


Cordoba 16VT - 1bar
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:KILLER GTI написа:Voodoo написа:Кордобата с каква скоростна кутия е? 020 тип кое обозначение?
2Y
Стига ве...само не ми казвайте ,че фабрично излиза с КР-ови скорости. Нещо не го вярвам.![]()
РАСО
повярвай го

а на тез дет им слагат АБФ мотор са с някув хибрид , със жила за превключване , а съединителя не е с помпа а с жило

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Не ме разбра правилно .... не сам намерил .... даже не знаех 4е има такива скорости на Сеат
.... Казвам само 4е биха били добри за мене
Спестявам си преправянето на педалите ... само мятам енди жила и сам готов


Спестявам си преправянето на педалите ... само мятам енди жила и сам готов

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хехеееееее
така си е КР са ми скоростите,
за хибрида по СЕАТ АБФ е много интересно - доколкото знам има и 2.0 Пасат (от ония без решетка отпред - най - масовите) който са с 02А кутия и са с съединител с жило а не хидравличен !!!
мисля че ако се разтърси човек може да намери такава скоростна кутия - от Пасат, Толедо АБФ, Ибиза АБФ ( има една за продан на Горубляне и е с такава скоростна кутия)..........и ... Кордоба АБФ
така си е КР са ми скоростите,
за хибрида по СЕАТ АБФ е много интересно - доколкото знам има и 2.0 Пасат (от ония без решетка отпред - най - масовите) който са с 02А кутия и са с съединител с жило а не хидравличен !!!
мисля че ако се разтърси човек може да намери такава скоростна кутия - от Пасат, Толедо АБФ, Ибиза АБФ ( има една за продан на Горубляне и е с такава скоростна кутия)..........и ... Кордоба АБФ

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:повозихме се тествахме и колата се представя доста добре като за начало!!!
мн ого приятна кола за каране, а вече на 1бар ще има и кво да покаже
да - доста е приятна наистина
някои неща които забелязах в неделя (оттогава не съм я карал че не бях в София) - кулера е супер ефективен - особено на тези температури - като отворя капака на колата не мога да пипна турбопътя от турбината а за другата тръба се хващам споко... отпред разликата в началото и края на кулера също разликата е осезаема....
След продължителни 4 - 5 скорост ( нали сега се возат разни приятели и се дава яко газ ) турбото заедно с колектора се нажежава до червено !?!?!? трябва да се оставя да се охлажда по дълго отколкото очаквах...... ( не че я гася веднага ама мисля че по добре е да се кара бавно поне 5-6 км след раздаване на газ )
Килър не знам къде гледахме (аз карах де) ти каза че налягането е 0.5 - реално е 0.6-0.7 и след 5 500 пада на 0.5 - или това е пик ????
но аз не съм стиснат като теб и ще ти дам пак да караш проекта

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
по скоро последните 2-5мин. трябва да се кара по леко за да се намали температурата в коша!
бе за нялягането сум сигорен че на 4та и 5та държеше 0.55бара
ама сега от по ниската външната температура може и да ти се покачило малко налягането
)
аз сега на моита кат доиде буста на 5та и е мокро си боксува

бе за нялягането сум сигорен че на 4та и 5та държеше 0.55бара
ама сега от по ниската външната температура може и да ти се покачило малко налягането

аз сега на моита кат доиде буста на 5та и е мокро си боксува

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хладно утро .... понеделник
тръгнал съм на работа .......
Цариградско посока Горубляне след разклона за Младост - няма трафик, връщам от 5та на 4та скорост плавно ....... изчаквам да се разчисти лявата лента .....
подавам газ до край - на 3 700 об стрелката на уреда за налягане отчита 0.8 бар налягане , оборотите се качват до 5 000 об доста бързо налягането е стабилно 0.8 ,минавам на 5та - ефекта е същия - налягането не пада , поглеждам километража - показва 170-180 км/ч и отпускам газта ......
баааааахти стандартния съединител
как да си тръгна с служебната А4 1.6 довечера??????
за една седмица съм изминал 700км , в града , на пълна газ (почти навсякъде) качил съм поне 15 човека в колата за този период и не ми омръзва...
турбо треска??? това си е турбо болест ......
тръгнал съм на работа .......
Цариградско посока Горубляне след разклона за Младост - няма трафик, връщам от 5та на 4та скорост плавно ....... изчаквам да се разчисти лявата лента .....
подавам газ до край - на 3 700 об стрелката на уреда за налягане отчита 0.8 бар налягане , оборотите се качват до 5 000 об доста бързо налягането е стабилно 0.8 ,минавам на 5та - ефекта е същия - налягането не пада , поглеждам километража - показва 170-180 км/ч и отпускам газта ......
баааааахти стандартния съединител

как да си тръгна с служебната А4 1.6 довечера??????
за една седмица съм изминал 700км , в града , на пълна газ (почти навсякъде) качил съм поне 15 човека в колата за този период и не ми омръзва...
турбо треска??? това си е турбо болест ......

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сега като се замисля ...
трябва да се играе с външния гейт който е монтиран на колата.
има разни теории относно късния бууст, но при мен ще стане с проби ...
имам много друга работа по колата която съм оставил засега - може да търпи отлагане но докато е хубаво времето ще се подвозвам, като завауи
... сме в бокса - картерни газове, даунпайп, бензинова рейка, инсталация, и тн.
трябва да се играе с външния гейт който е монтиран на колата.
има разни теории относно късния бууст, но при мен ще стане с проби ...
имам много друга работа по колата която съм оставил засега - може да търпи отлагане но докато е хубаво времето ще се подвозвам, като завауи

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта