Пасат Б5 AFN теч на нафта от ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Пасат Б5 AFN теч на нафта от ГНП

Мнениеот bigmiro » Сря 15 дек 2010 15:21


Здравейте, от скоро пасата ми(Б5 1.9тди АФН мотор) трудно пали след по-продължителен престой.
Сутрин в гаража е около 15 градуса и пак не ще да запали от раз както преди.Появиха се петна под мотора, сложих ламарина и установих, че е нафта.Огледах ГНП-то и открих,че е омокрено около него.Времето до запалване при ниски и високи температури е едно и също.Явно губи налягане и докато нагнети не пали.Някой да има идеи?




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот dani_94 » Чет 16 дек 2010 9:11


Трябва да се свали помпата и да и се сменят всички гарнитури, О- пръстени и семеринга, след това добра настройка и си отново в играта...


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот zidbotev » Съб 21 яну 2012 15:42


имам и аз теч от помпата и ми казаха че са уплътнения. Искам да попитам може ли да се свали помпата без да се разглобява всичко като за ангренаж. Нямам проблем при палене аз.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот Zinoto » Съб 21 яну 2012 20:52


Колегата автор на темата е с пасат и свалихме помпата без разглобяване на цялата предница.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот ivo1_r » Съб 21 яну 2012 21:08


zidbotev написа:имам и аз теч от помпата и ми казаха че са уплътнения. Искам да попитам може ли да се свали помпата без да се разглобява всичко като за ангренаж. Нямам проблем при палене аз.

да може :beer


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот zidbotev » Пон 23 яну 2012 3:41


Благодаря за отговорите, утре отивам в 2 сервиза да разпитам дали моя теч може да се оправи с бърза смяна от към тръбите без да се сваля помпата и после да се пипат настройките.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот Zinoto » Пон 23 яну 2012 15:59


Ти ептен искаш да минеш метър, настройките забрави да не се бутат при смяна на уплътнения, дори и да не сваля помпата. Иначе при сваляне на помпата като се бележи за центровката няма да има проблем.


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот zidbotev » Чет 26 яну 2012 21:04


Оказа се че няма шанс за този мотор AFN да се направи без да се разглоби почти всичко. И ме посъветваха така и така се сваля да се сменят всички уплътнения понеже после може да протече от друго. А за настройките от един сервиз ми казаха едва ли не, че само при тях на място ставало и че не можело да го смени друг човек, било въппрос на микрони....и искаха 400лв. Само ме е яд че стана сега а не като сменях ангренажа сега за едни гумички ще излезят 300-400 лв. Като мине процедурата другата седмица ще пиша.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафта от ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 26 яну 2012 22:59


zidbotev написа:Оказа се че няма шанс за този мотор AFN да се направи без да се разглоби почти всичко. И ме посъветваха така и така се сваля да се сменят всички уплътнения понеже после може да протече от друго. А за настройките от един сервиз ми казаха едва ли не, че само при тях на място ставало и че не можело да го смени друг човек, било въппрос на микрони....и искаха 400лв. Само ме е яд че стана сега а не като сменях ангренажа сега за едни гумички ще излезят 300-400 лв. Като мине процедурата другата седмица ще пиша.

Ти за какво искаш съвет от форума като накаря пак правиш глупости? Питай автора на темата колко пари му е излязло! maikomila Спокойно можеш да минеш за луд ако дадеш тия пари за това. Като няма кой да ти свърши работата там където си има и други места в България само не знам защо чака да падне дебелия сняг и студ.


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN

Мнениеот zidbotev » Пет 27 яну 2012 12:31


Просто исках да зная дали има шанс с по-малко разглобяване, естествено че няма да дам 400лв. Просто за пореден път се разочаровам, че всичко по тази кола е направено да се трупат часове за сервизно обслужване. Не е реално за едни уплътнения за 18лв да се разглобява до ангренаж.
Но това е положението. Ако някой го е правил по-някакъв друг начин моля да сподели варианти и цени.


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN

Мнениеот santana1 » Пет 27 яну 2012 12:49


Разочарован си колега,защото ходите,лутате се при знайни и незнайни "майстори" и накарая какво- нищо!!400 лв. :screwy Уплътненията не са 18лв,но ако беше ползвал търсачката,щеше да си решиш проблема за по-малко пари и доста по-бързо.Има в раздел "сервизи" доста информация за Жоро от Пловдив! :да:


Потребителски аватар
al_volante
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
Автомобил: golf 3
Двигател: afn 1996
Местоположение: софия

Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN

Мнениеот al_volante » Пет 27 яну 2012 13:40


кажи поне точно от кое уплътнение тече,примерно оня ден сменях уплътненията под и над електронния блок и о-пръстена откъм тръбичките и всичко става за около 30 минути без да се сваля каквото и да е,после някой с ваг-ком да го погледне кво що и си готов,на мен ми излезе всичко 40 лв. :mrgreen:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN

Мнениеот Zinoto » Пет 27 яну 2012 16:25


zidbotev написа:Просто исках да зная дали има шанс с по-малко разглобяване, естествено че няма да дам 400лв. Просто за пореден път се разочаровам, че всичко по тази кола е направено да се трупат часове за сервизно обслужване. Не е реално за едни уплътнения за 18лв да се разглобява до ангренаж.
Но това е положението. Ако някой го е правил по-някакъв друг начин моля да сподели варианти и цени.

Сваляне на помпа без разглобяване на предница и целия ангренаж, смяна на абсолютно всички уплътнения и семерината на оста, монтаж обратно и настройка = 120.00 лева


zidbotev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN

Мнениеот zidbotev » Пет 27 яну 2012 17:07


[/quote]
Сваляне на помпа без разглобяване на предница и целия ангренаж, смяна на абсолютно всички уплътнения и семерината на оста, монтаж обратно и настройка = 120.00 лева[/quote]
Супер цена, колега за тази работа. Сега говорих с Жоро- касапина. Много отзивчив човек, но каза цена 200лв за комплекта на гумичките и стенда и около 100 за него. Така че ако всичко е ок и се окаже само това минимално ще е 300!!!
Иначе прочетох всички теми по този въпрос и никъде не е писано точно какво се сваля. Другата седмица ще решавам при кой ще е.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN

Мнениеот drago_tr » Пет 27 яну 2012 18:27


200 лева са твърде много за тая интервнция....дори и 120 са много death По никакъв начин не може да ги оправдаят майсторите тия пари...по никакъв!!!!!! При условие че гарнитурите комплекта са 17 лева!!! Изедници :beat_butt2

Така че пазарете се :012:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта