


-19 С, с мъка , но запалих
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Голфи днес ме предаде.За да не отварям нова тема пиша тук.Днес в Стара Загора беше -20 гр.Както всяка сутрин ставам оправям се за работа и слизам 10 мин преди работното ми време.Отварям вратата всичко е ок , но давам на контакт свещите подгряха , релето изключи въртя 10/15 сек. тц не ще да запали.Пробвах пак и часовника ми показа 0:00.Акумулатора ли е или ? Какво следва от тук нататък.Акумулатора ми е Варта досега не съм имал проблем,но мисля, че проблема е в това , че я карам само на къси разтояния.От нас до работа 2 км. и навръщане.Ако довечера успея да я запаля и покарам малко дали ще се оправи?
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: -19 С, с мъка , но запалих
От акумулатора е , аз вчера в Монтана при -16 запалих но днес е -20 и при мен умря и изкара нулите на дневния пробег , трябва си ЕКГ 

- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ох, старото поло не ме предаде (ма то бензинка), въпреки че за първи път откакто го карам, се замисли сутринта.. Иначе понеже днес ще взимам от доктора новото поло (дизеляче 1.9) - направо се чудя дали утре да опитвам да отивам с него на работа или да си карам със старото..
Вчера един колега е влизал през багажника, че не успял да отлепи вратите.. И на финала всичко замръзнало: включително антифриза (не знам какво точно е слагал де), та не посмял да тръгва с колата. На друг колега тойотата не запалила и тн.
Ма старото поло машина - докара ме до офиса

Вчера един колега е влизал през багажника, че не успял да отлепи вратите.. И на финала всичко замръзнало: включително антифриза (не знам какво точно е слагал де), та не посмял да тръгва с колата. На друг колега тойотата не запалила и тн.

Ма старото поло машина - докара ме до офиса

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
ДАНЧО написа:Голфи днес ме предаде.За да не отварям нова тема пиша тук.Днес в Стара Загора беше -20 гр.Както всяка сутрин ставам оправям се за работа и слизам 10 мин преди работното ми време.Отварям вратата всичко е ок , но давам на контакт свещите подгряха , релето изключи въртя 10/15 сек. тц не ще да запали.Пробвах пак и часовника ми показа 0:00.Акумулатора ли е или ? Какво следва от тук нататък.Акумулатора ми е Варта досега не съм имал проблем,но мисля, че проблема е в това , че я карам само на къси разтояния.От нас до работа 2 км. и навръщане.Ако довечера успея да я запаля и покарам малко дали ще се оправи?
Зареждаш акумулатора и палиш.С тия наще горива дето ги продават тука е ужас.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Колеги помагайте ,тая сутрин ме остави колата ,цяла сутрин въртя и зареждам акумулатора и неще ,нафтата вероятно ми е замръзнала защото я бях оставил на дъното помагайте как да я запаля ,върти мъчи се и неще и падне акумулатора заредя го и пак така и неще ,-15 градуса е ,а маслото ми е 15w40 спешно кажете какво да правя за да запали 

- ZEDYCUS
- Мнения: 357
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих

Пс. След час запали, трябва си нов акумулатор.

Последна промяна от ZEDYCUS на Вто 31 яну 2012 20:58, променено общо 1 път.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до Радомир
В момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек





- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
radi_nrj написа:Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до РадомирВ момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек
![]()
![]()
Ем прав си ,ама един маслар ме излъга вика е тва е добро с по гъсто по добре и до са нямах проблеми ама не е било толкова студ и са като стана такъв студ и днес ме остави ,запали ли ще го сменя маслото с по рядко .
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
radi_nrj написа:Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до РадомирВ момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек
![]()
![]()
Айде да е поне 5W40.
1Z като го карах с 10W40, що ли палеше от раз на -24С...
Проблема е или в свещи или в нафтата, ако ремъка е зацепен както трябва.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
smash22 написа:ама един маслар ме излъга вика е т'ва е добро с по-гъсто по-добре
Не ходи повече при тоя маслар, за теб 5W30, 5W40 в краен случай 10W40.
Andonov написа:Айде да е поне 5W40.
Може

Andonov написа:1Z като го карах с 10W40, що ли палеше от раз на -24С...
То за мотора не е проблем, турбото е това, което отнася боя при избор на неподходящо масло

Последна промяна от radi_nrj на Вто 31 яну 2012 12:40, променено общо 1 път.
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: -19 С, с мъка , но запалих
И моята тунджа замръзна тая нощ.Пали и гасне.Ще я пробвам като по разгрее.Ама днес не е много натоварено по улиците.
Дизелаците спят зимен сън

- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
smash22 написа:radi_nrj написа:Ако си сипал на AFH-а от гаража ти 15W40 освен да взема една по дълга пръчка и да дойда до РадомирВ момента в картера ти е мармалад дори и да запалиш лагера на турбото поне 10 минути ще върти на сухо. Чакаш да се стопли и това е. Тая кола се кара с 5W30 бе човек
![]()
![]()
Ем прав си ,ама един маслар ме излъга вика е тва е добро с по гъсто по добре и до са нямах проблеми ама не е било толкова студ и са като стана такъв студ и днес ме остави ,запали ли ще го сменя маслото с по рядко .
Хе хе,като посинее и затегне турбото,маслара ли ще ти го рециклира...?Или пък купи ново...?

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Странното е че вчера запали ,а днес неще явно нафтата е замръзнала в момента е -15 ,а през нощта е било към -25 , кво да правя незнам за да запали .
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Влизаш в багажника и търсиш капака на резервоара. Отваряш и гледаш какво е положението, ако е на желе лошо. Може да пробваш с добавка против замръзване ама пак трябва да се подгрее нафтата за да може да се обърка с добавката. Прибираш колата някъде на топло и чакаш да се отвърне.
Re: -19 С, с мъка , но запалих
И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих
Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява

Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих

Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява

