-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ДАНЧО » Вто 31 яну 2012 9:35


Голфи днес ме предаде.За да не отварям нова тема пиша тук.Днес в Стара Загора беше -20 гр.Както всяка сутрин ставам оправям се за работа и слизам 10 мин преди работното ми време.Отварям вратата всичко е ок , но давам на контакт свещите подгряха , релето изключи въртя 10/15 сек. тц не ще да запали.Пробвах пак и часовника ми показа 0:00.Акумулатора ли е или ? Какво следва от тук нататък.Акумулатора ми е Варта досега не съм имал проблем,но мисля, че проблема е в това , че я карам само на къси разтояния.От нас до работа 2 км. и навръщане.Ако довечера успея да я запаля и покарам малко дали ще се оправи?




Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот hobsy » Вто 31 яну 2012 9:42


От акумулатора е , аз вчера в Монтана при -16 запалих но днес е -20 и при мен умря и изкара нулите на дневния пробег , трябва си ЕКГ :D


Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот MyPa_TpuO » Вто 31 яну 2012 9:46


Ох, старото поло не ме предаде (ма то бензинка), въпреки че за първи път откакто го карам, се замисли сутринта.. Иначе понеже днес ще взимам от доктора новото поло (дизеляче 1.9) - направо се чудя дали утре да опитвам да отивам с него на работа или да си карам със старото.. :?

Вчера един колега е влизал през багажника, че не успял да отлепи вратите.. И на финала всичко замръзнало: включително антифриза (не знам какво точно е слагал де), та не посмял да тръгва с колата. На друг колега тойотата не запалила и тн. :P

Ма старото поло машина - докара ме до офиса :beer


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот didopoli » Вто 31 яну 2012 9:59


ДАНЧО написа:Голфи днес ме предаде.За да не отварям нова тема пиша тук.Днес в Стара Загора беше -20 гр.Както всяка сутрин ставам оправям се за работа и слизам 10 мин преди работното ми време.Отварям вратата всичко е ок , но давам на контакт свещите подгряха , релето изключи въртя 10/15 сек. тц не ще да запали.Пробвах пак и часовника ми показа 0:00.Акумулатора ли е или ? Какво следва от тук нататък.Акумулатора ми е Варта досега не съм имал проблем,но мисля, че проблема е в това , че я карам само на къси разтояния.От нас до работа 2 км. и навръщане.Ако довечера успея да я запаля и покарам малко дали ще се оправи?


Зареждаш акумулатора и палиш.С тия наще горива дето ги продават тука е ужас.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 11:42


Колеги помагайте ,тая сутрин ме остави колата ,цяла сутрин въртя и зареждам акумулатора и неще ,нафтата вероятно ми е замръзнала защото я бях оставил на дъното помагайте как да я запаля ,върти мъчи се и неще и падне акумулатора заредя го и пак така и неще ,-15 градуса е ,а маслото ми е 15w40 спешно кажете какво да правя за да запали :(


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 357
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ZEDYCUS » Вто 31 яну 2012 12:00


:mrgreen: Е таз сутрин и Паско сдаде багажа, при -20 в Пловдив. Правя ЕКГ на акумулатора и след час пак ще пробвам.

Пс. След час запали, трябва си нов акумулатор. :banghead:

Последна промяна от ZEDYCUS на Вто 31 яну 2012 20:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 яну 2012 12:00


Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до Радомир :mrgreen: В момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 12:06


radi_nrj написа:Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до Радомир :mrgreen: В момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек :banghead: :banghead: :banghead:

Ем прав си ,ама един маслар ме излъга вика е тва е добро с по гъсто по добре и до са нямах проблеми ама не е било толкова студ и са като стана такъв студ и днес ме остави ,запали ли ще го сменя маслото с по рядко .


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Andonov » Вто 31 яну 2012 12:24


radi_nrj написа:Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до Радомир :mrgreen: В момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек :banghead: :banghead: :banghead:


Айде да е поне 5W40.

1Z като го карах с 10W40, що ли палеше от раз на -24С...

Проблема е или в свещи или в нафтата, ако ремъка е зацепен както трябва.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 яну 2012 12:26


smash22 написа:ама един маслар ме излъга вика е т'ва е добро с по-гъсто по-добре


Не ходи повече при тоя маслар, за теб 5W30, 5W40 в краен случай 10W40.

Andonov написа:Айде да е поне 5W40.


Може :да:

Andonov написа:1Z като го карах с 10W40, що ли палеше от раз на -24С...


То за мотора не е проблем, турбото е това, което отнася боя при избор на неподходящо масло ;)

Последна промяна от radi_nrj на Вто 31 яну 2012 12:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот martom » Вто 31 яну 2012 12:27


И моята тунджа замръзна тая нощ.Пали и гасне.Ще я пробвам като по разгрее.Ама днес не е много натоварено по улиците. :Mr Green Fun Дизелаците спят зимен сън


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот RadoShopa » Вто 31 яну 2012 12:29


smash22 написа:
radi_nrj написа:Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до Радомир :mrgreen: В момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек :banghead: :banghead: :banghead:

Ем прав си ,ама един маслар ме излъга вика е тва е добро с по гъсто по добре и до са нямах проблеми ама не е било толкова студ и са като стана такъв студ и днес ме остави ,запали ли ще го сменя маслото с по рядко .


Хе хе,като посинее и затегне турбото,маслара ли ще ти го рециклира...?Или пък купи ново...? :!:


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 12:36


Странното е че вчера запали ,а днес неще явно нафтата е замръзнала в момента е -15 ,а през нощта е било към -25 , кво да правя незнам за да запали .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 яну 2012 12:51


Влизаш в багажника и търсиш капака на резервоара. Отваряш и гледаш какво е положението, ако е на желе лошо. Може да пробваш с добавка против замръзване ама пак трябва да се подгрее нафтата за да може да се обърка с добавката. Прибираш колата някъде на топло и чакаш да се отвърне.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Вто 31 яну 2012 12:56


И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих :)


Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява :)
Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта