Проблема е следния.
Когато купих колата си беше напълно девствено ААМ, доста куцо.
При обслужването смених разпределителния вал с такъв от ПБ - 112к.с. и компютър от АДЗ - 90к.с.
Колата започна да върви доста по-доволно, разхода се вдигна с 1,5л./100км. и всичко като цяло си е ОК, но само на бензин.
След 4000км. пробег реших да слагам АГУ.
Сложих чисто НОВО БРЦ. От тогава колата на газ при градско леко шофиране под 16/100 не мога да я сваля, при положение че на бензин разхода не е повече от 10/100.

Извънградско при средна скорост около 90-100км.ч. не мога да я сваля под 12/100.

Мислех, че след настройка ще се оправят нещата, но уви.....
Е тука идва проблема.
Вече съм минал повече от 3000км. с газовата и вчера при опит да се настрои финално, щото досега беше нов изпарителя, изобщо не успяха в сервиза.
Когато направят смесите в нормите не може да отлепи колата, дори при опит за форсаж на място.
Смениха два клапана по АГУ, данеби да са дефектни, дори замениха изпарителя с чисто нов.

Накрая просто се отказахме, човека се мъчи 4 часа.
Остана възможен само задния клапан при бутилката, като единствена възможна причина в самото АГУ.
Дали проблема не е във вала???
Възможно ли е да оказва чак такова влияние при работата на газ, при положение, че на бензин всичко си е ОК?!
Няма логика мои приятели с АБФ-и да харчат по-малко ГАЗ от мен.
Отбелязвам, че при обслужването на колата, преди 7000км. са сменени всички необходими части, свещи, кабели, капачки, т.е. няма неизправни компоненти по системата...