Така,трудно някой може да ти го дефинира,защото примерно Аутодата се прави в различни версии за различните части на света,според това какво се произвежда там или за тях.Примерно в Аутодата за Европа,каквато имаме почти всички,такъва мотор няма да видиш никъде,защото за Европа не се прави.В Аутодата за Мексико да кажем,ги няма нашите,има техните кодове и т.н.Така че с този код нямаш шанс да си купиш някаква част за него от европейски магазин,освен с мострата разбира се (лошото е,че някои части може и да не са еднакви,защото има и такива случаи с американски голф-чета в БГ).ЕТКА също се прави според региона на света и в нея също няма тези кодове на двигателите и т.н. Дори в официалното представителство ще те гледат като голям камък,като им кажеш този код или тази рама (пробвал съм с един американски Голф 3 в Порше.бг и в Юнитрейд).
По повод двигателя ти - 110% е карбуратор,дали е 1.8 или 1.6 и дали е 90 или 75 коня,не мога да кажа,но пък определено не е моноинжекцион

С по-голям радиатор си от стандартния,защото явно е правен за топлия климат.Ако има проблеми със загряването,не е зле да се смени термостата,защото за африканските модели са на по 75-80-82 градуса,нашите са на по 87 .Същото важи и за датчика за пускане на перката - за напшите условия (европейските говоря,не за България конкретно),датчика е 95-1ва степен и 105 2-ра степен.Този,който се слага за горещия климат е 89-1ва и 98 2-ра.
Иначе 300 000км за този мотор са нищо,не е никакъв проблем,ако е поддържан.тези мотори износвт 2-3 купета,преди да се разпаднат,ако са гледани (което зависи как е каран,а не от километрите).Предният ми Пасат с 1.8 моно (мотор със същата структура като този) аз го взех на 330 000 (германец,истински км),нямаше забележки по волан или седалки (учудващо) и го карах още 100 000 и не е правил никакви яодве.
