Здравейте, от скоро пасата ми(Б5 1.9тди АФН мотор) трудно пали след по-продължителен престой.
Сутрин в гаража е около 15 градуса и пак не ще да запали от раз както преди.Появиха се петна под мотора, сложих ламарина и установих, че е нафта.Огледах ГНП-то и открих,че е омокрено около него.Времето до запалване при ниски и високи температури е едно и също.Явно губи налягане и докато нагнети не пали.Някой да има идеи?



Пасат Б5 AFN теч на нафта от ГНП
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Теч на нафта от ГНП
Трябва да се свали помпата и да и се сменят всички гарнитури, О- пръстени и семеринга, след това добра настройка и си отново в играта...
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на нафта от ГНП
имам и аз теч от помпата и ми казаха че са уплътнения. Искам да попитам може ли да се свали помпата без да се разглобява всичко като за ангренаж. Нямам проблем при палене аз.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Теч на нафта от ГНП
Колегата автор на темата е с пасат и свалихме помпата без разглобяване на цялата предница.
Re: Теч на нафта от ГНП
zidbotev написа:имам и аз теч от помпата и ми казаха че са уплътнения. Искам да попитам може ли да се свали помпата без да се разглобява всичко като за ангренаж. Нямам проблем при палене аз.
да може

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на нафта от ГНП
Благодаря за отговорите, утре отивам в 2 сервиза да разпитам дали моя теч може да се оправи с бърза смяна от към тръбите без да се сваля помпата и после да се пипат настройките.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Теч на нафта от ГНП
Ти ептен искаш да минеш метър, настройките забрави да не се бутат при смяна на уплътнения, дори и да не сваля помпата. Иначе при сваляне на помпата като се бележи за центровката няма да има проблем.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на нафта от ГНП
Оказа се че няма шанс за този мотор AFN да се направи без да се разглоби почти всичко. И ме посъветваха така и така се сваля да се сменят всички уплътнения понеже после може да протече от друго. А за настройките от един сервиз ми казаха едва ли не, че само при тях на място ставало и че не можело да го смени друг човек, било въппрос на микрони....и искаха 400лв. Само ме е яд че стана сега а не като сменях ангренажа сега за едни гумички ще излезят 300-400 лв. Като мине процедурата другата седмица ще пиша.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Теч на нафта от ГНП
zidbotev написа:Оказа се че няма шанс за този мотор AFN да се направи без да се разглоби почти всичко. И ме посъветваха така и така се сваля да се сменят всички уплътнения понеже после може да протече от друго. А за настройките от един сервиз ми казаха едва ли не, че само при тях на място ставало и че не можело да го смени друг човек, било въппрос на микрони....и искаха 400лв. Само ме е яд че стана сега а не като сменях ангренажа сега за едни гумички ще излезят 300-400 лв. Като мине процедурата другата седмица ще пиша.
Ти за какво искаш съвет от форума като накаря пак правиш глупости? Питай автора на темата колко пари му е излязло!

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN
Просто исках да зная дали има шанс с по-малко разглобяване, естествено че няма да дам 400лв. Просто за пореден път се разочаровам, че всичко по тази кола е направено да се трупат часове за сервизно обслужване. Не е реално за едни уплътнения за 18лв да се разглобява до ангренаж.
Но това е положението. Ако някой го е правил по-някакъв друг начин моля да сподели варианти и цени.
Но това е положението. Ако някой го е правил по-някакъв друг начин моля да сподели варианти и цени.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN
Разочарован си колега,защото ходите,лутате се при знайни и незнайни "майстори" и накарая какво- нищо!!400 лв.
Уплътненията не са 18лв,но ако беше ползвал търсачката,щеше да си решиш проблема за по-малко пари и доста по-бързо.Има в раздел "сервизи" доста информация за Жоро от Пловдив! 


- al_volante
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
- Автомобил: golf 3
- Двигател: afn 1996
- Местоположение: софия
Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN
кажи поне точно от кое уплътнение тече,примерно оня ден сменях уплътненията под и над електронния блок и о-пръстена откъм тръбичките и всичко става за около 30 минути без да се сваля каквото и да е,после някой с ваг-ком да го погледне кво що и си готов,на мен ми излезе всичко 40 лв. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN
zidbotev написа:Просто исках да зная дали има шанс с по-малко разглобяване, естествено че няма да дам 400лв. Просто за пореден път се разочаровам, че всичко по тази кола е направено да се трупат часове за сервизно обслужване. Не е реално за едни уплътнения за 18лв да се разглобява до ангренаж.
Но това е положението. Ако някой го е правил по-някакъв друг начин моля да сподели варианти и цени.
Сваляне на помпа без разглобяване на предница и целия ангренаж, смяна на абсолютно всички уплътнения и семерината на оста, монтаж обратно и настройка = 120.00 лева
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN
[/quote]
Сваляне на помпа без разглобяване на предница и целия ангренаж, смяна на абсолютно всички уплътнения и семерината на оста, монтаж обратно и настройка = 120.00 лева[/quote]
Супер цена, колега за тази работа. Сега говорих с Жоро- касапина. Много отзивчив човек, но каза цена 200лв за комплекта на гумичките и стенда и около 100 за него. Така че ако всичко е ок и се окаже само това минимално ще е 300!!!
Иначе прочетох всички теми по този въпрос и никъде не е писано точно какво се сваля. Другата седмица ще решавам при кой ще е.
Сваляне на помпа без разглобяване на предница и целия ангренаж, смяна на абсолютно всички уплътнения и семерината на оста, монтаж обратно и настройка = 120.00 лева[/quote]
Супер цена, колега за тази работа. Сега говорих с Жоро- касапина. Много отзивчив човек, но каза цена 200лв за комплекта на гумичките и стенда и около 100 за него. Така че ако всичко е ок и се окаже само това минимално ще е 300!!!
Иначе прочетох всички теми по този въпрос и никъде не е писано точно какво се сваля. Другата седмица ще решавам при кой ще е.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч на нафта от ГНП Пасат Б5 AFN
200 лева са твърде много за тая интервнция....дори и 120 са много
По никакъв начин не може да ги оправдаят майсторите тия пари...по никакъв!!!!!! При условие че гарнитурите комплекта са 17 лева!!! Изедници 
Така че пазарете се


Така че пазарете се

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта