Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 20 яну 2012 22:56


Зад главините може.Тоест зад шенкела и директно хващаш фланеца за моста.Даже в "Направи си сам" имаше такава тема.




Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Zlatina » Пет 20 яну 2012 23:22


а сега да се разберем зад главините или на главините,че да не пиша "глупости"....


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Съб 21 яну 2012 9:05


Golf_Diesel_ написа:Зад главините може.Тоест зад шенкела и директно хващаш фланеца за моста.Даже в "Направи си сам" имаше такава тема.

Имаше и още има viewtopic.php?f=11&t=250530 нека да не се спори по този не толкова интересн въпрос,и аз карам с такива фланци отзад няма проблем


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Zlatina » Съб 21 яну 2012 13:25


това точно имах предвид,вижда ми се най удачно не само за натоварването,а и обслужване,разход по направа ...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 21 яну 2012 19:19


Zlatina написа:това точно имах предвид,вижда ми се най удачно не само за натоварването,а и обслужване,разход по направа ...

това е един много удачен вариянт колега но приложим само при заден МОСТ , при независимо задно окачване в повечето случаи е невъзможно заради конструкцията на шенкела и неразглобяемата ос. За отпред пак не става.
Другия недостатък е по-сложното демонтиране , но пък за човек занимаващ се с такива щуротии на дали ще е проблем още час труд повече mhihi


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Съб 21 яну 2012 19:56


То човек като разкрачи един път задницата, не го интересува демонтажа, щото няма да може да си гледа колата после :lol:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 21 яну 2012 23:19


110afn написа:То човек като разкрачи един път задницата, не го интересува демонтажа, щото няма да може да си гледа колата после :lol:

mhihi


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Съб 21 яну 2012 23:43


С тези "фланци" които слагате зад главините някой пробвал ли е да направи наклон на колелата и ако да какъв е ефекта?


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот kr1s0 » Нед 22 яну 2012 0:47


поправете ме ако бъркам,но няма ли да износва гумите неравномерно ако има наклон ? :talk:


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 8:58


за наклон не знам,предполагам че ако ползвате колите си за товарни тогава би имало значение.По трудния монтаж на такива фланци се компенсира после от по-лесното обслужване на задните колела,не на последно място се щадят и лагерите от излишни натоварвания.За предни колела е немислимо,но всички знаем че проблема на пасата е в задницата.Все пак не търсим джанти и гуми с различна ширина после,слагаме еднакви отпред и отзад.А и каквото да говорим така ми се вижда по-сигурно от преходни фланци ,не на последно място и по-евтино.По въпроса с "независимото" окачване все пак говоря за възрастните пасати,в частност и голф.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 22 яну 2012 11:11


Winner25 написа:С тези "фланци" които слагате зад главините някой пробвал ли е да направи наклон на колелата и ако да какъв е ефекта?

можеш да правиш каквото поискаш като Camber на задницата, това точно се ползва от lowrider-ите , с такива пластини с различни дебелини и наклони, пък се регулира перфектно иначе леко крив заден мост, но е трудоемко и с много опити. Аз съм правил на алекото такава корекция, защото след лек сблъсък странично с бордюр зимата и невъзможност да се развият болтовете на каквото и да е от задното окачване минах на вариянт с пластини между главина и мост. Прави се замерване, кадърен майстор ти казва точчно как трябва да изглежда пластинката за реглаж, правиш си я и след това за 30 минути имаш перфектни показания на заден мост.
Колега Zlatina точно от такъв човек имаше нужда тая тема, че всички се бяха поомързеливили.

п.с. колеги , ако знаете колко ми липсва една такава тема за новото возило, няма ентусиасти още с такива кочинки, не пипват, всичко им харесва, не смеят, не разбират... затова и чат пат ще се намесвам така без предупреждение в темата Ви :mrgreen:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 22 яну 2012 12:09


Тя и без това си е твоя :да:

И аз се замислих дали да не сложа фланци зад шенкела, че скоро така или иначе ще свалям всичко отзад, за да слагам дискове.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 14:44


колегата както го казал-между мост и главина,разбирайте ЗАД главината heavy metal zork иначе почнах да пиша в една тма за оптичен тунинг се отказах,но щях да напиша точно това-че на нова кола никой не смее да дупче капака за спойлер или тем подобни глупости.За това най тунинговани са нашите евтини кочинки :beer
По темата-виждал съм снимки на такова правене на фланци но не са от линка на колегата.Ако някой може да ги издири-бяха препратка от нашия форум към руски сайт май,или към външен сайт със снимки.Там човека си беше изрязъл фланци по моста точно.За наклона е опасно да се коментира,понеже при регулиране на прдниц се слагат машинки и на задните гуми.Там предполагам се ръководят о тях,за това е риск да не станат наклонени и предните scare .
Аз лично съм правил дистанционни фланци и втулки за лети джанти,но никога не бих направил от тези с по 8 болта.Това е лично мнение.Мисля,ч по удачно да с ориентираме към джанти с подходящо ЕТ


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 22 яну 2012 15:19


Специално на Пасат Б3/Б4 задните колела са много прибрани в калниците, а предните са по-издадени и се получава нещо като лагерна количка :D С по-изнесено ЕТ става, но трябва 2 от джантите да са по-изнесени от другите две, а такива малко трудно се намират.
Въпроса ми е болтове с каква якост трябва да се сложат на шенкела, да минат през фланеца и да се хванат за моста :?:


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 15:30


задните нарочно са прибрани,за да могат любителите шофьори като завиват,да не качват задницата по тротоара...Именно с тази цел са въпросните фланци,да караш с еднакви джанти отпред и отзад.За якоста трябва да се пита стругар,но щом се наемат да разпробиват супорти и да слагат втулки значи няма да е кой знае ква стомана.Трябва да не е много твърда.
А за ЕТ по-малко от 10 какво ще кажете...
Много яка тма има пусната за тунинговане копчето на фаровет за присадни халоген,евалла :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта