Странни накладки "Текстар"?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 11 яну 2012 10:05


kossis написа:Това с миризмата на риба е некъкъв мит. Ми Ремсата мирише на риба и какво от това ?

Някой казват, че ако миришат на риба са боклук. Това няма абсолютно никакво значение, явно просто някоя от съставките има този аромат и ако преобладава и се усеща тая миризма.

И все пак няма да ги ядем или готвим. :D :beer


Мит не Мит,аз съм споделил мнение и опит!




Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот dj_tuhla » Сря 11 яну 2012 11:50


DA@KA написа:TRW са друга бира,заслужават си по високата цена. :beer


А какво да кажем за зелено EBC .. еле пък в комбинация с GD диск (пак EBC) ...


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот tisho_psg » Сря 11 яну 2012 13:23


Това,че накладките за стандартно вграждане в новите коли и тези които се продават тук по магазините са много различни едва ли е нещо което не се знае.
Въпроса е,че явно има накладки Текстар,предназначени за пазара с някакви качества (по-лоши от стоковите) и накладки "текстар" които нямат общо с Текстар (ментета).
Та когато някой си купи менте на Текстар е несериозно да се вадят изводи за истинските продукти на марката.
И по-напред в темата бях помолил всеки колега пишещ коментар да напише и от къде си е купил Текстара.Така се събира някаква информация от кои магазини сме доволни/недоволни :beer


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот Ugeorge » Сря 11 яну 2012 13:40


Текстар имат много ментета особено в Ауто плюс. Карах отзад с Текстар закупен от друг магазин и бях супер доволен, никога не са свирили винаги перфектно спиране. Когато сменях дисковете ми се наложи да си купя Текстар от Ауто плюс, дисковете също бяха от там Zimmerman, резултата е че при загряване текстара започва да скърца, с течение на времето скърцането позатихна, но при повечко загряване пак скърцат. За отпред бях оставил колата при Niksi и му споделих горчивия си опит. След консултация в Ауто плюс, го бяха убедили, също и мен, че текстар дискове и накладки ще е добра комбинация за отпред. Резултата е същия, при загряване имаме скърцане. За момента не се е отлепило феродо което е добре, но на пролет бих си сменил накладките стига да имам гаранции че това което купувам няма да скърца. Поне едно знам от Ауто плюс да пазарувам само в много краен случай, единственият им плюс е че имат МЕНТЕТА на склад.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот kossis » Сря 11 яну 2012 14:14


То човек не трябва д е краен. И аз пазарувам от Ауто+, от ХЕЕД, Ауто 1, та навсякъде има и боклуци и качествени неща. Просто научаваш марките които са ок и магазина от който да я вземеш.
Ауто + има ситни неща които трудно ще намериш другаде.

Иначе Текстара и всички останали "оригинални" марки ги бъркат разни заводчета и ако технолога-китаец,арабин и тнт нещо намали, обърка пропорциите-ето ти ефекта уау. Защо става тази грешка-еми поевтиняване на продукцията, няма снабдяване с дадена суровин и тнт.
Та за това Текстара може да се намери и за 40(плащаш накладките) и за 70 лева(плащаме марката).
Та ако се пука да е Ремса- поне съм дал 38-40 лева да не ме е яд(има аромат на скумрия без да се търкат :D) . Ма тя неще мамка и, да се пука ,но засега.
Иначе аз взех Текстара от сервиза в който ремонтирам Пасата, когато си иска по-сериосно майсторене. Не знам от къде са ги взели те. Но кутйиката беше жълта с холограммна лепенка запечатена ти казвам-(30 лева кутйиката само). Вътре ми направи впечатление, че накладките имат термо-изолираща хартия от към металната си страна - това добре. Но болтовете за завиване на плаващата скоба бяха- само 2 и то нелегирани-ръждясват.
Са Ремсата за по- малко кинти ми дават 4 болта и то черно-легирани. Това го знам щото спирачките сам си ги правя- така или иначе накрая се налага аз да обезвъздушавам. Рядко в сервиз си играят да обезвъздушават като хората-(нема време).

Последна промяна от kossis на Сря 11 яну 2012 17:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот tisho_psg » Сря 11 яну 2012 14:27


kossis написа:То човек не трябва д е краен.

Колега,ти дори не знаеш от къде са ти купени накладките.Ако си решил да сменяш отново,мога да ти кажа от къде да си вземеш накладки Текстар с вероятно по-добро качество.
Иначе ти самия звучеше доста крайно в един от предните ти постове :beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот kossis » Сря 11 яну 2012 14:40


Еми като съм взел пукащ се боклук, но поне не казвам няма да взимам неща от този сервиз.
Иначе моя принцип от-тука насетне е - нещо като работи не го сменяй и марка която не те пребива е ок.

Ми поне да свиреха само, а те се спукаха. На Ладата едно време съм слагал свирещи и секви боклуци Руски и тнт, ама не са се пукали.
Са и съединител ЛУК нема да взема повече, ама дано имам касмет с другия боклук -Закс.

Последна промяна от kossis на Чет 12 яну 2012 9:03, променено общо 2 пъти.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот kossis » Сря 11 яну 2012 14:55


По едно време си мислех, че аз съм карък- каквото купя се трябва да го изпипвам, дооправям.
Тия дни гледах едно филмче в нета и разбрах, че Американската икономика и в световен мащаб - стоките са направени да се използват активно много малко и само 1% да се използват за по дълаг период.
Така, че аз не съм карък - ами всичко е боклук. А такива като мене - дето ремонтират недоискусорените системи на производителите са вредни за тази икономика.( визирам и Самсунг и други големи марки).
Всичко е БОКЛУК !!! и това е реална а не крайна преценка !


Потребителски аватар
VENISH_GOLF_3_GT
Мнения: 417
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот VENISH_GOLF_3_GT » Сря 11 яну 2012 20:27


textar купен от ауто + и съм доволен,намерил съм полски интернет магазин с много по ниски цени ,единствено доставката е 50 лева до 31,5 кг, кабели ngk от 65 -80 лева ,задни лагери skf 23лева помпа hepu 70 лева , сайлент блок lemforder 17 лева от ауди тт ,задни накладки текстар 38 лева ,предни за диск 256 мм 52 лева и т,н,


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот katcko » Пет 13 яну 2012 22:09


Преди месец сложих на Ванеото отзад и отпред Текстар и съм много доволен,спира супер,не скърцат,цената и е доста по-висока,но да се надяваме,че си заслужава :mrgreen:


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот Петър Петров » Съб 14 яну 2012 2:38


kossis написа:То човек не трябва д е краен. И аз пазарувам от Ауто+, от ХЕЕД, Ауто 1, та навсякъде има и боклуци и качествени неща. Просто научаваш марките които са ок и магазина от който да я вземеш.
Ауто + има ситни неща които трудно ще намериш другаде.

Иначе Текстара и всички останали "оригинални" марки ги бъркат разни заводчета и ако технолога-китаец,арабин и тнт нещо намали, обърка пропорциите-ето ти ефекта уау. Защо става тази грешка-еми поевтиняване на продукцията, няма снабдяване с дадена суровин и тнт.
Та за това Текстара може да се намери и за 40(плащаш накладките) и за 70 лева(плащаме марката).
Та ако се пука да е Ремса- поне съм дал 38-40 лева да не ме е яд(има аромат на скумрия без да се търкат :D) . Ма тя неще мамка и, да се пука ,но засега.
Иначе аз взех Текстара от сервиза в който ремонтирам Пасата, когато си иска по-сериосно майсторене. Не знам от къде са ги взели те. Но кутйиката беше жълта с холограммна лепенка запечатена ти казвам-(30 лева кутйиката само). Вътре ми направи впечатление, че накладките имат термо-изолираща хартия от към металната си страна - това добре. Но болтовете за завиване на плаващата скоба бяха- само 2 и то нелегирани-ръждясват.
Са Ремсата за по- малко кинти ми дават 4 болта и то черно-легирани. Това го знам щото спирачките сам си ги правя- така или иначе накрая се налага аз да обезвъздушавам. Рядко в сервиз си играят да обезвъздушават като хората-(нема време).

Малко встрани от темата, ама я обясни какво значи легирани, нелегирани и чернолегирани болтове? Кажи какво значи ниско и високолегирани стомани!


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот aradovanov » Съб 14 яну 2012 10:36


Колегата най-вероятно е имал предвид оксидирани.
Последните текстар които купувах бяха с 4бр. болта с нещо като калаено покртие против ръжда и намазани с осигурител.
Това изобщо не им попречи да се сцепят :mrgreen:


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот Escap3 » Съб 14 яну 2012 10:45


Аз от TRW съм си най-доволен, текстара и при мен прискърцваха и имах чуството че се протриха за секунди :Mr Green Fun


Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот genuine lover » Съб 14 яну 2012 11:04


Колегата kossis правилно е написал "легирани".Стоманата се легира с цел промяна на свойствата й в желаната посока - уякчаване,пластичност,износоустойчивост,антикорозионни свойства....Самото легиране представлява,добавянето на примеси(химични елементи) към стоманата(желязото)като например:Хром,Никел,Волфрам,Молибден,Ванадий....Алуминий,Мед,Фосфор,Цирконий.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Странни накладки "Текстар"?

Мнениеот kossis » Пон 16 яну 2012 10:15


Към колегата Петър Петров. Бате, чесно да ти кажа, много до сега не правех разлика между легиране и оксидиране на металите. Ама в нета има инфо.
Легирането е основно при желязото и стоманата с цел повишаване на якоста и антикорозионните свойства на черния метал. Като над 10% цветни примеси хром, никел му викаме неръждавейка (алпака), тоест високо легирана стомана. По тази причина има неръждаеми стомани лепящи магнит- мивки, казани на перални и тнт.

Оксидирането е преминаване на метала през вана с течна оксидна смес, примерно цинк и други, сместа е зареден положително, а метала е зареден отрицателно и се получава яко оксидно покритие (галванично свързано). Този метод се използва за черни и цветни метали. Така правят шаситата на нашите кошници в завода и ние викаме- поцинкована е колата. Също и алуминиевите шасита ги оксидират, щото и алумина гние. Тук якостта не се повишава, а само антикорозионните свойства.
Може и да бъркам с някой факти, ама сега се поразрових и ги разграничих донякъде. Пак научих нещо :)
Това ме кара да мисля, че болтовете са оксидирани, а не легирани :да: .

Стоманите- при обработка на желязото, то се загрява в пещи при определени градуси (не ги знам точно), като за това се използват горива (въглища) съдържащи много-въглерод и горящи с високи температури (коксови). Кристалната решетка на желязото се свързва и променя от въглерода. При малко съдържание на въглерод- по мека стомана, при повече- по твърда и чуплива (крехка) стомана. Колкото повече въглерод, по не гние.
След 2.1% въглерод става на чугун- знаеме, не гние, и е крехък-шуплест.
Също може да се легира стоманата-вече знаем как.
Заякчаванетио на желязото и цветните метали става и чрез коване (докато е горещо), чрез преса, чук и тнт, пак се променя кристалната решетка, а и самото бързо загряване и охлаждане влияе на процеса. Закаляване - Отвртщане, втвърдяване и тнт.

Може и да бъркам за някой неща.

Последна промяна от kossis на Пон 16 яну 2012 17:23, променено общо 9 пъти.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта