
Какъв беше пасата на баща ти?
Figo написа:Ами в студено време трудно загрява и рядко държи 90 градуса,но през повечето време държи 85-6-7 там някаде .. на баща ми пасата след смяната му загрява след 1-2 км и духа топло мн малко му трябва а тази ъпсурт да загрее толкова бързо
Благовест написа:Нашите печки за 1 км не може да отлепи стрелката,вие за парно говорите![]()
Какъв беше пасата на баща ти?
Figo написа:Благовест написа:Нашите печки за 1 км не може да отлепи стрелката,вие за парно говорите![]()
Какъв беше пасата на баща ти?
б3 май се води 1.6 101коня
Stivi написа:Според мен ако при свалянето е била на жълтия белег пак там трябва да си бъде и след чистенето,едното няма никаква връзка с другото тоест при почистване нищо не се променя в турбината че да се размества лостчето ! При това удължаване което е направено най-вероятно не затваря лопатките до край и на ниските няма да дърпа както трябва,ама това е мнение на аматьор
Wladimir написа:Добре е, прави малък пик 1,1 на 2000оборота и с една идея малко повече разтоварва след това на 0,8. Дебитомера нищо му няма. Може да не я бараш повече или да се заиграеш още с актуатора.
Figo написа:Wladimir написа:Добре е, прави малък пик 1,1 на 2000оборота и с една идея малко повече разтоварва след това на 0,8. Дебитомера нищо му няма. Може да не я бараш повече или да се заиграеш още с актуатора.
Какво имаш в предвид?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], koki_moki74 и 54 госта