Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот ktamen » Съб 21 яну 2012 17:00


Divakkkkk написа:Не е на газ на бензин е .. маркучите дето влизат при радятора и излзат са горещи антифриз нз дали губи като отвора капачката се дига после я затварам и пада точно на мах-а ... клапите не сам ги пипал на парното голфа е 93 та климатик

Разглоби таблото и ако има дунапрен само си смени радиаторчето, ако няма дунапрен облепи клапите с тиксо и пробвай пак със същото радиаторче. Дори дунапрена да си стои едва ли ще изкара още дълго затова ги облепи профилактично да не разглабяш още веднъж.




Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот golf_III_2e » Съб 21 яну 2012 17:26


И каде е логиката да е от клапите или радиаторчето? Зашто парното си идва като развие капачката?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот golfmk1 » Съб 21 яну 2012 17:31


stefan4o написа:Адашът зфа159 цитираше подобни цени на оригинално радиаторче на Бер. Вероятно материалът и подредбата на ламелките, както и самите тръбички между тях са по-различни т.е. по-кадърно направени при оригинала и сигурно оттам идат тези разлики. За всеки случай ще ми е трудно да повярвам, че радиаторче втора употреба ще е по-добър вариант от евтин нов, поради простата причина, че не знаеш собственикът/ците на колата, в която е било с какво са я карали. А както видяхме в една друга тема - да се измерят различните вместимости на течност в него е малко... небъдна работа mhihi
Илиянски, не е хубаво по потник в колата зимата, ще се изнежиш (братята китайци са много предвидливи и се грижат за здравето ти mhihi ) :mrgreen:

Моето е на 2 зими.Лятото не функционира :lol:


Divakkkkk
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 20 мар 2010 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Divakkkkk » Съб 21 яну 2012 17:34


golf_III_2e написа:И каде е логиката да е от клапите или радиаторчето? Зашто парното си идва като развие
капачката?


Да точно ква е логиката капачката като я развия да земе яко въздух и парното да си е мн мн мн добре и клапите ... при клапите ако беше нямаше да има грам а така си има като развия ??


Потребителски аватар
vanko_5
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот vanko_5 » Съб 21 яну 2012 19:44


Колега нивото на водата налмалява ли като караш колата обезваздушено ли е добре парното клапите гледал лис и в какво положение са застанали данеби да има заседнало жило и да недвиже калпата която дели топал студен ваздух и да е в средно или затворено половение застанала сега


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот ktamen » Съб 21 яну 2012 22:23


stefan4o написа: За всеки случай ще ми е трудно да повярвам, че радиаторче втора употреба ще е по-добър вариант от евтин нов, поради простата причина, че не знаеш собственикът/ците на колата, в която е било с какво са я карали.

Аз сложих 15годишно радиаторче и поне последните 5 години от експлоатацията му знам, че през него е минала страшно много чешмяна, а веднъж и речна вода защото аз съм ги наливал в предишния си голф. Интересното е, че веднъж се наложи да чистя изпарителя от котлен камък, беше се задръстил така добре, че дори като го свързах към чешмата от другия извод едва капеше. Защо всички тези боклуци не са се отразили на радиаторчето нямам представа, но след едногодишното ми мръзнене с ново "датско" радиаторче аз неоригинално радиаторче няма да сложа никога, разбира се 250лв за оригинално също няма да дам mhihi mhihi ). Преди няколко часа срязах "датското" радиаторче на уплътнението между входа и изхода нямаше отпечатък затова мисля, че пластмасата изобщо не е опирала на уплътнението, в тръбичките освен пластмасовите спирали имаше и доста фина кал, която лесно би се отмила, но водата явно е минавала между уплътнението и средната преграда и затова съм бил без парно.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 9:51


Zlatina написа:
Divakkkkk написа:
Моля колеги кажете кво да гледам БЛАГОДАРЯ !!!

гледай водна помпа

stefan4o написа:Какво да й гледа на водната помпа? :lol:
За сведение моето маркучле, дето отива в преливника на казанчето не хвърля антифриз, т.е. изкарва, но само като отвори големия кръг. Илиян може да го потвърди, мисля и той е бил свидетел на това (като сменях термостат преди 2-3 години). Но колата си има парно, не прегрява, загрява нормално и т.н. mhihi

stefan4o написа:С други думи, без да претендирам за точност, за мен водната помпа е последното, което трябва да търси като проблем колегата. Водната помпа няма отношение към количеството въздух в системата, тя само върти водата. :012:
За мен е логично от гарнитурата да надува по малко (тъй като не се сещам от друго място да може да влезе въздух под налягане) и след като отвори капачката системата да се обезвъздуши за известно време и след това пак наново... :wink:


Сега и аз да се развихря.Ако има проблем с гарнитура ще има и доста повече сигнали за това-възможна загуба на охладителна течност,възможно сработване на капачката на разширитела,възможно наличие на пушек в разширитела,възможно загряване на автомобила,наличие на бълбукане/врене/на водата при СТУДЕН мотор.Не на последно място да отбележим,че може да се засече и при отваряне на системата при студен двигател-дали ще изпусне или дръпне въздух,газови мехурчета.Но това всичко го оставям на коментарите на специалистите,аз съм лаик.Все пак от лятото до сега не е имало проблем.
За сведене на stefan4o маркучето е вързано на малкия кръг.При загряване на автомобила и вследствие разширението на антифриза и работата на водната помпа е нормално да циркулира вода и през него.Ако вътре в него има някоя клапа дето да сработва при дадено налягане,съм съгласен да не циркулира.
Отношението на водната помпа към случая е,че има вероятност при повишаване на налягането износената помпа да превърта по-трудно водата.При изпускане на налягането съответно,тя почва да насмага.Тази система по принцип си работи на някакво налягане,при завита капачка не е необходимо да имаш издухана гарнитура за да правиш налягане около 1 атмосфера по спомен...
Лошото в случая е,че трябва да има симптоми и на загряване,поради намаления дебит.Автора не е писал такова нещо,но пък е възможно и зимата да има влияние в това.Във всеки случай индикатори за това са маркучите към парното.Ако са горещи и двата проблема е в радиаторчето.Ако са ТОПЛИ,проблема е помпата.
Естествено,все още сме в сферата на гадането при липса на контролни опити,но не е необходимо да се хващаме за най-лошото.Сваляне на глава ми се вижда доста по-енергоемко от сваляне на помпа.Надявам се с моите разсъждения да помогна,а не да обидя някого.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот stefan4o » Нед 22 яну 2012 16:08


Zlatina написа:Сега и аз да се развихря.Ако има проблем с гарнитура ще има и доста повече сигнали за това-възможна загуба на охладителна течност,възможно сработване на капачката на разширитела,възможно наличие на пушек в разширитела,възможно загряване на автомобила,наличие на бълбукане/врене/на водата при СТУДЕН мотор.Не на последно място да отбележим,че може да се засече и при отваряне на системата при студен двигател-дали ще изпусне или дръпне въздух,газови мехурчета.Но това всичко го оставям на коментарите на специалистите,аз съм лаик.Все пак от лятото до сега не е имало проблем.
За сведене на stefan4o маркучето е вързано на малкия кръг.При загряване на автомобила и вследствие разширението на антифриза и работата на водната помпа е нормално да циркулира вода и през него.Ако вътре в него има някоя клапа дето да сработва при дадено налягане,съм съгласен да не циркулира.
Отношението на водната помпа към случая е,че има вероятност при повишаване на налягането износената помпа да превърта по-трудно водата.При изпускане на налягането съответно,тя почва да насмага.Тази система по принцип си работи на някакво налягане,при завита капачка не е необходимо да имаш издухана гарнитура за да правиш налягане около 1 атмосфера по спомен...
Лошото в случая е,че трябва да има симптоми и на загряване,поради намаления дебит.Автора не е писал такова нещо,но пък е възможно и зимата да има влияние в това.Във всеки случай индикатори за това са маркучите към парното.Ако са горещи и двата проблема е в радиаторчето.Ако са ТОПЛИ,проблема е помпата.
Естествено,все още сме в сферата на гадането при липса на контролни опити,но не е необходимо да се хващаме за най-лошото.Сваляне на глава ми се вижда доста по-енергоемко от сваляне на помпа.Надявам се с моите разсъждения да помогна,а не да обидя някого.

Човекът казва "махам капачката за малко и после имам парно". Т.е. в системата има въздух. Не зная колко пъти е правил това упражнение, но по описаното съм склонен да мисля, че тоя въздух не може да седи вътре безкрайно много време, ако е влязъл при смяната на термостат примерно. Не се сещам за друго място откъдето може да влезе въздух и да се смеси с антифриз с налягане освен от гарнитурата. Кое друго място по двигателя има налягане по-голямо от 1 атмосфера и да е свързано с охл.система???


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот DA@KA » Нед 22 яну 2012 16:22


Преди няколко часа срязах "датското" радиаторче на уплътнението между входа и изхода нямаше отпечатък затова мисля, че пластмасата изобщо не е опирала на уплътнението, в тръбичките освен пластмасовите спирали имаше и доста фина кал, която лесно би се отмила, но водата явно е минавала между уплътнението и средната преграда и затова съм бил без парно.

Втори човек ви казва каква е истината.Какъв въздух ви гони,ако имаше такъв щеше да "хвърли водата"Колега смени си радияторчето,ако вече не си го направил.Успех и Късмет с новото. :да:


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот golf_III_2e » Нед 22 яну 2012 16:46


Изкаш да кажеш че като развие капачката запушеното разоатор4е се отпушва и като я завие пак се запушва .Освен да излезне въздуха като се развие капачката друго не се случва,а въздух освен от гарнитурата или от изпарител ако има газ няма от каде да влвзне.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 19:22


[/quote]
Човекът казва "махам капачката за малко и после имам парно". Т.е. в системата има въздух. Не зная колко пъти е правил това упражнение, но по описаното съм склонен да мисля, че тоя въздух не може да седи вътре безкрайно много време, ако е влязъл при смяната на термостат примерно. Не се сещам за друго място откъдето може да влезе въздух и да се смеси с антифриз с налягане освен от гарнитурата. Кое друго място по двигателя има налягане по-голямо от 1 атмосфера и да е свързано с охл.система???[/quote]
..и си знае неговото.Човека не "иска да каже",а го е казал.Развива капачката и системата ВЗЕМА въздух,не ХВЪРЛЯ въздух.Ква гарнитура ви гони не знам,до сега не парно ами радиатори нямаше да има,да не говорим за вода.В предния си пост съм описал симптомите.Ако бъркам при решението на проблема ще се извиня публично в темата.
За мен проблема е водна помпа или радиатор,като клоня към първото.Просто като се отвори системата по-лесно се превърта водата от нея.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот stefan4o » Нед 22 яну 2012 19:32


Как системата ще вземе въздух? Вземи се спри !!! Да ти демонстрирам ли като отворя капачката дали ще си вземе моята система? :screwy Ти изобщо не мислиш, преди да пишеш, ше извиняваш, ама е така.
Ще ти се обоснова. Системата има налягане да кажем 1 бар. За да "вземе" въздух от някъде, то този въздух трябва да й се вкара с налягане НАД 1 бар. Иначе просто системата ще изхвърли антифриза. Давам ти пример - пука ти се маркуч на водата. От него капе ли антифриз или смуче въздух? Ти си на ход :Mr Green Fun
Давам ти втори пример - имаш система с подналягане (т.нар. вакуум). Като се спука тя какво става? Смуче въздух или изхвърля въздух от системата?
Надявам се добре се изразявам с конкретните примери.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 19:39


ей ся,я ти се спри и питай автора а не мен какво значи ВЗЕМА въздух.Щото ако дойдеш да ми развиеш на мен капачката при горещ двигател няма да излезе въздух а направо антифриз ще изхвърли.
А твоята система ще дойда да я отвия студена,да видим къв въздух ще хвърли.За това не бързай да пишеш а мисли.Има разлика при студн и загрял и т.н.,но недей да убеждаваш за неща,които никой не е писал.Ако се имаш за прав ми цитирай къде автора е писал,че му изпуска въздух системата при отвиван на капачката.Щото аз щ т цитирам 2 негови поста с обратното....
и не си променяй постове след публикуване


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот stefan4o » Нед 22 яну 2012 19:41


Аз спирам да давам предложения, докато авторът не дойде да поясни или да даде клип да видим как се "взима въздух" с отворена капачка... :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот ktamen » Нед 22 яну 2012 19:42


golf_III_2e написа:Изкаш да кажеш че като развие капачката запушеното разоатор4е се отпушва и като я завие пак се запушва .Освен да излезне въздуха като се развие капачката друго не се случва,а въздух освен от гарнитурата или от изпарител ако има газ няма от каде да влвзне.

Искам да кажа, че има малък луфт между гуменото уплътнение и средната преграда, като се вдигне налягането пласмасата се деформира малко и този луфт става достатъчно голям за да минава всичката вода през него. Дебита на водната помпа не се влияе по никакъв начин от налягането в системата защото се увеличава налягането и на входа и на изхода и. Ако имаше проблем с водната помпа парното щеше да се влияе много силно от оборотите като на този колега viewtopic.php?f=5&t=303432



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas, dtony, simo7, stefan4o и 106 госта