Е да, за пружина и т.н. е поправимо и е евтино,но като свалиш кутията и я разглобиш и се окаже,че е заминала половината вътре,няма да искаш да я правиш (един опорен лагер на вала е 60-70лв само,тя има поне 4 в себе си

).Колелата за предавките със синхронизаторите са по 200-300лв

(5 предавки по 200-300лв,смятай си сам

).Ако искаш да я ремонтираш като хората де,иначе се закърпва там със смяна на 1-2 лагера и около 250-350лв за части с труда по смяната и колкото изкара ( при мен на другата ми кола - цели 150км

),затова съм на мнение,че има ли да се сменят повечко нещица (превъртяли лагери по леглата и такива страшни неща),по-добре да се изхвърли и да се вземе друга

Това,което пропуснах да напиша в горния си пост е,че първо се сваля кутията и се гледа какво става вътре и тогава да се прецени

.Ясно,че за една пружинка или една сачма,няма да изхвърлим кутията,ама ако диагнозата на твоя майстор е била правилна (което ще се види,като се разглоби),не си заслужава да я ремонтираш.