За много години!
Чуденката ми е относно термостата на кофтора, дали рАботи кат' ората?
Спускам се до работата 6км. и обратно пак толкова, обаче нагоре. Всичко добре, обаче за 15 минути сутрин (спускане) стигам при температура под 60 градуса, а вечер (качване) се прибирам на 70 градуса. Всичко това при пуснато парно на 2-ра или 3-та степен, според зависи от конденза и клинча, и разбира се през зимата.
Днес обаче повъртях Стрелбище-Люлин и обратно, т.е около 15-16км и отново 70 градуса, пак при пуснато парно на 2-ра степен. Парно - бол, но не загрява
За капак на всичко, се качвах покрай Нова Година на Алеко и за 6-7 км, само на 2-ра предавка и включено парно през половината от тях, пак не загря и не отвори, т.е. не стигна там до 90 градуса
Тази вечер пипнах горния маркуч след като се прибрах от работа (6 км) и беше горещ, нормално, ала долния беше приятно топъл
Нормално ли е? Според мен трябва да е студен, ама знам ли?
Навява ме мисълта за термостат, имам Wahler под ръка, който си купувах преди две години, ала тогава стигах 70-80 градуса градско и отвреме-навреме загряваше и до 90 по задръстванията, за разлика от тази година.
Та накратко, да сменям ли термостата на кенефа?



