Тресня... :(

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тресня... :(

Мнениеот rumburak » Чет 21 сеп 2006 19:09


:037: Независимо дали колата се движи или не мисля че от двигателя идва едно ужасно вибриране,тресене на купето отвътре и най-вече на таблото.Става когато има повече консумация на ток едва ли не, т.е. когато са включени къси, аварийки, парно, касетофон и т.н., когато изключа един по един всеки от тези консуматори и треснята намалява!
Ако някой може да помогне моля пишете!!! :oops: :cry: :?:




bborisov
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bborisov » Чет 21 сеп 2006 20:11


Виж да не са ти ниски оборотите. На майто поло като му оставят оборотите колкото трябва да бъдат там между 800-900 и като пусна парно и фарове и започва да гасне. За това ги оставям малко по-високи.


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:(

Мнениеот rumburak » Чет 21 сеп 2006 20:36


Мерси за идеята ама наскоро и това пробвах,но нямаше кой знае какъв ефект - в смисъл че преди да бъзикна оборотите беше по-зле така е!Ама ако трябва още да увеличавам оборотите ще скочи много разхода!....проблема за мен си остава нерешен, колеги помагайте моля! :?: :roll:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 21 сеп 2006 20:48


според мен е тампона на двигателя :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 21 сеп 2006 21:25


как си бърникал оборотите? за 1.3И ли става въпрос..
това не е ли пълна инжекция...?

свещи, кабели.. пробвай в тази насока...
премери компресия


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 22 сеп 2006 8:51


Нормално е при по-висока консумация на ток вибрациите да се променят ,но чак да тресе ..... не. Има две шпилки които държът горната част на таблото. Едната се намира точно над акумолатора а другата там някъде до моторчето на чистачките. Те са стегнати с гайки които с времето се развиват и таблото от най-малката вибрация - "оле майко ". Тресеше ми жабката и с какви ли гуми не я уплатнявах да спре ама нъц.. Чак като си смених носачите(шарнири+втулки) нещата заспаха.


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Пет 22 сеп 2006 12:09


...много отдавна бях поставил тоя въпрос и аз, при мене е същото въпреки че не бих го описал като "тресня" по скоро като неприятно вибриране при повечко пуснати консуматори.. кажете ми КОЛКО оборота е нормално да държи, след като е вдигнала температура моля ви, защото така и никой не каза точно, освен това ако нормално е примерно 850 - моля някой колега, нека направи една снимка на оборотомера си и да постне за да ВИДЯ къде точно са "правилните обороти" на празен ход и загрял двг. с и без консуматори (до колкото може да се разчита на скалата разбира се)...

ето как варират оборотите при мен за съжаление не мога да кажа в цифри колко са точно за това - снимка ...

Изображение

да не говорим, че когато двг достигне темп. за охлаждане и се включи перката на радиатора се усеща по вибрациите в купето, на аварийки също леко се усещат променливи вибрации с всяко светване на мигачите...нормално ли е това? Очаквам вашите мнения.


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот rumburak » Пет 22 сеп 2006 12:13


lilo_stich написа:според мен е тампона на двигателя :wink:

lilo_stich, за тампона не знам - ще питам майстора ми.

wili98 написа:как си бърникал оборотите? за 1.3И ли става въпрос..
това не е ли пълна инжекция...?

свещи, кабели.. пробвай в тази насока...
премери компресия

wili98, да 1,3i пълна инжекция е.Оборотите ги бърниках с едно винтче дето е при жилото за газта.А свещи и кабели са сменени.
...?

Anbuch написа:Нормално е при по-висока консумация на ток вибрациите да се променят ,но чак да тресе ..... не. Има две шпилки които държът горната част на таблото. Едната се намира точно над акумолатора а другата там някъде до моторчето на чистачките. Те са стегнати с гайки които с времето се развиват и таблото от най-малката вибрация - "оле майко ". Тресеше ми жабката и с какви ли гуми не я уплатнявах да спре ама нъц.. Чак като си смених носачите(шарнири+втулки) нещата заспаха.

Anbuch, ще проверя и това, мерси за насоката!

...и разбира се като цяло благодаря на всички за мненията! :wink:
...а ако някой има още идеи да казва моля! :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 22 сеп 2006 13:46


Оборотите на тези машини се регулират от компира..
Ти не следва да пипаш..
Това което си направил, е просто да подадеш газ чрез това винтче...по-скоро го върни.

@kimbaten - и моето седи точно там....
Като пусна консуматори яко, първоначално се шашка, после ги качва и пак ги държи там....

Според мен е в рамките на нормалното, все пак /1043/ има някакви кирливи 60-70 НМ въртящ момент... като го загърчи тоз алтернатор, и то горкото се ушашква, докато реагира компира.

И на мен ми се струва страно немеца да го е търпял така като ново .. ама...


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Пет 22 сеп 2006 14:32


Ех тоя комп - имам чувството, че само пречи :lol: ако можеше да се флашне с по-нов софтуер като телефон щеше да е перфектно просто :wink: - както и да е, всичко е ясно.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 22 сеп 2006 15:28


Абе да не би нещо по тоците да имате проблем, недозареждане на динамото или слаб акумулатор :roll: Само предположение...


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 22 сеп 2006 16:22


и аз иам съмнежи че проблема е от реле-разпределител.....
понякога и на мене ми го прави този проблем и винаги е на включени консуматори... сякаш почва да не му достига наличния ток за паленето на свещите


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 22 сеп 2006 17:32


kimbaten написа:...кажете ми КОЛКО оборота е нормално да държи, след като е вдигнала температура моля ви, защото така и никой не каза точно,


Дръпнах си от нета техническите характеристики на 1043 и там пише: нормално 750-850 оборота на празен ход.
На английски е .pdf формат на HAYNES,ама не знам как да го кача тоя фаил да се види
Мойто държи 800-830 . А за регулиране на обороти по този начин чрез въртене на болчета - нъц!!! Все едно да се надлъгваш с лъжеца(компа)

Последна промяна от Anbuch на Нед 24 сеп 2006 11:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

леле...

Мнениеот rumburak » Съб 23 сеп 2006 18:19


МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ за отговорите!Определено ще си върна винтчето на вървоначалното положение и в най-скоро време отивам на компютърна диагностика!Поздрави на всички и ще пиша след PC Diag.
:wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 24 сеп 2006 11:36


Anbuch написа:Дръпнах си от нета техническите характеристики на 1043 и там пише: нормално 750-850 оборота на празен ход.
На английски е .pdf формат на HAYNES,ама не знам как да го кача тоя фаил да се види


ей сетих се бе :idea: :
http://images10.snimka.bg/001265774.jpg
http://images10.snimka.bg/001265775.jpg
http://images10.snimka.bg/001265776.jpg
http://images10.snimka.bg/001265777.jpg



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта