


-19 С, с мъка , но запалих
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Запалих отивам да сменя маслото и добавка в горивото ,ще сложа 10 на 40
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: -19 С, с мъка , но запалих
smash22 написа:Запалих отивам да сменя маслото и добавка в горивото ,ще сложа 10 на 40
Я му купи 5 на 40 Стат Ойл от евро 07 и не се занимавай повече,ще долееш 500-700 грама до 10 000км,поне цената е добра....Пробвал съм 3,4 вида масла само 5 на 40 и да ти кажа само май ценичките са различни,особенно за нашите стари моторетки,няма да се случи чудо ако сложиш най скъпото,АФН е куче да знаиш,но му сложи 5 на 40...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Сложи му 5W40 и гледай да отговаря поне на 505,00 или нагоре. Това, с което караш в момента ловя бас, че не отговаря на стандарта за твоята кола.
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: -19 С, с мъка , но запалих
В 18:00 свършвам работа.Въпроса ми е ако някой ми даде ток да запаля, колко време трябва да покарам за да ми се зареди акумулатора?Нямам зарядно а не ми се купува нов.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: -19 С, с мъка , но запалих
За час според мен може да се зареди заняколко паления, но за да е качествено зареждането си трябва поне 6-7 часа зареждане!
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания 

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: -19 С, с мъка , но запалих
ДАНЧО написа:В 18:00 свършвам работа.Въпроса ми е ако някой ми даде ток да запаля, колко време трябва да покарам за да ми се зареди акумулатора?Нямам зарядно а не ми се купува нов.
Не искам да те плаша,ама той един път като тръгне да не държи,значи му се вижда края..Като я оставиш цяла нощ и на сутринта пак ще е така...Освен да си го сваляш и прибираш до печката хах,и да му понакапваш с някое зарядно,което си е игра и нерви...И аз така се опитвах да избегна 157-те лева за Варта,ама накрая не става,трябва нов....

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Kuncavia написа:Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания
Какъв точно е проблема със свещите ?
неработещи - една , две .... или , релето .... или друго
не би трябвало да се подгрява втори път /все пак подгряват въздуха до 800-1000 градуса Целзий/ , ако всичко е окей откъм свещи , компресия на двигател , стартер и акумулатор .... аха .... читаво гориво и правилното масло за двигателя
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: -19 С, с мъка , но запалих
tdi_20yare написа:Не искам да те плаша,ама той един път като тръгне да не държи,значи му се вижда края..Като я оставиш цяла нощ и на сутринта пак ще е така...Освен да си го сваляш и прибираш до печката хах,и да му понакапваш с някое зарядно,което си е игра и нерви...И аз така се опитвах да избегна 157-те лева за Варта,ама накрая не става,трябва нов....
До сега не съм имал проблеми с акумулатора , питах дали е възможно да е паднал заради късите разтояния на който карам колата 2 км. в 9ч и 2 км 18ч.Тия дни са си много студени и винаги ми трябваше повече въртене(т.е повече акумулатор) докато запаля.Надявам се да не ми е отишъл наистина акумулатора

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: -19 С, с мъка , но запалих
ДАНЧО написа:tdi_20yare написа:Не искам да те плаша,ама той един път като тръгне да не държи,значи му се вижда края..Като я оставиш цяла нощ и на сутринта пак ще е така...Освен да си го сваляш и прибираш до печката хах,и да му понакапваш с някое зарядно,което си е игра и нерви...И аз така се опитвах да избегна 157-те лева за Варта,ама накрая не става,трябва нов....
До сега не съм имал проблеми с акумулатора , питах дали е възможно да е паднал заради късите разтояния на който карам колата 2 км. в 9ч и 2 км 18ч.Тия дни са си много студени и винаги ми трябваше повече въртене(т.е повече акумулатор) докато запаля.Надявам се да не ми е отишъл наистина акумулатора
Пробваи да го дозаредиш и се ограничаваи като патуващ накасо да пускащ ел екстри

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: -19 С, с мъка , но запалих
В Поморие сутрин сме със скромните -10 и със стария ми акумулатор дето 2г беше бекъп на помпата на парното и "окото" му е черно след традиционния ритуал /контакт,пускане на фарове къси изчакване 10сек,връщане ключа,контакт,изчакване да угасне реотана,старт/ запали в момента в който акуто успя да завърти малко повече от хлъц,хлъц
Нафтата е на Ромпетрол без добавки,с читава нафта и нов акумулатор мисля че няма да има какви минуси да ме уплашат !

- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
веселин написа:Kuncavia написа:Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания
Какъв точно е проблема със свещите ?
неработещи - една , две .... или , релето .... или друго
не би трябвало да се подгрява втори път /все пак подгряват въздуха до 800-1000 градуса Целзий/ , ако всичко е окей откъм свещи , компресия на двигател , стартер и акумулатор .... аха .... читаво гориво и правилното масло за двигателя
Еми към края на седмицата ще сложа 4 Beru, хич не ми се занимава да ги гледам какво им е на свещите с точност. Маслото е Castrol 5w40, обикновено EKO с добавка Castrol TDA. Ще видим другата седмица с новите свещи как ще е. Ако има проблем, тогава ще го мисля

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
ДАНЧО написа:В 18:00 свършвам работа.Въпроса ми е ако някой ми даде ток да запаля, колко време трябва да покарам за да ми се зареди акумулатора?Нямам зарядно а не ми се купува нов.
Трябва да караш 24ч нон стоп да се зареди напълно

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: -19 С, с мъка , но запалих
drago_tr написа:Ден първи:
Пасат 1.9 TDI AFN 110кончета 98г. При нас в Пловдив, при скромните -10 градуса, отворих си нормално вратите(лятото им бях правил пълна профилактика на всичките точно за да избегна тези проблеми със замръзванията....явно добре съм се справил)спрях климатроника,изчаках да цъкне релето и завъртях. Запали като се замисли малко,разтресе се мотора, но след секунда се оправи, защото си знам че акумулатора ми не е от най-читавите(купувах го с колата и колкото изкара).Наливам само ромпетролска нафта и никакви добавки не слагам.Колата се кара всеки ден и е уличница без гараж.
Ден втори: -16 градуса. Нищо не беше замръзнало по вратите, само му подадох ключа и запали. Имам чуството че колкото по студено му става...толкова по-добре пали


Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 52 госта