


луфт във волана
луфт във волана
Като въртя волана има празен ход.Какви са възможните причини?преди няколко месеца смених една щанга с два болта в края(не знам как се казва).Полото е '89г.Някой има ли идеи?
- rumburak
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:\
аз също имам проблеми с рейката и също имам луфт....даже на празен ход като се върти кормилото(развъртване като се прави) и трака...за смяна на рейка,накрайници и шарнири съм, доколкото знам обаче тия три части ако са зле - недайси боже може да изхвръкне едното колело и ....мамата мамата мамата и после в гроба!
- поне така са ми казвали - опасно си е! 




- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: :\
rumburak написа: и шарнири
и селенови втулки барабар с целия носач . При нас всичко това се сменя на веднъж защото са капсоловани. Хубавото е направено понеже втулките се скапват както и шарнирите по едно и също време. Ама цената..... на един брой е FEBI 47лв ( стават) MOOG 60 лв ( правилният избор според мен).
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
преди 3 години или около 30 хил. км. смених десния (късия) накрайник на кормилната щанга, сега отново се наложи да го сменя. смених и левия, дългия (става въпрос за поло-2, 88 г. като на колегата който е отворил темата). мастера отремонтира втулката на рейката и остана само един луфт в лагера на кормилния прът, който обаче според човека се ремонтира по-трудно, защото е захванат за таблото или нещо такова обясняваше, но не е невъзможно да се направи. реглаж на предница - задължително след такава манипулация!
шарнирите засега са здрави, но няма да изкарат още дълго, вече са на около 25 хил. км.
та това според мен са възможните причини за луфт и шумове в кормилното управление.
П.П. внимавайте, защото в магазинната мрежа се подвизават нестандартни (по-къси или по-дълги) накрайници. за сравнение - късия накрайник 14-16 лв., дългия 39-55 лв. за труд (смяна на дългия накрайник, ремонт на втулката на рейката и реглаж на предницата-в близкия сервиз "изток") - общо 70 лв. при един майстор коце на ул. "чехов" в софия. съвестен и свестен човек иначе.
шарнирите засега са здрави, но няма да изкарат още дълго, вече са на около 25 хил. км.
та това според мен са възможните причини за луфт и шумове в кормилното управление.
П.П. внимавайте, защото в магазинната мрежа се подвизават нестандартни (по-къси или по-дълги) накрайници. за сравнение - късия накрайник 14-16 лв., дългия 39-55 лв. за труд (смяна на дългия накрайник, ремонт на втулката на рейката и реглаж на предницата-в близкия сервиз "изток") - общо 70 лв. при един майстор коце на ул. "чехов" в софия. съвестен и свестен човек иначе.
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
като стана въпрос за скачане в дупки и за да не отварям нова тема, чул съм, че стара болежка при поло-2 е дефект в опорите на макферсона, при което и поради срвнително късия ход на амортисьора се чува силен металически удар отпред (абе направо си бие на желязо), при попадане в по-голяма дупка. има ли го при вас този проблем и на какво по-точно се дължи? може ли да се отстрани това нещо по някакъв начин, защото имам чувството че ще ми изпадат пломбите някъде и сърцето ме заболява, както казва колегата.
сори, че оспамвам темата на колегата. ако модераторите решат, да я преместят другаде.
сори, че оспамвам темата на колегата. ако модераторите решат, да я преместят другаде.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта