Така-а-а... Да започна с "мамка му".
Ходих в Дунев Мотор Спорт. Майсторът установи, че колата харчи много бензин.
Ето какво направи: врътна ми аванса (вече го научих къде е), врътна ми на газовата уредба клапичките - позатвори ги; врътна регулатора на въздуха (през въздушния филтър се бърка с една отвертка в карбураора). Това последното качи стабилността на преплитащите се обороти на бензин. Каза, че е божа работа дали карбураторът ще се отпуши - според него там е проблемът. Като е стоял без бензин, е имал пряк допир с въздуха (кислорода) и може да окислен на всякакави места. Каза и, че сваряването няма да го повреди, но няма смисъл, щотото я стане, я - не. Препоръча ми да сипя в бензина добавка за продухване на дюзи, жиглъори и подобни - около 10 лв. ориентир.
След като си тръгнах, бях на газ. Форсира малко мудничко - викам си - Владо, пак си внушаваш. Обаче на третия километър така падна мощността, че ЕЕЕДДДДВАААААММММММ!!!! ужас - дай на бензин - там си се разтърсва от време на време, ама поне тгли. и обратно при майстора - той ми каза да си въртя регулаторите на газта - тия врътките за потока, дето упоменах по-горе. Каза, че се вдига мощността, но и разходът. Е - врътнах ги с по един оборот двете - и дръпна. Полакомих се - я още един оборот. Разходомерът ми показа МНОГО - почтти 1,8 пъти над това, което съм виждал. Върнах ги обратно с по един оборот, но пак си стоеше разходът - показва ми 4, а преди ако е на 3, значи съм рязал зверски. (да утозчна, че е поврееден нещо и съм му научил до колко е икономичното и над колко показава яко горене).
Та това е в най-общи линии. Сега съм на работа и нямам възможност много да се впускам в обяснения.
Но изводът е , че май тоя карбуратор започне ли да прави мизерии - жална ти майка.



Газ, бензин, карбуратор - проблеми
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Първо да се извиня че не е точно по темата, но е вдъхновено от нея това постче
Не искам да съм черноглед, но прочетох цялата тема дотук и си мисля че твоите проблеми са поредното доказателство че евтиното ВИНАГИ излиза скъпо.
Слагаш си газ и си скапваш колата пък то нали било по-евтино.
Досега който и човек с монтирана газ да съм попитал, всеки ми е казал че има безбройни проблеми и масово ги махат газовите уредби.
Като искаш да ти е по-тънко, купуваш по-малък мотор, но го караш както си е измислен а не си правиш експерименти с него.
Особено сега когато газта е почти лев, просто не виждам смисъл от нея освен ако не си бакшиш и не въртиш по 500км на ден.
Може и да не съм прав, но ще чакам да ме оборите с аргументи.

Слагаш си газ и си скапваш колата пък то нали било по-евтино.
Досега който и човек с монтирана газ да съм попитал, всеки ми е казал че има безбройни проблеми и масово ги махат газовите уредби.
Като искаш да ти е по-тънко, купуваш по-малък мотор, но го караш както си е измислен а не си правиш експерименти с него.
Особено сега когато газта е почти лев, просто не виждам смисъл от нея освен ако не си бакшиш и не въртиш по 500км на ден.
Може и да не съм прав, но ще чакам да ме оборите с аргументи.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
StreetThug16V написа:Първо да се извиня че не е точно по темата, но е вдъхновено от нея това постчеНе искам да съм черноглед, но прочетох цялата тема дотук и си мисля че твоите проблеми са поредното доказателство че евтиното ВИНАГИ излиза скъпо.
Слагаш си газ и си скапваш колата пък то нали било по-евтино.
Досега който и човек с монтирана газ да съм попитал, всеки ми е казал че има безбройни проблеми и масово ги махат газовите уредби.
Точно с това ама хич не съм съгласен, но всеки си има право на мнение...

Наистина, да си вземеш баварка или мерцедес 200+ и да го мъчиш с газова си е вид кощунство, но иначе ако газовата ти е поставена читаво и не се гавриш с нея, ти се отблагодарява многократно...

StreetThug16V написа:Слагаш си газ и си скапваш колата пък то нали било по-евтино.
StreetThug16V написа:Особено сега когато газта е почти лев, просто не виждам смисъл от нея . . .
И с двете съм съгласен, но аз също карам газ (Lovato) на голф 2 вече 6та година и освен да намеря пари за газ друг проблем нямам

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта