Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Благовест » Пон 09 яну 2012 12:02


Нашите печки за 1 км не може да отлепи стрелката,вие за парно говорите :Mr Green Fun
Какъв беше пасата на баща ти?




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот hooligan_sk » Пон 09 яну 2012 12:05


Figo написа:Ами в студено време трудно загрява и рядко държи 90 градуса,но през повечето време държи 85-6-7 там някаде .. на баща ми пасата след смяната му загрява след 1-2 км и духа топло мн малко му трябва а тази ъпсурт да загрее толкова бързо


По принцип АХФ загрява бавно, както и всички ТДИ-та без допълнителен подгрев/печка, но веднъж като достигне 90 градуса, трябва да ги държи поне по стрелката. На ваг-ком се вижда че реално пада и до 82-83, но стрелката не го отразява това. Прецени дали работи добре термостата. Ако не командва кръговете както трябва, от там може да се вдига разхода. А и ако я караш по 2-3км и я гасиш, разход от 9/100 може да се каже че е нормален в тоя студ :да:


Потребителски аватар
Figo
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Figo » Пон 09 яну 2012 13:17


Благовест написа:Нашите печки за 1 км не може да отлепи стрелката,вие за парно говорите :Mr Green Fun
Какъв беше пасата на баща ти?

б3 май се води 1.6 101коня :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Stivi » Пон 09 яну 2012 15:18


Figo написа:
Благовест написа:Нашите печки за 1 км не може да отлепи стрелката,вие за парно говорите :Mr Green Fun
Какъв беше пасата на баща ти?

б3 май се води 1.6 101коня :wink:


Аааа бензиновите горелки тук не ги коментираме :)


Потребителски аватар
Figo
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Figo » Пет 13 яну 2012 20:05


Здравейте отново :D Свалихме турбината и е дадохме на турбинаджия да е почисти и качи на стенд,ще се опитам да кача снимки да видите разликата от чистенето :) Въпроса ми е следния : на снимката се вижда актуатора как има на оста си белег.Трябва ли да се направи настройка както е била ? Когато взех турбината актуатора беше настроен уж на стенд!...обаче нещо неми харесва как върви а и нечувам свистене от турбото. Причината поради която е карах на турбинаджия е че лостчето където е от към турбината скърцаше,заяждаше и трудно се движеше - сега няма нищо общо! Интересно ми е ако си върна настройката както е била на белега,няма ли да държи по високо налягане и да опъва повече?
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Stivi » Пет 13 яну 2012 20:13


Според мен ако при свалянето е била на жълтия белег пак там трябва да си бъде и след чистенето,едното няма никаква връзка с другото тоест при почистване нищо не се променя в турбината че да се размества лостчето ! При това удължаване което е направено най-вероятно не затваря лопатките до край и на ниските няма да дърпа както трябва,ама това е мнение на аматьор mhihi


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 13 яну 2012 20:29


Ако се навие малко(така нареченото натягане на турбината) повече(зависи в коя посока),ще върви малко по хубаво,но след чистенето мисля,че няма нужда.

Вижда се и ограничителя на листчето което също има значение в тоя случай,но тука не съм сигурен.

Според мен в посоката дето е навита гайката,трябва да е надута защото е скъсен хода на лостчето от клапана


Потребителски аватар
Figo
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Figo » Пет 13 яну 2012 20:58


Stivi написа:Според мен ако при свалянето е била на жълтия белег пак там трябва да си бъде и след чистенето,едното няма никаква връзка с другото тоест при почистване нищо не се променя в турбината че да се размества лостчето ! При това удължаване което е направено най-вероятно не затваря лопатките до край и на ниските няма да дърпа както трябва,ама това е мнение на аматьор mhihi


Ами да ти кажа и аз си мисля че ако се върне както е било ще си опъва здравата! Забравих да допълня че затапих с една ламаринка ЕГР-а ,та от него може ли да не дърпа? има ли такава вероятност ?


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот SCALE » Пет 13 яну 2012 21:08


Закачи я на ВагКом и направи хубав лог на 11 канал - исканото и актуалното налягане да са близки , актуалното да следва почти веднага исканото. Нормално е да направи един пик за 2-3 сек. до към 2100-2200мбар (абс. ст-ст) и после да се върне на 1950 постоянно при 100% газ (това е за стоково ЕКУ). Така ще се ориентираш дали да удължаваш или скъсяваш лоста.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот SCALE » Пет 13 яну 2012 21:23


"....че затапих с една ламаринка ЕГР-а ,та от него може ли да не дърпа? има ли такава вероятност ?..."

По скоро става обратното - още при ниски об. газовете вместо обратно към мотора , отиват на турбото и се развърта по бързо ... Обаче съм чел , че това не помага на разхода ...


Потребителски аватар
Figo
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Figo » Пон 16 яну 2012 19:48


Здравейте,направихме нови логове за които ви моля(разбиращите) да споделят сега как е положението.Мога да кажа че се чувства огромна разлика от преди и сега,относно актуатора направен е на белега както споменах че ще го върна.От както е върнат се чува турбото перфектно има си тяга и най-вече разхода се подобри - около 6.8 градско с средно каране което е много добре :) Немога да е засека с точност защото стрелката лъже но горе долу е толкова :) Дебитомерчето как е според вас? стойностите добри ли са ще иска ли ново или ? Благодаря предварително :beer
Logs Bora New.rar
(2.83 KиБ) Свален 160 пъти


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот V@lDo » Пон 16 яну 2012 20:02


Добре е, прави малък пик 1,1 на 2000оборота и с една идея малко повече разтоварва след това на 0,8. Дебитомера нищо му няма. Може да не я бараш повече или да се заиграеш още с актуатора.


Потребителски аватар
Figo
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот Figo » Вто 17 яну 2012 11:52


Wladimir написа:Добре е, прави малък пик 1,1 на 2000оборота и с една идея малко повече разтоварва след това на 0,8. Дебитомера нищо му няма. Може да не я бараш повече или да се заиграеш още с актуатора.


Какво имаш в предвид?


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот mili 75 » Вто 17 яну 2012 15:53


Да развиеш полвин-една витка и пак да направиш логове, ама то може и от н75 да е направило този пик.


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Колеги помогнете - няма тяга,висок разход Бора AHF

Мнениеот V@lDo » Вто 17 яну 2012 19:44


Figo написа:
Wladimir написа:Добре е, прави малък пик 1,1 на 2000оборота и с една идея малко повече разтоварва след това на 0,8. Дебитомера нищо му няма. Може да не я бараш повече или да се заиграеш още с актуатора.


Какво имаш в предвид?

Ще ти постна един перфектен лог на афн мотор за да направиш сравнение:
Изображение
Ако приемем, че всичко друго е наред по колата като актуатор, вакуумни маркучи, мап сензор, н75, турбо пътища кулер и т.н. при идеално настроен актуатор нещата трябва да изглеждат като на лога който съм ти постнал. Попринцип има някакви данни в нета за точната регулировка в милиметра за всеки актуатор/турбина/мотор. Моята преди да сложа хибрида беше настроена така, но на практика се разминаваше и си иска допълнителна игра за да го докараш до перфектните стойности. С разлика от сто милибара както е при теб за мен нещата са напълно нормални. Както е казал колегата над мен може да удължиш лоста с една витка и да пробваш. :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта