-4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем?

Мнениеот RadoShopa » Нед 15 яну 2012 23:33


jos написа:
RadoShopa написа:Ех.....че не мога да намеря клип от миналата зима-пак на Пассат,само че на -11 и там беше интересно :twisted: Абе сякаш не е лошо да се пусне тема с клипове на палещи ТДИ-та....така ще имаме база за сравнения и коментари....мнооого коментари :да: :beer


Този клип на -11, пак съм го правил аз на мойта кола, само, че тогава имах 2 изгорели свещи и малък акумулатор, след смяната им, нещата се подобриха.

Ето го клипа:


Ето я и темата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=245602


Да ти кажа ли....имах съмнения,че и този клип е твои :) Салона на колата ми се стори познат :wink: и в двата клипа,а и от "режисурата" им 8)




Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем?

Мнениеот SoManyRetards » Нед 15 яну 2012 23:46


RadoShopa написа:
jos написа:
RadoShopa написа:Ех.....че не мога да намеря клип от миналата зима-пак на Пассат,само че на -11 и там беше интересно :twisted: Абе сякаш не е лошо да се пусне тема с клипове на палещи ТДИ-та....така ще имаме база за сравнения и коментари....мнооого коментари :да: :beer


Този клип на -11, пак съм го правил аз на мойта кола, само, че тогава имах 2 изгорели свещи и малък акумулатор, след смяната им, нещата се подобриха.

Ето го клипа:


Ето я и темата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=245602


Да ти кажа ли....имах съмнения,че и този клип е твои :) Салона на колата ми се стори познат :wink: и в двата клипа,а и от "режисурата" им 8)


mhihi :да:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем?

Мнениеот mili 75 » Пон 16 яну 2012 9:09


Колега, така като гледам акумулатора може да ти е една идея по-слаб от необходимото, но това не е болка щом пали колата.Иначе белия пушек, който се появява малко след запалването на колата според мене е от конденза, който се образува в цилиндрите от рязката ромяна на температурата и в него няма нищо обезпокоително.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем?

Мнениеот SoManyRetards » Пон 16 яну 2012 12:35


mili 75 написа:Колега, така като гледам акумулатора може да ти е една идея по-слаб от необходимото, но това не е болка щом пали колата.Иначе белия пушек, който се появява малко след запалването на колата според мене е от конденза, който се образува в цилиндрите от рязката ромяна на температурата и в него няма нищо обезпокоително.


Е, акумулатора е купуван чисто нов миналата зима. :wink:


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем?

Мнениеот BuRnInGSouL » Пон 16 яну 2012 22:56




Паленето при мен . Първо показваше -3, но като покарах 1-2мин. падна на -4. Колата е с 4 нови свещи БОШ на 2-3 седмици.

Това с АБС-а признак на незареден акумулатор ли е ?


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем?

Мнениеот BRUKLLIN » Пон 16 яну 2012 23:08


BuRnInGSouL написа:
Това с АБС-а признак на незареден акумулатор ли е ?


:да:


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот SoManyRetards » Чет 19 яну 2012 13:22


Направих три нови клипчета, и според мен вече, мисля, че може и по-добре да пали на тези температури.
Пак подчертавам, че карам без добавка.
Този път нафтата е от Лукойл.

Видео 1:


Температурата е -9 градуса, колата е след престои, близо 12ч.

Видео 2:


Това е от следващия ден, пак след престои, температурата отново е -9 градуса.
Според мен тук пали с една идея по-добре.

Видео 3:


Това е близо 5ч. след престои на колата, същият ден от видео номер 2.
Температура вече е -10 градуса.
Тук според мен си пали добре.

Вие какво мислите, колеги? :?:


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 19 яну 2012 16:27


Jos следя темата ти,виждам и всички клипове каквито си предоставил.Мисля,че няма какво да се притесняваш,дори нямаш място за притеснения.За сравнение ще ти кажа моето впечатление на моята кола,и това което съм забелязал аз.В Русе тази сутрин температурата беше -6 градуса.Всичко се развива точно като при мен.Това което аз съм забелязал е ,че когато паля сутринта и при подаване на контакт климатроника се включва автоматично.И наистина малко по трудно пали акумулаторът ми е 75 ампера нов е на година.Следващата сутрин подавам контакт и изключвам климатроника,изчаквам подгрева и тогава паля,но на изключен климатроник.Тогава паленето ми е по лесно.Това се случва при мен.Палил съм и при минус 19 градуса няма проблем.Не се притеснявай и пробвай това което ти казах,ще видиш че има разлика.Сядаш сутринта вкарваш ключа,контакт и изкл. климатроника,изчакваш си подгрева и палиш и си го вкл. след това.Пробвай и ще откриеш разлика.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот SoManyRetards » Чет 19 яну 2012 16:35


Apokaliptiko написа:Jos следя темата ти,виждам и всички клипове каквито си предоставил.Мисля,че няма какво да се притесняваш,дори нямаш място за притеснения.За сравнение ще ти кажа моето впечатление на моята кола,и това което съм забелязал аз.В Русе тази сутрин температурата беше -6 градуса.Всичко се развива точно като при мен.Това което аз съм забелязал е ,че когато паля сутринта и при подаване на контакт климатроника се включва автоматично.И наистина малко по трудно пали акумулаторът ми е 75 ампера нов е на година.Следващата сутрин подавам контакт и изключвам климатроника,изчаквам подгрева и тогава паля,но на изключен климатроник.Тогава паленето ми е по лесно.Това се случва при мен.Палил съм и при минус 19 градуса няма проблем.Не се притеснявай и пробвай това което ти казах,ще видиш че има разлика.Сядаш сутринта вкарваш ключа,контакт и изкл. климатроника,изчакваш си подгрева и палиш и си го вкл. след това.Пробвай и ще откриеш разлика.


Ще го пробвам и това. :да:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот gancho » Чет 19 яну 2012 16:37


Аз залагам на слаб акумулатор!
На първото клипче на -9гр се вижда как трудно развърта дв.Апропо,не пишеш какво е маслото-има голяма разлика в студа дали си с 5в40 или 10в40,а пък с 15в40- :screwy
Аку-то най-меродавно в твоя случай го проверяваш по следния начин:Сутрин в студа,след една нощ престой взимаш помощник,а ти слагаш мултицет и мериш напрежението на клемите на аку-то.помощника подгрява и после пали-докато развърта стартера е най-голяма консумацията и не трябва да пада под 10,2-10,5V.
При теб със сигурност е под 10V.измери и пиши колко е.
Един хубав заряд на батерията,ако не-нова и :beer
п.п.На натиснат съединител ли палиш на клипчетата?На як акумулатор не можеш да хванеш разликата,но на слаб не е така :wink:


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот SoManyRetards » Чет 19 яну 2012 16:48


gancho написа:Аз залагам на слаб акумулатор!
На първото клипче на -9гр се вижда как трудно развърта дв.Апропо,не пишеш какво е маслото-има голяма разлика в студа дали си с 5в40 или 10в40,а пък с 15в40- :screwy
Аку-то най-меродавно в твоя случай го проверяваш по следния начин:Сутрин в студа,след една нощ престой взимаш помощник,а ти слагаш мултицет и мериш напрежението на клемите на аку-то.помощника подгрява и после пали-докато развърта стартера е най-голяма консумацията и не трябва да пада под 10,2-10,5V.
При теб със сигурност е под 10V.измери и пиши колко е.
Един хубав заряд на батерията,ако не-нова и :beer


Маслото е Motul 6100 Synergie 10W40.
Колкото до акумулатора, силно се съмнявам да е той, миналата зима съм го купувал, даже още е в гаранция, 72Аh е, със 720А стартов ток.
Даже при покупката, жената(продавачката), замери на колко зарежда, при включени всички консумативи(климатроник, фарове, музика, заден нагревател на стъклото, подгряването на предните седалки), зареждаше на 13.7 или 14V, не помня с точност.
Не знам дали е от значение, но съм нямал никакви ядове с акумулатора, вечер си я оставям на габарит, когато спра някъде и не се бавя повече от 30-40мин.(при неработещ двигател), също така, почти винаги слушам музика, пак на изключен двигател, след това съм нямал проблеми с паленето.
Както ми дойде, понякога на натиснат съединител, понякога на свободна, няма разлика според мен.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Stivi » Чет 19 яну 2012 17:09


[quote="jos"Колкото до акумулатора, силно се съмнявам да е той, миналата зима съм го купувал, даже още е в гаранция, 72Аh е, със 720А стартов ток.
Даже при покупката, жената(продавачката), замери на колко зарежда, при включени всички консумативи(климатроник, фарове, музика, заден нагревател на стъклото, подгряването на предните седалки), зареждаше на 13.7 или 14V, не помня с точност[/quote]

С тези показатели на зареждане си на границата на доброто зареждане,колегата по-горе ти е казал каква проверка да направиш при палене ако има с кого защото и за една година капацитета на акуто може да падне доста и да не е това което си мислиш ! А да палиш на минусови температури без да си натиснал съединителя си е направо престъпление ! Сигурен съм че поне 90% от пишещите тук палят колите си винаги с натиснат съединител дори и лятото и това трябва да е задължително за всеки /освен за автоматиците/ :)
P.S. И по възможност когато се очакват по големи студове гледай да имаш повече нафта в резервоара че с тези 10-15л дето показва твоя много по-лесно се желира даже и да е добра :wink:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот gancho » Чет 19 яну 2012 17:13


Ти измери колко е точно докато върти,миг преди да запали,както съм ти писал,напиши тук и ще видиме. mhihi

п.п.Дори изряден акумулатор зимата,на фарове,парно,отвреме на време и нагр.задно стъкло, каран на къси разстояния е на 50% зареден.Иска си 1-2 пъти зимата на зарядно да се дозареди хубаво.
Лично се убедих в горното-преди месец ходих с колата да карам акумулатор на комшия и в магазина помолих да видат и моя-оказа се на 50-60% зареден,провериха го с аерометър.А колата пали,без да се замисля(АФН).Продавача каза,че и така може да карам,но е добре 1-2 пъти зимата да се дозареди както трябва. :012:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот tdi fen » Чет 19 яну 2012 17:28


при мен пали така поне след седмица престой акумулатора вече на 3 години
1 зима нямах проблеми палеше перфектно
2 започна да върти мудно както при теб свалих го и го заредих проблема изчезна
3 заредих го в началото на зимата досега проблем не съм имал

Последна промяна от tdi fen на Чет 19 яну 2012 17:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот SoManyRetards » Чет 19 яну 2012 17:31


:да:
Ще замеря и ще напиша.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 70 госта