не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
В градовете пепеляка е доста, сутрин стъклото ми е покрито цялото с пепел. Особено ако е валял дъжд и пороите са изкарали кал на слънчевата ни централна улица, че и шахтите са за украса. Нов филтър наистина кара около 5000 и почва да обогатява сместа. Духал го и кара още 5, до смяна. Ако не ме домързи, го сменям и на 5.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
има мръсотия в града - да
аама не е като да е поставена една кола в екстремални условия само по черни пътища
лично смятам да го сменям с маслото на 10К
някъде по хайнс или другаде бях чел че е желателно на година или около 18К км да се сменя
карам вече над 6К с един филтър и нямам наблюдения да се случва нещо фрапиращо с колата
ама това е за съвсем друга тема
аама не е като да е поставена една кола в екстремални условия само по черни пътища
лично смятам да го сменям с маслото на 10К
някъде по хайнс или другаде бях чел че е желателно на година или около 18К км да се сменя
карам вече над 6К с един филтър и нямам наблюдения да се случва нещо фрапиращо с колата
ама това е за съвсем друга тема
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Сматаш, че е излишно ли?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
vilden написа:Сматаш, че е излишно ли?
не - смятам че е прекалено
ама кво се заяждаш колата и парите са си твои сменяй ги през ден
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Не се заяждам, а смятам, че е по-добре да е по-често отколкото никога, но всеки сам си решава.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Не е по темата, но и без това се отплеснахме.
Задръстването на филтъра влияе много на колите с обикновена газова и на старите дизели, без електроника. Със запушването на филтъра се обогатява сместа и на карбураторните се усеща по увеличаване на оборотите на ПХ. Затова се налага корекция от изпарителя, която при смяната после на филтъра се връща обратно. Зимата няма толкова прах, но лятото филтъра не може да изкара колкото маслото, та да се сменят заедно. На камионите има датчик, подобен на този на прахосмукачките, който показва колко е забит и кога да се сменя.
Задръстването на филтъра влияе много на колите с обикновена газова и на старите дизели, без електроника. Със запушването на филтъра се обогатява сместа и на карбураторните се усеща по увеличаване на оборотите на ПХ. Затова се налага корекция от изпарителя, която при смяната после на филтъра се връща обратно. Зимата няма толкова прах, но лятото филтъра не може да изкара колкото маслото, та да се сменят заедно. На камионите има датчик, подобен на този на прахосмукачките, който показва колко е забит и кога да се сменя.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Към колегата muns61 въпрос зададен назад в темата. Има ли смисъл премахването на подгряването на колектора?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
vilden написа:Към колегата muns61 въпрос зададен назад в темата. Има ли смисъл премахването на подгряването на колектора?
Затапването на антифриза не е нужно, а таралежа, според мен, е безсмислен. Увеличава съпротивлението в колектора, подобрява минимално нещата на студено на бензин при рязко ускорение. Сериозен консуматор, а маса коли карат без такова.
Кой както си прецени.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
muns61 написа:vilden написа:Към колегата muns61 въпрос зададен назад в темата. Има ли смисъл премахването на подгряването на колектора?
Затапването на антифриза не е нужно, а таралежа, според мен, е безсмислен. Увеличава съпротивлението в колектора, подобрява минимално нещата на студено на бензин при рязко ускорение. Сериозен консуматор, а маса коли карат без такова.
Кой както си прецени.
Така е но ако се кара само на газ ако е на бензин по добре да стои

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Така малко да разбутам темата с 1 въпрос.На какъв принцип работи това чудо във филтърната кутия?Идеята е ,че вакуума минава през него и при достигане на определена температура спира вакуума и изпуска направеният вакуум към клапата,за да може тя да падне?Така ли е реално действието му?
Питам защото мисля да го вържа,но идеята е следната: чрез реле и ел.магн клапан за вакуум от карбуратор,да го направя да работи до 40гр с цел по-бързо загряване на колата.При 40гр вакуума към този датчик да се спре и клапата да остане в положение студен въздух.Днес дръпнах за пробата с уста и мембраната ми е здрава.Тоест при вакуум се вдига и докато не го изпусна стой в положение топъл.Изпусна ли го отива в положение студен.
Днес купих тръба алуминиева за разни кухненски работи и реших утре да взема 1 маркуч за вакуум от делко на лада и клапана от излишният карбуратор и да действам.Идеята ми е клапана да е между карбуратора и датчика и да прекъсва подаването на вакуум към датчика.Ще го командвам с реле кога да работи и кога не(на 40гр заедно със свещите за подгрев на антифриза).Целта е уж да падне малко разхода,защото след като сложих фланеца разхода падна осезаемо!Ако още по-бързо стига 40гр ще е супер.При мене е и малко натикано,защото изпарителя е точно до изхода за топъл въздух,но ще се пробвам.Ламарината също не ми е здрава,но все пак е по-топъл там въздуха.Като стигне 40гр нагоре вече е лесно и изпарителя изпарява добре
Питам защото мисля да го вържа,но идеята е следната: чрез реле и ел.магн клапан за вакуум от карбуратор,да го направя да работи до 40гр с цел по-бързо загряване на колата.При 40гр вакуума към този датчик да се спре и клапата да остане в положение студен въздух.Днес дръпнах за пробата с уста и мембраната ми е здрава.Тоест при вакуум се вдига и докато не го изпусна стой в положение топъл.Изпусна ли го отива в положение студен.
Днес купих тръба алуминиева за разни кухненски работи и реших утре да взема 1 маркуч за вакуум от делко на лада и клапана от излишният карбуратор и да действам.Идеята ми е клапана да е между карбуратора и датчика и да прекъсва подаването на вакуум към датчика.Ще го командвам с реле кога да работи и кога не(на 40гр заедно със свещите за подгрев на антифриза).Целта е уж да падне малко разхода,защото след като сложих фланеца разхода падна осезаемо!Ако още по-бързо стига 40гр ще е супер.При мене е и малко натикано,защото изпарителя е точно до изхода за топъл въздух,но ще се пробвам.Ламарината също не ми е здрава,но все пак е по-топъл там въздуха.Като стигне 40гр нагоре вече е лесно и изпарителя изпарява добре

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Абе, Миро, клапата за топъл/студен въздух няма отношение към загряването на мотора 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Дали..я помисли малко.Приемаме ,че колата загрява за време Х,с температура на входящият въздух 0гр.Ако входящият въздух е 20гр,тогава дали времето ще е Х или Х-малко? Пък и нямам работа.Този месец доста работи нещо се занимавам с нея и незнам...това,мисля една ламбда имам хвърчаща да сложа,май генерацията от КР ще идва и зумер заедно с уред за акумулатора...да се спирам викаш аstefan4o написа:Абе, Миро, клапата за топъл/студен въздух няма отношение към загряването на мотора

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
mupk0 написа:Дали..я помисли малко.Приемаме ,че колата загрява за време Х,с температура на входящият въздух 0гр.Ако входящият въздух е 20гр,тогава дали времето ще е Х или Х-малко? Пък и нямам работа.Този месец доста работи нещо се занимавам с нея и незнам...това,мисля една ламбда имам хвърчаща да сложа,май генерацията от КР ще идва и зумер заедно с уред за акумулатора...да се спирам викаш аstefan4o написа:Абе, Миро, клапата за топъл/студен въздух няма отношение към загряването на мотора
Няма да ти троша хатъра я. Щом искаш опитай. После пиши дали има разлика.

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Миро намери си печка от германия от някоя морга да ти докарат и тогава ще се родиш зимата 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Печки има,но дизелови.Даже имам 1 бр,но не ми се занимава.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта