Каква е разликата между тези две функции. Пасата е 1З, 95г. 1,9 ТДИ.
На лоста има цифрите 0 1 2 0. За какво служат и те?
На едната нула ключето не мое да се фиксира - там предполагам е за нулиране, ама на кое?
МФА 1 и МФА 2 Б4 95 г.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: МФА 1 и МФА 2
Лявата нула нулира 1 а дясната 2.Има тема мисля в която всичко е обяснено 

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: МФА 1 и МФА 2
На моя Сеат при всяко запалване се нулира 1 ,а пък 2 си помни данните докато примерно не го нулирам или не откача акумолатора.Иначе можеш да си ги нулираш когато искаш за да засечеш дадено разтояние примерно или разход на гориво. 

Re: МФА 1 и МФА 2
При мен едната нула се фиксира като 1 и 2. Мога да карама на положение 1,2 или 0. Другото е като на горния пост
.
На километража имам също бутонче(както за нулиране на километража) като го взех имаше някакви странни числа на него нещо от сорта горен ред 3895, долен ред Р 0006. Не знам какво бутнах изчезнаха тези надписи. Какво значат и те и как се появяват и изчезват?

На километража имам също бутонче(както за нулиране на километража) като го взех имаше някакви странни числа на него нещо от сорта горен ред 3895, долен ред Р 0006. Не знам какво бутнах изчезнаха тези надписи. Какво значат и те и как се появяват и изчезват?
- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: МФА 1 и МФА 2
На позиция 1 ти дава показанията от запалване на двигателя до настоящия момент. Нулира се автоматично след 2 часа престой. Позиция 2 ти дава показанията от последното нулиране до настоящия момент. Аз например нулирам позиция 2 при всяко зареждане догоре на резервоара.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: МФА 1 и МФА 2
Малко доуточнение - позиция едно й викат трип. Т.е. свързана е само с пътуването, което е направено последно и дава средните стойности само за него. Всички трип-чета обусляват позиция 2, която ги сумира и дава средните им стойности до момента, от когато е било занулено последно.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: МФА 1 и МФА 2
stefan4o написа:Малко доуточнение - позиция едно й викат трип. Т.е. свързана е само с пътуването, което е направено последно и дава средните стойности само за него. Всички трип-чета обусляват позиция 2, която ги сумира и дава средните им стойности до момента, от когато е било занулено последно.

-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МФА 1 и МФА 2
stefan4o написа:Малко доуточнение - позиция едно й викат трип. Т.е. свързана е само с пътуването, което е направено последно и дава средните стойности само за него. Всички трип-чета обусляват позиция 2, която ги сумира и дава средните им стойности до момента, от когато е било занулено последно.
Малко не съм съгласен с това. МФА 2 не е вързан с МФА 1 и не сумира нищо а просто си е отделен трип който не се нулира от престой както МФА1. МФА 2 се нулира след изминаване на 5000 км (освен от ресета на лоста) и за тези километри показва средните показания.
И за колегата който зададе въпроса: не е нормално плъзгача да застава в положение 0-ла без значение в коя посока. 0-лата нулира МФА1 или МФА2 и трябва плъзгача да се връща след като се пусне иначе съответното МФА ще си седи 0-рано(за това не съм сигурен не съм го пробвал ако държиш постоянно на 0-ла какво ще направи).
Малко ОФФ: Колега да не я взе най после тая дизелова барака дето и се каниш от толкова време

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: МФА 1 и МФА 2
Ivelin написа:stefan4o написа:Малко доуточнение - позиция едно й викат трип. Т.е. свързана е само с пътуването, което е направено последно и дава средните стойности само за него. Всички трип-чета обусляват позиция 2, която ги сумира и дава средните им стойности до момента, от когато е било занулено последно.
Малко не съм съгласен с това. МФА 2 не е вързан с МФА 1 и не сумира нищо а просто си е отделен трип който не се нулира от престой както МФА1.
Доста интересно твърдение. На база на какво тогава, МФА прави средния разход за изминат някакъв пробег на няколко пъти. Да речем 5 пътувания по 50 км.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: МФА 1 и МФА 2
Точно както Стефан е обяснил е вярно 

-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МФА 1 и МФА 2
stefan4o написа:Ivelin написа:stefan4o написа:Малко доуточнение - позиция едно й викат трип. Т.е. свързана е само с пътуването, което е направено последно и дава средните стойности само за него. Всички трип-чета обусляват позиция 2, която ги сумира и дава средните им стойности до момента, от когато е било занулено последно.
Малко не съм съгласен с това. МФА 2 не е вързан с МФА 1 и не сумира нищо а просто си е отделен трип който не се нулира от престой както МФА1.
Доста интересно твърдение. На база на какво тогава, МФА прави средния разход за изминат някакъв пробег на няколко пъти. Да речем 5 пътувания по 50 км.
Добре колега няма да спорим щом от ФВ са ти казали как правят сметките аз не мога да споря.
Моето твърдение беше на база че е по лесно да си сметнеш колко километра си минал и колко гориво си изгорил спрямо момент Х в който е бил резета на МФА2 като в тази ситуация трябва да се помни само момент на одометъра Х в който е станал резет-а и колко гориво се е изгорило(което пък си е точно както се смята в момента на доста коли).
Но щом мислите че събира ето ви нещо за размисъл: Какво събира МФА2 когато го нулираш. По логиката горе ако МФА1 показва трип от 300 км и ти си нулираш МФА2 щото си заредил МФА2 трябва да започне да показва 300 км и там разхода на МФА1.
Re: МФА 1 и МФА 2
Ще може ли малка инфо и по този въпрос
или линкове с полезна инфо, освен тези във форума?
Видях ги не вършат работа.
И ще може ли да ми върнете темата в дизел раздела? ТДИ е Пасата.
velinsl написа:На километража имам също бутонче(както за нулиране на километража) като го взех имаше някакви странни числа на него нещо от сорта горен ред 3895, долен ред Р 0006. Не знам какво бутнах изчезнаха тези надписи. Какво значат и те и как се появяват и изчезват?
или линкове с полезна инфо, освен тези във форума?
Видях ги не вършат работа.
И ще може ли да ми върнете темата в дизел раздела? ТДИ е Пасата.
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МФА 1 и МФА 2 Б4 95 г.
Колега Б4-ката има 2 дисплея: тоя който е в ляво е с показанията на 2-те МФА-та, а тоя който е централно пред теб е за Тотал одометъра и паршъл одометъра (едното ти показва колко километра е минала колата откакто е станала кола а другото е просто още един трип метър който показва с точност до 100 метра и превърта на
1000 км. Надявам се за това питаш. Има бутонче което нулира трип метъра. На мен там никога не ми е излизало нищо друго освен цифри, но знае ли човек какво са правили джамбазите ако са се опитвали да връщат километража.
А темата ти е сложена тук защото за това което питаш е без значение дали е дизел или бензин.
ОФФ: Айде чакаме да видим дали най накрая ще си доволен от разхода
(ама недей вярва на МФА-тата че да не се разочароваш какво пише а какво плащаш)
1000 км. Надявам се за това питаш. Има бутонче което нулира трип метъра. На мен там никога не ми е излизало нищо друго освен цифри, но знае ли човек какво са правили джамбазите ако са се опитвали да връщат километража.
А темата ти е сложена тук защото за това което питаш е без значение дали е дизел или бензин.
ОФФ: Айде чакаме да видим дали най накрая ще си доволен от разхода

Re: МФА 1 и МФА 2 Б4 95 г.
МФА-то радва окото с разход. Реално обаче още не съм го засичал. Не искам да пускам излишно "бомби".
Re: МФА 1 и МФА 2 Б4 95 г.
Добър разход, в това приятно време
. viewtopic.php?f=24&t=280354&p=3256725#p3256725
А как се нулират като зареждах бутнах наляво, бутнах на дясно така няколко пъти? Като потеглих изведнъж се нулирали и двете.

А как се нулират като зареждах бутнах наляво, бутнах на дясно така няколко пъти? Като потеглих изведнъж се нулирали и двете.