не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот muns61 » Сря 11 яну 2012 10:49


В градовете пепеляка е доста, сутрин стъклото ми е покрито цялото с пепел. Особено ако е валял дъжд и пороите са изкарали кал на слънчевата ни централна улица, че и шахтите са за украса. Нов филтър наистина кара около 5000 и почва да обогатява сместа. Духал го и кара още 5, до смяна. Ако не ме домързи, го сменям и на 5.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот parno » Сря 11 яну 2012 11:37


има мръсотия в града - да
аама не е като да е поставена една кола в екстремални условия само по черни пътища
лично смятам да го сменям с маслото на 10К
някъде по хайнс или другаде бях чел че е желателно на година или около 18К км да се сменя
карам вече над 6К с един филтър и нямам наблюдения да се случва нещо фрапиращо с колата
ама това е за съвсем друга тема


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Сря 11 яну 2012 11:37


Сматаш, че е излишно ли?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот parno » Сря 11 яну 2012 11:39


vilden написа:Сматаш, че е излишно ли?

не - смятам че е прекалено
ама кво се заяждаш колата и парите са си твои сменяй ги през ден


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Сря 11 яну 2012 11:50


Не се заяждам, а смятам, че е по-добре да е по-често отколкото никога, но всеки сам си решава.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот muns61 » Сря 11 яну 2012 12:02


Не е по темата, но и без това се отплеснахме.
Задръстването на филтъра влияе много на колите с обикновена газова и на старите дизели, без електроника. Със запушването на филтъра се обогатява сместа и на карбураторните се усеща по увеличаване на оборотите на ПХ. Затова се налага корекция от изпарителя, която при смяната после на филтъра се връща обратно. Зимата няма толкова прах, но лятото филтъра не може да изкара колкото маслото, та да се сменят заедно. На камионите има датчик, подобен на този на прахосмукачките, който показва колко е забит и кога да се сменя.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Сря 11 яну 2012 12:23


Към колегата muns61 въпрос зададен назад в темата. Има ли смисъл премахването на подгряването на колектора?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот muns61 » Сря 11 яну 2012 12:32


vilden написа:Към колегата muns61 въпрос зададен назад в темата. Има ли смисъл премахването на подгряването на колектора?

Затапването на антифриза не е нужно, а таралежа, според мен, е безсмислен. Увеличава съпротивлението в колектора, подобрява минимално нещата на студено на бензин при рязко ускорение. Сериозен консуматор, а маса коли карат без такова.
Кой както си прецени.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vaiper 1 » Сря 11 яну 2012 15:44


muns61 написа:
vilden написа:Към колегата muns61 въпрос зададен назад в темата. Има ли смисъл премахването на подгряването на колектора?

Затапването на антифриза не е нужно, а таралежа, според мен, е безсмислен. Увеличава съпротивлението в колектора, подобрява минимално нещата на студено на бензин при рязко ускорение. Сериозен консуматор, а маса коли карат без такова.
Кой както си прецени.

Така е но ако се кара само на газ ако е на бензин по добре да стои :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Пон 16 яну 2012 18:25


Така малко да разбутам темата с 1 въпрос.На какъв принцип работи това чудо във филтърната кутия?Идеята е ,че вакуума минава през него и при достигане на определена температура спира вакуума и изпуска направеният вакуум към клапата,за да може тя да падне?Така ли е реално действието му?

Питам защото мисля да го вържа,но идеята е следната: чрез реле и ел.магн клапан за вакуум от карбуратор,да го направя да работи до 40гр с цел по-бързо загряване на колата.При 40гр вакуума към този датчик да се спре и клапата да остане в положение студен въздух.Днес дръпнах за пробата с уста и мембраната ми е здрава.Тоест при вакуум се вдига и докато не го изпусна стой в положение топъл.Изпусна ли го отива в положение студен.


Днес купих тръба алуминиева за разни кухненски работи и реших утре да взема 1 маркуч за вакуум от делко на лада и клапана от излишният карбуратор и да действам.Идеята ми е клапана да е между карбуратора и датчика и да прекъсва подаването на вакуум към датчика.Ще го командвам с реле кога да работи и кога не(на 40гр заедно със свещите за подгрев на антифриза).Целта е уж да падне малко разхода,защото след като сложих фланеца разхода падна осезаемо!Ако още по-бързо стига 40гр ще е супер.При мене е и малко натикано,защото изпарителя е точно до изхода за топъл въздух,но ще се пробвам.Ламарината също не ми е здрава,но все пак е по-топъл там въздуха.Като стигне 40гр нагоре вече е лесно и изпарителя изпарява добре :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Пон 16 яну 2012 19:02


Абе, Миро, клапата за топъл/студен въздух няма отношение към загряването на мотора mhihi


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Пон 16 яну 2012 19:04


stefan4o написа:Абе, Миро, клапата за топъл/студен въздух няма отношение към загряването на мотора mhihi
Дали..я помисли малко.Приемаме ,че колата загрява за време Х,с температура на входящият въздух 0гр.Ако входящият въздух е 20гр,тогава дали времето ще е Х или Х-малко? Пък и нямам работа.Този месец доста работи нещо се занимавам с нея и незнам...това,мисля една ламбда имам хвърчаща да сложа,май генерацията от КР ще идва и зумер заедно с уред за акумулатора...да се спирам викаш а :talk:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Пон 16 яну 2012 19:07


mupk0 написа:
stefan4o написа:Абе, Миро, клапата за топъл/студен въздух няма отношение към загряването на мотора mhihi
Дали..я помисли малко.Приемаме ,че колата загрява за време Х,с температура на входящият въздух 0гр.Ако входящият въздух е 20гр,тогава дали времето ще е Х или Х-малко? Пък и нямам работа.Този месец доста работи нещо се занимавам с нея и незнам...това,мисля една ламбда имам хвърчаща да сложа,май генерацията от КР ще идва и зумер заедно с уред за акумулатора...да се спирам викаш а :talk:

Няма да ти троша хатъра я. Щом искаш опитай. После пиши дали има разлика. mhihi


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот agent_kowalski » Пон 16 яну 2012 19:13


Миро намери си печка от германия от някоя морга да ти докарат и тогава ще се родиш зимата :)


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Пон 16 яну 2012 19:20


Печки има,но дизелови.Даже имам 1 бр,но не ми се занимава.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта