Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 19:57


парното се влияе силно ако е износена по- малко помпата.Ако е много се влияе цялата охладителна система.
По първия пример на моя опонент-да,ще хвърля и вода и въздух нзависимо с кво налягане се вкарва.Принципа на обезвъждушаване е същия,капачката има клапа и тя сработва.Когато се спука маркуче обаче,при загряване ще хвърля водица,но при охлаждане ще дърпа въздух.Такъв проблем съм имал,
По втория-ако има вакуум,естествено трябва да засмуче.Но тези примери са далеч от темата и не знам даж за какво ги даваш.Щото на твоята кола примерно през малкото маркуче не циркулира вода,ама това значи ли че всички ние останалите сме в грешка,щото нашите си въртят?? :beer




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот stefan4o » Нед 22 яну 2012 20:18


Аз просто твърдя, че в системата по някакъв начин влиза въздух, защото:
Не е на газ на бензин е .. маркучите дето влизат при радятора и излзат са горещи антифриз нз дали губи като отвора капачката се дига после я затварам и пада точно на мах-а ... клапите не сам ги пипал на парното голфа е 93 та климатик

Щом с отварянето на капачката нивото се покачва - въздух, според мен (който пречи на правилното функциониране на парното). :beer
Готов ли си да се обзаложим на по една бира? mhihi :drunk
Доколкото успях да разбера - според твоя боб диагнозата е водна помпа - износена, нали така? mhihi


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Нед 22 яну 2012 20:37


на всяка кола като отвориш капачката нивото се покачва mhihi
иначе за бирата :да:
Моята диагноза е-за топли маркучи водна помпа,за горещи/че това съм го изтървал/-радиатор
твоята е гарнитура. :screwy
Дано колегата мине възможно най-евтино...
стига сме се пънали,да отива на майстор да рши спора.Все пак иискам да отбележа,ч инфорацията която даде си е оскъдна,липсваха тестове,уточнения за високи и ниски обороти,дълъг преход,загряване или не,загуба на охл.течност.Не помня и дали му плюеше маркучето или не,по него също се хваща помпа до някъде...успх
и заблежи-маркучите са горещи вика,маркучите.Ако има въздух в радиатора няма въобще да циркулира,камо ли да сгрява исходящия маркуч
наистина тревожното за гарнитура е смененото радиаторче,но ако е менте също е предпоставка за липса на парно.Дано съм прав


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот DA@KA » Нед 22 яну 2012 23:31


ktamen написа:
golf_III_2e написа:Изкаш да кажеш че като развие капачката запушеното разоатор4е се отпушва и като я завие пак се запушва .Освен да излезне въздуха като се развие капачката друго не се случва,а въздух освен от гарнитурата или от изпарител ако има газ няма от каде да влвзне.

Искам да кажа, че има малък луфт между гуменото уплътнение и средната преграда, като се вдигне налягането пласмасата се деформира малко и този луфт става достатъчно голям за да минава всичката вода през него. Дебита на водната помпа не се влияе по никакъв начин от налягането в системата защото се увеличава налягането и на входа и на изхода и. Ако имаше проблем с водната помпа парното щеше да се влияе много силно от оборотите като на този колега viewtopic.php?f=5&t=303432

Колега не се хаби,не могат да те разберат.Колегите явно не са виждали отворено радиаторче на парно. :012:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот stefan4o » Нед 22 яну 2012 23:45


Аз чак сега зачетох поста на кТамен. Правилно ли съм разбрал, че тая преграда, за която говори е тая между входящия и изходящия маркуч? То реално ако я няма водата ще си перка оттам, много малка част от нея ще мине през радиатора, което реално наистина може да направи парното да НЕ топлоотдава като хората. Ама пък не виждам връзката с отварянето на капачката на казанчето :wink:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот ktamen » Пон 23 яну 2012 1:13


Преградата я има.
Но тя не стига до уплътнението, остава малко разстояние и водата минава оттам. При високо налягане и пластмасата и уплътнението се деформират по-малко и това разстояние става още по-голямо и водата си минава оттам без да обикаля по тръбичките. При отваряне на капачката налягането спада и разстоянието отново става малко и водата отново тръгва по тръбичките.
Снимах и етикета да им направя малко реклама на тези мошеници, заради които цяла година съм мръзнал.
Прикачени файлове
23-01-12_0116.jpg
23-01-12_0119.jpg


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот GRUEL » Пон 23 яну 2012 10:23


И при мен е същата работа. Преди парното си беше перфектно - в колата ставаше сауна. След като почна да ми позамазва предния прозорец и да губи антифриз смених радиаторчето на парното - оказа си се здраво, но така и така беше разкостено се смени(новото е бер, или нещо подобно беше), оправиха ми и клапите и се сглоби колата. Мазането се оказа от пукнат тройник и явно е вкарвало изпаренията през парното и мажеше прозореца...Както и да е - от тогава температурата на парното рязко се понижи - пак си топли, ама не е като преди, струва ми се, че и духа по-слабо отколкото преди.
Температурата не мърда - забива си на 90 и никога не съм я виждал да мръдне от там - независимо как и къде се кара колата.. За въздух - тя не се ли обезвъздушаваше сама - само с отворена капачка и доливане докато загрее? Малкото маркуче не плюе нищо, ама аз и не съм отварял капачката на загряла кола. Бих казал, че не губи антифриз - на година да доливам 4-500 мл.

Та, ще чакам развитие по темата...


Потребителски аватар
dimobg77
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 9:29
Автомобил: PASAT
Двигател: BLS
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот dimobg77 » Пон 23 яну 2012 11:00


radotom написа:За оригинално - много вероятно да се реши проблема (вероятно и моя с не-много силното парно)
За оригинално старо... там вече си е според зависи! :banghead:
Като знам, че е цял ден гърч смяната на това чудо - бих предпочел да си викна ново от ПоршеБГ. :?

Прав си колега,моето също е китайско но нямам намерение пак цял ден да съм като миньор :Mr Green Fun Така че колегата да кара така,а когато текне тогава ще го смени с по-хубаво. :012: Това е моя съвет :beer


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот golf_III_2e » Пон 23 яну 2012 21:37




Divakkkkk
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 20 мар 2010 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Divakkkkk » Пон 23 яну 2012 22:18


Хора аз не искам да размишлявате и какво ли оште не ... и аз размишлявам .. искам конкретен отговор на написаното от мен в началото просто като загрее колата на 90 градуса пипам маркучите дето отиват в таблото при радиатора и ми залепват рацете от топлина вутре хладко .. и като отвора капачката колата си работи ест и зима въздух маркучите стават меки стискам си ги без проблем .. налягането спада ест затварам капачката и в колата сичко се променя .. парно да се разревеш но само за 15 20 30 мин мах и пак изчезва .. а сам пробвал попмата като извада маркуча от радиаторчето и като запалих колата прусна вода 20 метра нагоре нз и сичко сам обезваздушил квото ми хрумне това сам правил и неще ... Ако някои знае конкретно да каже аз тука прочетох сичко само не ми казахте колата да смена ...


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Пон 23 яну 2012 23:04


абе дивак,като искаш отговор иди на врачка.Аз заради едни втулки смених цяла предница,ко да прайш... :bowdown
Значи пиши ко си прайл да ни помагаш.Щом твърдиш че има струя значи не е помпа а радиатор.Все пак не знаем кога си вадил маркуча,пак може да е помпа и да не разбереш поради създалото се налягане.Колегите викат гарнитура но аз се държа за твоето"системата взима въздух като развия капачката",КОЕТО те не виждат :deal .Само да не си ме подвел с думите,че сякаш не си нашенец..
Извади маркуча който ИЗЛИЗА от парното след като колата е работила и си готов с диагнозата.Ако излиза въздух-гарнитура на глава.Ако излиза гореща вода-радиаторче.Ако нищо не излиза-не знам.Ако излиза студена вода-клапи.Ест? eusa


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот stefan4o » Пон 23 яну 2012 23:37


и като отвора капачката колата си работи ест и зима въздух маркучите стават меки стискам си ги без проблем

Моят боб вече е твърд и непоколебим. Имаш пробив в охладителната система. Но не маркуч или тройник. В нея влиза повишено налягане въздух ! А това идва от:
1. Гарнитура
2. Пукнатина по блока, примерно.
Основанията ми да твърдя това са:
налягането спада ест затварам капачката и в колата сичко се променя .. парно да се разревеш но само за 15 20 30 мин мах и пак изчезва

Изчезва, защото влезлият въздух под формата на въздушна възглавница излиза, когато отвориш капачката. После отново постепенно навлиза в системата пак през същата пробойна. И т.н.
Според мен не ползвай автомобила, докато не откриеш проблема. Надявам се да не позная диагнозата, ама по това, което описваш с омекването...
За твое съжаление никой от нас няма как да е сигурен на 100% в диагнозата си. Щото действително не сме врачки. Откарай колата в сервиз, там ще ти решат проблема. :beer Искаш от нас да бъдем "доктори по телефона", а това, сам се досещаш, че не е възможно да стане.
Дивак и твоите обяснения са едни, нямам думи. При отварянето на капачката няма как да си вземе въздух, понеже системата работи ПОД налягане, а не с вакуум - т.е. въздух НЯМА КАК да си вземе. Чисто и просто с отварянето на капачката се изравнява налягането в системата с това на атмосферата, нищо повече (при което се чува нещо като съскане).


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот Zlatina » Вто 24 яну 2012 9:11


Поста на колегата пред мен е абсолютно логичен,но ако аз съм дивака при такава диагноза ще почна от капачката на разширитела.Купувам или сменям с доказано читава.После паля и заставам до нея.На всички ни е ясно принципа на действие и почне ли да пуска въздух през интервали,значи стефанчо е прав.Така,че без разсъждения няма как да минем.Просто се наври под капака и се ослушвай,като угасиш колата/ама да е загряла на макс/ също се ослушай известно време за свистене.
Сега да потърсим и симптомите за тази диагноза.Най вече търсим газови мехурчета в охл.течност.Както в другата тема това е най- лесно с подходящ реактив при някой майстор,но за начало става и на око.Отвиваме капачката,душим,гледаме за мехурчета,"завиране" на студената охл.течност.Всичко това го пишем и го правиш за да не сменяш части на сляпо от кадърни майстори,а да си убеден за себе си какво става с автомобила ти.Не на последно място при получаване на въздушна възглавница наблюдаваме и загряване на автомобила над допустимото и загуба на охл.течност през разшеритела.Последните две неща са симптоми и на спукано водно съединение,не е задължително гарнитура.
Друг метод току що измислен от мен е да смениш маркуча към парното временно с прозрачен.Виждал съм такива сини да продават.Слагаш,палиш и наблюдаваш.Хем ще видиш дебит има ли,хем газове дали влизат.
Сега да се върнем на капачката.Ако твоята е читава и не сработва,значи нямаме повишено налягане.Аз много пъти съм ходил на майстори за щяло и не щяло и като вдигна капака първо се хващат за маркучите,били твърди и разширени.Еми втвърдяват се,1 бар не е малко.Казват ми че надува.Вече се смея,но отначало се плашех и вече задължително оставям този проблем като краен.Нека се уверим че всичко е в ред
Пиши ни какво си направил,но без наблюдение на симптомите няма точна диагноза.Успех!


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот golfmk1 » Вто 24 яну 2012 9:29


Малко да изместя темата.Снощо направих следния експеримент.Алтернативно радиаторче на парното и оригинално.Реших да премеря обема му с вода.Оригиналното събра 300мл вода а ментето 250мл :shock така като разсъждавам по-голям обем съответно повече топлоотдаване.

Последна промяна от golfmk1 на Вто 24 яну 2012 9:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!

Мнениеот radotom » Вто 24 яну 2012 9:51


Ами то не е само до обема :?
По-точно - баш до това е, де, ама тук причината и следствието са малко поомешани! :lol: По-големия обем наистина ще ти даде повече топлоотдаване, ама по-големия обем е такъв просто защото има много повече тръбички, в които да се събере.
И съответно - по-голяма площ на топлоотдаването.
Което, мисля без да съм сигурен, е по-важното в случая ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas, dtony, simo7, stefan4o и 102 госта