Green Fun А ECON-а няма как да подсушава, защото просто пуска външния въздух в купето.


Потребителски аватар
naiturseniq
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
Автомобил: VW Passat 2016
Двигател: 2000 TDI 150hp
Местоположение: varna

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот naiturseniq » Нед 08 яну 2012 9:00


това за корите , може да има нещо вярно .. аз често слагам , махам кори напоследък. Но понеже моята горна много се ронеше и махнах ватата . Така че все едно няма горна кора . Останалите са си по местата.


Потребителски аватар
kikson1979
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот kikson1979 » Нед 08 яну 2012 11:51


Колега,ти не смени ли още термостата ами се чудиш?Слагай на Behr,20тина лева е и си си свиркай.
Беше ме питал за ТДА,слагай и него без страх и си погледни горивния филтър как е,защото аз след като го смених моя,има разлика,а беше на около 30хил. км.!
:beer


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот pRo_4_LiFe » Вто 10 яну 2012 16:57


Аз искам да попитам нещо във връзка с тази разлика на температурната стрелка. Казвате значи е нормално разликата по Ваг-Ком с тази на стрелката да е 10-15 градуса? Защото мен лично ме дразни, че не ми показва реалната температура и все си мисля, че е от датчика, който се намира на главата. Ако това е нормално кажете, че да не вляза във филма с тези датчици и да ги сменя всичките и ефекта да е 0 :) ПОЗДРАВИ !


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Даскала™ » Вто 10 яну 2012 18:26


Таблото е такова...просто след 70 градуса директно кове на 90 и не мърда :)


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Благовест » Вто 10 яну 2012 18:41


pRo_4_LiFe написа:Аз искам да попитам нещо във връзка с тази разлика на температурната стрелка. Казвате значи е нормално разликата по Ваг-Ком с тази на стрелката да е 10-15 градуса? Защото мен лично ме дразни, че не ми показва реалната температура и все си мисля, че е от датчика, който се намира на главата. Ако това е нормално кажете, че да не вляза във филма с тези датчици и да ги сменя всичките и ефекта да е 0 :) ПОЗДРАВИ !

Баш си е голям филм :Mr Green Fun
Примерно 5-6 км-90 гр. и 10 км- пак 90 гр. по стрелка,ама парното е по-добро при втория случей.(лично наблюдение)
Това го казвам в потвърждение на думите на Даскала...Било нарочно за успокоение на водачите :Mr Green Fun


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот pRo_4_LiFe » Вто 10 яну 2012 23:11


Успокоение за тези, които не гледат през Ваг-Ком :) аз всеки път се дразня само при мисълта за това. Иначе да, един път закове ли 90 и не мърда, а по Ваг ми излиза 94,5 и ми отваря термостата, който е на BEHR. То най-добре ще е да си монтирам отделно температурен уред и да знам поне, че там не ме лъже :) ПОЗДРАВИИ


HristoBB
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 24 окт 2017 15:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот HristoBB » Вто 31 окт 2017 20:01


Моята е 110 коня AHF трудно загрява на 90 изисква се поне 5км каране градско
вчера докато карах в града тъкмо стигна 90 включих парното и за 30 секунди на светофар падна на около 80 но след като почнах да карам се качи отново
но веднъж загрее ли маслото антифриза няма значение дали е на 70,80 или 90 градуса .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта