по-добре си вземи един пластинчат топлообменник (120-130лв), един филтър с подгрев (20-30лв) и една помпа(85лв) и пак ще стъпиш на по-малко пари. Казвам ти го личен опит (безброй опити
Дизел + отработено олио?????
-
kokobaroko1
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Дизел + отработено олио?????
Колега
по-добре си вземи един пластинчат топлообменник (120-130лв), един филтър с подгрев (20-30лв) и една помпа(85лв) и пак ще стъпиш на по-малко пари. Казвам ти го личен опит (безброй опити
)
по-добре си вземи един пластинчат топлообменник (120-130лв), един филтър с подгрев (20-30лв) и една помпа(85лв) и пак ще стъпиш на по-малко пари. Казвам ти го личен опит (безброй опити
-
bond
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
- Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: София
Re: Дизел + отработено олио?????
Can Diesel be mixed with vegetable oil? How can I avoid cold weather starting problems in the winter (gelling in the fuel lines)?Yes, Diesel can be mixed with vegetable oil. Using a mixture containing 20% Diesel fuel during the winter should avoid cold weather starting problems.
никъде не се казва какъв дизел, нито за какви температури става въпрос
-
DarkCrimson
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Дизел + отработено олио?????
Ами за маслото, какво е по-добре да се гори, синтетично или минерално? Синтетично имам от къде да вземам, затова живо ме интересува...
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Дизел + отработено олио?????
да попитам на пасат Б5 АФН някои слагал ли е олио и как е има ли проблеми
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Дизел + отработено олио?????
Идеален е!
Пък олиото във фантастико е на 2.19 .... кеф
Пък олиото във фантастико е на 2.19 .... кеф
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дизел + отработено олио?????
rmk написа:Идеален е!
Пък олиото във фантастико е на 2.19 .... кеф
Колеги, бъзик си правите, но някой ще пробва и ще се набута със скъпи ремонти.

- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел + отработено олио?????
Че като се кара на дизел,не се правят ремонти!И на дизел и на олио ми се е разкапвала помпа,но поне от олиото не ме беше яд. 

Последна промяна от bobi_diesel на Съб 28 яну 2012 15:37, променено общо 1 път.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дизел + отработено олио?????
rmk написа:Идеален е!
Пък олиото във фантастико е на 2.19 .... кеф
А в Кауфланд - 1.99лв

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Дизел + отработено олио?????
Ljubon написа:Колеги, бъзик си правите, но някой ще пробва и ще се набута със скъпи ремонти.
Никакъв бъзик не си правя.
The^Maniac написа:А в Кауфланд - 1.99лв
Мерси

-
Ivelin
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизел + отработено олио?????
Добре че е зима иначе олиото щеше да е вече къмто 3 лева 

- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: Дизел + отработено олио?????
nasttii написа:да попитам на пасат Б5 АФН някои слагал ли е олио и как е има ли проблеми
е преди на попиташ попрочети темата!!!!!
-
DarkCrimson
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Дизел + отработено олио?????
Колеги, кажете от къде да си намеря филтърни торби? Върти ми се в главата филтрация през такива на няколко нива с различни микрони на филтрите. Само дето не знам къде продават такива торби, представляват нещо като на снимката. В нета като търся ми излизат два производитела без никаква информация къде да се купят такива...
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Дизел + отработено олио?????
MAKAROW написа:nasttii написа:да попитам на пасат Б5 АФН някои слагал ли е олио и как е има ли проблеми
е преди на попиташ попрочети темата!!!!!
Ти преди да пишеш помисли малко.Нямам намерение да чета сумати страници за един отговор дето се пише за 10 сек така ,че си трай
-
bond
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
- Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: София
Re: Дизел + отработено олио?????
nasttii написа:MAKAROW написа:nasttii написа:да попитам на пасат Б5 АФН някои слагал ли е олио и как е има ли проблеми
е преди на попиташ попрочети темата!!!!!
Ти преди да пишеш помисли малко.Нямам намерение да чета сумати страници за един отговор дето се пише за 10 сек така ,че си трай
те са сумати заради тарикати като тебе
Re: Дизел + отработено олио?????
Колеги, пластинчат топлообменник от Мерцедес като този от снимката (отзад има още един щуцер) дали ще стане? Имам предвид дали ще е достатъчен за да смогне да подгрява олиото до 80-тина градуса на вход преди ГНП-то (нафтовата помпа)? Ако някой ползва такъв моля да сподели мнение!
Също така: защо се слагат и допълнителни ел. нагреватели? Само за да можем да прехвърлим по-рано на олио ли? И евентуално след като загрее колата до 90 градуса да го изключим? От какво е най-удачно да се използва или линк към магазин, където мога да намеря нещо такова.
Допълнителната подкачваща помпа, която цели да улеснява ГНП-то на олио от какво може да се ползва (модел автомобил) ? Или отново магазин към нова такава, която ми е много странно какво прави, когато системата си е пълна а тя продължава да върти и да "блъска" нафта?
Външна ли е или си е в резервоара с олио?
Ще съм много благодарен, ако получа отговор на тези въпроси!
Също така: защо се слагат и допълнителни ел. нагреватели? Само за да можем да прехвърлим по-рано на олио ли? И евентуално след като загрее колата до 90 градуса да го изключим? От какво е най-удачно да се използва или линк към магазин, където мога да намеря нещо такова.
Допълнителната подкачваща помпа, която цели да улеснява ГНП-то на олио от какво може да се ползва (модел автомобил) ? Или отново магазин към нова такава, която ми е много странно какво прави, когато системата си е пълна а тя продължава да върти и да "блъска" нафта?
Ще съм много благодарен, ако получа отговор на тези въпроси!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта