Двигател TSI
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
Кои са правилните тунери? Насочи ме, за да изпратя запитване.
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
doubledTSI написа:Кои са правилните тунери? Насочи ме, за да изпратя запитване.
Имаш лс:-)
Re: Двигател TSI
Знам, че темата е за TSI, но нека споделя мнение и за FSI, тъй като е същата технология, но без турбокомпресори, от над 4 години карам Шкода Супърб с 3.6-литров двигател, който се монтира и на Пасат, Туарег и тн., но с различни мощности. След изминати над 230 000км, съм останал с впечатлението, че този двигател е вечен. Върви достатъчно, гори нормално и не страда от никакви болежки.
Ако някой знае каква е разликата между 260, 280 и 300 коньовите модели, нека сподели, защото ми се иска, ако е възможно да си тунинговам моя, че ми е писнало да ме изпреварват дизелови Аудита с по 240к.с.
Ако някой знае каква е разликата между 260, 280 и 300 коньовите модели, нека сподели, защото ми се иска, ако е възможно да си тунинговам моя, че ми е писнало да ме изпреварват дизелови Аудита с по 240к.с.
- luciuz
- Мнения: 919
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Виж в briskoda.net - там има теми за 280 к.с. и 400 Нм.
Re: Двигател TSI
Благодаря, за информацията, но как един чип тунинг може да има такъв ефект при атмосферен двигател?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Quottzot написа:Благодаря, за информацията, но как един чип тунинг може да има такъв ефект при атмосферен двигател?
От 260 до 280кс са възможни с промяна в софтуера и при атмосферен мотор. До 10% се измъкват от повечето такива мотори.


- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Двигател TSI
Аз карам Vw Polo 1.2 TSI DSG 7 степенна кутия и мога да споделя че това е наистина един малък наказател ! Много динамичен и много добре балансиран мотор . Разполагаш с цялата мощност през цялото време а със 190км/ч на 7 предавка си едва със 4700 оборота . Разход при 90-100 е едва 5.5 . Наистина VW са ударили 10-ката с този мотор ! За 1 месец и половина вече е на 6000км. и се кара само с 100 октана на OMW !
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Quottzot написа:В Бришкода има чипнати на 300к.с. и 400нм.
Сега погледнах в ЕТКА.
Номерата на глава, разпределителни валове, дросел и дюзи са еднакви за Суперб и пасат с 3.6 мотор. Т.е. еднакви части като хардуер.
При положение, че Шкодата има същия въртящ момент като на Пасат R36, но 260 кс, спрямо 300 коня все си мисля, че разликите са в софтуера.
Аз бих се пробвал дали няма да стане с "чип R36"- просто да му се налее софтуера от Пасат.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
silven-VW FOREVER написа:Аз карам Vw Polo 1.2 TSI DSG 7 степенна кутия и мога да споделя че това е наистина един малък наказател ! Много динамичен и много добре балансиран мотор . Разполагаш с цялата мощност през цялото време а със 190км/ч на 7 предавка си едва със 4700 оборота . Разход при 90-100 е едва 5.5 . Наистина VW са ударили 10-ката с този мотор ! За 1 месец и половина вече е на 6000км. и се кара само с 100 октана на OMW !
Колега ти нещо за разработване чувал ли си?

- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа:silven-VW FOREVER написа:Аз карам Vw Polo 1.2 TSI DSG 7 степенна кутия и мога да споделя че това е наистина един малък наказател ! Много динамичен и много добре балансиран мотор . Разполагаш с цялата мощност през цялото време а със 190км/ч на 7 предавка си едва със 4700 оборота . Разход при 90-100 е едва 5.5 . Наистина VW са ударили 10-ката с този мотор ! За 1 месец и половина вече е на 6000км. и се кара само с 100 октана на OMW !
Колега ти нещо за разработване чувал ли си?
Ами колега , хората ми казаха да карам и да не се плаша


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
silven-VW FOREVER написа:hooligan_sk написа:silven-VW FOREVER написа:Аз карам Vw Polo 1.2 TSI DSG 7 степенна кутия и мога да споделя че това е наистина един малък наказател ! Много динамичен и много добре балансиран мотор . Разполагаш с цялата мощност през цялото време а със 190км/ч на 7 предавка си едва със 4700 оборота . Разход при 90-100 е едва 5.5 . Наистина VW са ударили 10-ката с този мотор ! За 1 месец и половина вече е на 6000км. и се кара само с 100 октана на OMW !
Колега ти нещо за разработване чувал ли си?
Ами колега , хората ми казаха да карам и да не се плашаА и не мисля че 4700 оборота са проблем
Мда, те всички така си разправят. На мен ми обясняваха и че маслото long life в колата било за 50 000км... А производителя Кастрол му дава до 30 000км. В книжката си пише за разработването. Специално за дизеловата Октавия - 1500км да не се натоварва максимално двигателя

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
За моята пишеше първите 1000км да не се качва над 3000 оборота и да не се тегли нищо. Моторите са разработени предварително...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
bnick написа:За моята пишеше първите 1000км да не се качва над 3000 оборота и да не се тегли нищо. Моторите са разработени предварително...
Е същата работа, но до 1500км. Все пак 1,6 ТДИ е друг мотор. Със сигурност ги палят при качествения контрол, немогат да пратят кола която не се знае работи ли, но много се съмнявам да се разработва. Иначе нямаше да ги има тези инструкции в книгите им

- goshy
- Мнения: 257
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 21:15
- Автомобил: 2009 VW Tiguan
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Стара Загора/Панагюрище
Re: Двигател TSI
Здравейте, прочетох темата, но не видях дали 1.4 122 hp с DSG е добър избор. Назад един колега беше написал, че с DSG се усеща след 5000 оборота.. Поради възможна покупка на голф 6 с такъв двигател с DSG, събирам мнения. Моля някой колега да сподели преки впечатления.
Благодаря предварително.


Благодаря предварително.


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта