Получава се така,че в продължение на месец горивото в колата замръзва за втори път.Вчера това се случи в движение.След първото замръзване,сменихме бензиностанцията и взехме всички мерки това да не се случи отново.Свалихме резервоара/нямаше друг начин да извадим това,което е в него/ почистихме основно,прегледахме горивните пътиша резервоар-двигател,поставихме нов филтър за горивото,третирахме нафтата с добавка Castrol TDA,която гарантира устоичивост до - 26 градуса.Колата запали веднага и всичко беше прекрасно до вчера.Просто си замръзна в движение.Започвам да си задавам въпроса случаино ли е всичко това или има по сериозна причина??? Няма вариант в резервоарът да влезе вода, освен ако не постъпи там с горивото.Ще бъда благодарен на колеги,които споделят мнение по темата или са се сблъсквали с подобен проблем и са го решили.Ето и малко снимки за да добиете по добра представа.
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/338/dsc05371d.jpg/]
[/URL]URL=http://imageshack.us/photo/my-images/20/dsc05372q.jpg/]
[/URL]URL=http://imageshack.us/photo/my-images/543/dsc05373y.jpg/]
[/URL]Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/341/dsc05370x.jpg/]
[/URL]URL=http://imageshack.us/photo/my-images/13/dsc05480h.jpg/]
[/URL]URL=http://imageshack.us/photo/my-images/710/dsc05481j.jpg/]
[/URL]


Само на бензиностанция.Равносметката е 3 горивни филтъра за три месеца,35 литра нафта,която незнаем каво да правим /бялата боза от снимките/.Тези дни ще свалим резервоарът отново,жалко,че е пълен на 50 процента.Излиза,че е по на сметка да се движиш с такси.

Съглаасен съм,че проблемът е вода в нафтата.Не намирам отговор или по скоро не искам да вярвам, откъде идва тази вода в горивото???И то при тази цена на горивата.Представете си че имате по съвременен дизелов мотор от типа помпа-дюза.Какво става с дюзите??? Колко струва ремонта и за коя сметка???