Спред схемите,го имат като опция и се предлага заводски.Само че включването на тези свещи,не е толкова просто,колкото си го представяте,защото 3-те заедно дърпат 45А ток.Релето,което ги пуска и спира,се управлява от компютъра на двигателя,който следи разни параметри и според тях си прценява дали да ги пуска или не и как да работят (може да работи само една,може да работят две,може и 3-те,това са различните режими).
Принципно следи напрежението на акулуатора,за да знае дали той е разреден или зареден,след като колата е запалила,следи натоварването на двигателя (колко е натисната газта,какви обороти поддържа),датчика за температура на антифриза и още една кофа неща.Ако прецени,че има излишък от енергия и мощност,ги пуска,да си греят,ако прецени,че няма - не ги пуска. Общо взето това е направено така,защото иначе да кажем я палиш сутринта,заработва,свещите ти тръгват,минаваш 1 км и я гасиш,след това има реален шанс да не запалиш повече,защото акумулатора ти може да не е успял да се възстанови (ако е слаб,ако е стар и т.н.) и компира ги мисли тези работи.
Аз при мен,понеже си ги сложих на бензинов мотор и моят комп няма такова управление,си ги направих на копче и си ги пускам и спирам, когато ми е кеф (имам си един датчик,който иначе на 55 градуса ги спира,за да не си сваря мотора,ако се отвея).Загрява значително по-бързо
