Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Зад главините може.Тоест зад шенкела и директно хващаш фланеца за моста.Даже в "Направи си сам" имаше такава тема.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
а сега да се разберем зад главините или на главините,че да не пиша "глупости"....
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Golf_Diesel_ написа:Зад главините може.Тоест зад шенкела и директно хващаш фланеца за моста.Даже в "Направи си сам" имаше такава тема.
Имаше и още има viewtopic.php?f=11&t=250530 нека да не се спори по този не толкова интересн въпрос,и аз карам с такива фланци отзад няма проблем
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
това точно имах предвид,вижда ми се най удачно не само за натоварването,а и обслужване,разход по направа ...
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Zlatina написа:това точно имах предвид,вижда ми се най удачно не само за натоварването,а и обслужване,разход по направа ...
това е един много удачен вариянт колега но приложим само при заден МОСТ , при независимо задно окачване в повечето случаи е невъзможно заради конструкцията на шенкела и неразглобяемата ос. За отпред пак не става.
Другия недостатък е по-сложното демонтиране , но пък за човек занимаващ се с такива щуротии на дали ще е проблем още час труд повече

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
То човек като разкрачи един път задницата, не го интересува демонтажа, щото няма да може да си гледа колата после 

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
110afn написа:То човек като разкрачи един път задницата, не го интересува демонтажа, щото няма да може да си гледа колата после

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
С тези "фланци" които слагате зад главините някой пробвал ли е да направи наклон на колелата и ако да какъв е ефекта?
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
поправете ме ако бъркам,но няма ли да износва гумите неравномерно ако има наклон ? 

-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
за наклон не знам,предполагам че ако ползвате колите си за товарни тогава би имало значение.По трудния монтаж на такива фланци се компенсира после от по-лесното обслужване на задните колела,не на последно място се щадят и лагерите от излишни натоварвания.За предни колела е немислимо,но всички знаем че проблема на пасата е в задницата.Все пак не търсим джанти и гуми с различна ширина после,слагаме еднакви отпред и отзад.А и каквото да говорим така ми се вижда по-сигурно от преходни фланци ,не на последно място и по-евтино.По въпроса с "независимото" окачване все пак говоря за възрастните пасати,в частност и голф.
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Winner25 написа:С тези "фланци" които слагате зад главините някой пробвал ли е да направи наклон на колелата и ако да какъв е ефекта?
можеш да правиш каквото поискаш като Camber на задницата, това точно се ползва от lowrider-ите , с такива пластини с различни дебелини и наклони, пък се регулира перфектно иначе леко крив заден мост, но е трудоемко и с много опити. Аз съм правил на алекото такава корекция, защото след лек сблъсък странично с бордюр зимата и невъзможност да се развият болтовете на каквото и да е от задното окачване минах на вариянт с пластини между главина и мост. Прави се замерване, кадърен майстор ти казва точчно как трябва да изглежда пластинката за реглаж, правиш си я и след това за 30 минути имаш перфектни показания на заден мост.
Колега Zlatina точно от такъв човек имаше нужда тая тема, че всички се бяха поомързеливили.
п.с. колеги , ако знаете колко ми липсва една такава тема за новото возило, няма ентусиасти още с такива кочинки, не пипват, всичко им харесва, не смеят, не разбират... затова и чат пат ще се намесвам така без предупреждение в темата Ви

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Тя и без това си е твоя
И аз се замислих дали да не сложа фланци зад шенкела, че скоро така или иначе ще свалям всичко отзад, за да слагам дискове.

И аз се замислих дали да не сложа фланци зад шенкела, че скоро така или иначе ще свалям всичко отзад, за да слагам дискове.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
колегата както го казал-между мост и главина,разбирайте ЗАД главината
иначе почнах да пиша в една тма за оптичен тунинг се отказах,но щях да напиша точно това-че на нова кола никой не смее да дупче капака за спойлер или тем подобни глупости.За това най тунинговани са нашите евтини кочинки
По темата-виждал съм снимки на такова правене на фланци но не са от линка на колегата.Ако някой може да ги издири-бяха препратка от нашия форум към руски сайт май,или към външен сайт със снимки.Там човека си беше изрязъл фланци по моста точно.За наклона е опасно да се коментира,понеже при регулиране на прдниц се слагат машинки и на задните гуми.Там предполагам се ръководят о тях,за това е риск да не станат наклонени и предните
.
Аз лично съм правил дистанционни фланци и втулки за лети джанти,но никога не бих направил от тези с по 8 болта.Това е лично мнение.Мисля,ч по удачно да с ориентираме към джанти с подходящо ЕТ


По темата-виждал съм снимки на такова правене на фланци но не са от линка на колегата.Ако някой може да ги издири-бяха препратка от нашия форум към руски сайт май,или към външен сайт със снимки.Там човека си беше изрязъл фланци по моста точно.За наклона е опасно да се коментира,понеже при регулиране на прдниц се слагат машинки и на задните гуми.Там предполагам се ръководят о тях,за това е риск да не станат наклонени и предните

Аз лично съм правил дистанционни фланци и втулки за лети джанти,но никога не бих направил от тези с по 8 болта.Това е лично мнение.Мисля,ч по удачно да с ориентираме към джанти с подходящо ЕТ
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Специално на Пасат Б3/Б4 задните колела са много прибрани в калниците, а предните са по-издадени и се получава нещо като лагерна количка
С по-изнесено ЕТ става, но трябва 2 от джантите да са по-изнесени от другите две, а такива малко трудно се намират.
Въпроса ми е болтове с каква якост трябва да се сложат на шенкела, да минат през фланеца и да се хванат за моста

Въпроса ми е болтове с каква якост трябва да се сложат на шенкела, да минат през фланеца и да се хванат за моста

-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
задните нарочно са прибрани,за да могат любителите шофьори като завиват,да не качват задницата по тротоара...Именно с тази цел са въпросните фланци,да караш с еднакви джанти отпред и отзад.За якоста трябва да се пита стругар,но щом се наемат да разпробиват супорти и да слагат втулки значи няма да е кой знае ква стомана.Трябва да не е много твърда.
А за ЕТ по-малко от 10 какво ще кажете...
Много яка тма има пусната за тунинговане копчето на фаровет за присадни халоген,евалла

А за ЕТ по-малко от 10 какво ще кажете...
Много яка тма има пусната за тунинговане копчето на фаровет за присадни халоген,евалла



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта