Б5 АФН спря да зарежда алтернатора
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Нямах избор... ами ще си оправя моето и ще го държа у нас,това дано да не скапва...
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Еми стискаме ти палци, иначе при мен вчера един приятел дойде в работилницата и си оправи стартера на рендосвачката (рено 19). Беше го свалил и само дойде да ползва машините, и инструментите, и работата стана.
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Днес ремонтирахме един алтернатор на голф3 1,9ТДИ на един приятел. Спря да зарежда. Проблема се оказа в четките. Направо ги нямаше. И неговия и моя алтернатор са Valeo. Срещу 35лв. и няколко часа играчка вече всичко е ок. После разбрахме, че е можело още по-тънко да минем (с 6-7лв), ако бяхме купили само четки, но в М-комплект ни казаха, че не се продават отделно само четки, което не е вярно.
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Продават си се по отделно всякакви видове четки, просто търговците лъжат, ама яко лъжат 

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Вчера ходих да покарам ски и когато вече да се прибирам,запалих след 3 подгрева (беше -10 и нямаше други коли да ми дадат ток...) запалих,поработи 20 сек,дадох назад,първа и наляво и като подадох газ да потегля пак ми изписа Alternator workshop и ми светна лампата на акумулатора за секунда. Дали това е от евентуално пребуксувал ремък (ролка) или е паднал акумулатора леко... ? А ако пък пак ми заминава динамото,ще се ядосам....
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Не се ядосвай за динамото,не беше скъп ремонта,все пак сигурно никога не е правено,и на него му идва времето...Лошото е ако ти изпапка акумулатора,ей тогава ще чуеш най лошия звук от мотора си,и ще се чудиш защо придърпва тая кола,се едно и свършва горивото,и цялото табло се ошашква,и накрая тока съвсем като свърши,няма да е прияно да те остави някъде в тия студове... 

Последна промяна от gr_kanev на Нед 13 яну 2013 17:03, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Спря да зарежда алтернатора Б5 АФН
Там е работата...прочети малко по назад в темата и ще видиш,че миналата година по това време го смених с чисто ново,за приятната сума от 465 лв. (или нещо от сорта)...
- vlado1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Б5 АФН спря да зарежда алтернатора
Споко! Оказа се, че и на морето живеят Човеци. С питане намерих едно момче казва се Росен (да е жив и здрав!), който завчас оправи нещата. Занимава се с такива услуги извън работно време, затова за да не му правя мръсно няма да му дам на всеослушание координатите, но ако някой като мен изреве в южното черноморие, той е човека, който ще го отърве от мъките без да го разори. Стартери, генератори на всякакви коли ремонтира стига да не се налага като моята да се сваля цялата предница, защото няма канал. Но пък да ти смени четки, колектор за трийсетина лева немаш грижи. На моята се оказа както подозирах заминали четки, понеже понякога тръгваше от самосебе си. Най-обикновени четки от 5 лв се запояват , но зора е докато стигнеш до тях. На мен ми разглоби задната кутия на място и свали изправителния блок с четките, смени ги и го сглоби на място без да сваля алтернатора изобщо. Колектора не бе много износен затова минах на лекия вариант без демонтаж на генератора, а когато свалям предницата за смяна на ангренажния ремък отново ще сменя колектора с четките за да съм спокоен. Каза че няма значение с Валео или Бош си, всички са сметнати да карат по 350 хиляди, но четки и колектори са консумативи и онези т.н. РЕЦИКЛИРАНИ ротори са всъщност стари ротори от балъци като нас, на които им са сменени колектора (който се продава отделно) и четките. Ротор не гори, износва се колектора. Като смениш лагери, колектор и четки и все едно си си купил нов оригинален алтернатор от 1000 лв. А тази страшна лагер-ролка, която при мен се оказа че ми е задигната вероятно от автоджамбазите струва около стотина лв и служи за гасене на вибрациите, така че спокойно може да се елиминира в авариен случай. Проблема при Б5 с големите двигатели е, че трудно се сваля алтернатора, ако е с цяло ухо отдолу, понеже болта е дълъг и опира в перката, затова се влиза във филма със сваляне на предницата. Ако успеете да си го свалите сами и го занесете в кварталното гаражче за ремонт за петдесетина лева минаваш. Да са живи и здрави такива Майстори като Росен, че тези големите сервизи ще ни разорят с техния мързел и лакомия за печалба. Ако някой я е закъсал като мен може да ми пише на лично за да му изпратя координатите му. 

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Б5 АФН спря да зарежда алтернатора
Не се сваля предницата, а се сваля виското. Почти елементарно е :) . Като падне виското болта излиза без проблеми.
И че не горяли роторите - не горят, прекъсват от вибрацията. Има ротори, не-рециклирани. Сменял съм такъв и за 100 и някакви пари си имаш работещ алтернатор (нов ротор, нови лагери). Само дето свалянето беше от мен.
Премери напрежението де. Ще разбереш дали имаш проблем.
И че не горяли роторите - не горят, прекъсват от вибрацията. Има ротори, не-рециклирани. Сменял съм такъв и за 100 и някакви пари си имаш работещ алтернатор (нов ротор, нови лагери). Само дето свалянето беше от мен.
feikot написа:Там е работата...прочети малко по назад в темата и ще видиш,че миналата година по това време го смених с чисто ново,за приятната сума от 465 лв. (или нещо от сорта)...
Премери напрежението де. Ще разбереш дали имаш проблем.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта